01 Mayıs 2007

SüperTeklif artık profesyonel ellerde

Merhaba,

2006 yılı Haziran ayında kurduğum SüperTeklif üyelerinden gelen yoğun ilgi ve beğeni sayesinde kısa bir sürede hızla büyüdü. Kullanıcı sayısı günden güne artarak kısa sürede yüzbinlerce üyeye ulaştı. Bu güçlü büyüme hızı ve sektörde benzerinin olmaması gibi avantajlar beni SüperTeklif konusunda daha büyük ve kurumsal bir firma ile çalışmaya sevk etti.

Uzun araştırmalarımın sonucunda piyasadaki gelişmeleri yakından takip eden ve yaratıcı iş fikirlerine yatırım yapan Embrio A.Ş.'ye başvurdum. Yatırım yapmaya değer bulunan SüperTeklif'in Ekim 2006'dan itibaren yoluna Embrio ile devam etmesine karar verdik. Projemin emin adımlarla hakettiği noktaya ulaşmasını sağlamak amacıyla SuperTeklif'in tüm haklarını Embrio'ya devretmiş bulunuyorum. Şimdi SüperTeklif yepyeni tasarımı ve içeriğiyle tekrar karşınızda!

Ben bireysel çabalarımla SüperTeklif'i ancak buraya kadar getirebildim. Bundan sonra SüperTeklif'i ve üyelerini profesyonel hizmet alabileceği Embrio'ya teslim ettim. Kendime ait diğer projelerimi hayata geçirmek üzere aranızdan ayrılıyorum.

SüperTeklif'e desteğim her zaman devam edecek. SüperTeklif'in hepimize süper kazançlar getirmesini diliyorum. "İzinli pazarlama" konusunda Türkiye'de bir ilk olan bu projeye desteğiniz ve güveniniz için sonsuz teşekkürler.

Saygı ve sevgilerimle,

Murat Serdar Özyaşar
SüperTeklif Kurucusu

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam kaça sattın? Embrio'dan çok para almışsındır sen...

Adsız dedi ki...

inşallah herşey umduğunuz gibi başarılı vede kalıcı olur.güvenilir bir şekilde bu platformda hem kazanır hemde kazandırırsınız.iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

insalah kotu bır kandırmaca degıldir:D

Adsız dedi ki...

Süper Teklif geleceğin reklam perspektiflerini sizelere Türkiye' de sunuyor. Öncelikle izinli pazarlama yurtdışında son derece yaygın bir metod. Süper Teklif izinli pazarlamayı Türkiye ilk ve tek uygulayan platform. Başarı için sistemi daha detaylı tanımak isterseniz siteyi inceleyin tüm sorularınıza yanıt bulursunuz.

Adsız dedi ki...

BENCE bu aralar ara vermisler sanirim. hic reklam gelmiyor bana. bence pek ilgili egil sahipleri su an cunku kendi embrio.com.tr siteleri bile kapalı

Adsız dedi ki...

embrio.com.tr çalışmıyor, ama www.embrio.com.tr çalışıyor. Ama haklısın reklamlar ne zaman gelecek?

Adsız dedi ki...

hocam Embrio amatör falan değil bu adamlar gayet sıkı bir ekiple çalışıyor. Ben içeriye proje sunmuş bir insan olarak hepinizden iyi bilirim. Sadece tek sıkıntı şudur. Projenin profesyonelliğine uygun olarak üyelerinde profesyonel davranması lazım. Süper Teklif ile gelecekte çok ciddi paralar kazanan insanları çevrenizde duyduğunuzda saçınızı başınızı yolmamak için üyeliğinizi tamamladıktan sonra profilinizi doldurun, grubunuzu oluşturmak için projeye inanmış bir kaç kişi bulun sonra grubunuzun nasıl büyüdüğünü ve nasıl para kazandığınızı görünce sizde şaşıracaksınız. Geleceğin reklamları televizyondan değil izinli pazarlamadan geçiyor. Reklam maliyetlerinin trilyonları bulduğu bir dönemde firmalara da iyi tüketicilere de.

Adsız dedi ki...

merhaba benim hesabım bloke olmus böle yazıyor sebebi nedir acaba bi bilgisi olan varmı ..

Adsız dedi ki...

Bu hafta sadece bir reklam iki reklam geldi bana, yoksa küs müyüz :)