28 Mayıs 2007

Milyonlarca Puan ile yaza merhaba!

Merhaba,

SüperTeklif, yaza tüm üyelerini mutlu edecek bir kampanyayla merhaba diyor! SüperTeklif yaz kampanyasıyla Puanlarınıza Puan katacaksınız.

28 Mayıs- 06 Ağustos 2007 tarihleri arasında devam edecek kampanyada kazanabileceğiniz milyonlarca Puan:

  • SüperTeklif’e davetiniz veya linkinizle gelen herbir yeni üye için 100 Puan sizin olacak.
  • Her hafta, 1. seviyeden 6. seviyeye kadar en fazla üye kazandıran SüperÜye 2.500 YTL karşılığı 2.500.000 Puan kazanacak.
  • 10. haftanın sonunda 1. seviyeden 6. seviyeye kadar en fazla üyeyi kazandıran SüperÜye 10.000 YTL karşılığı 10.000.000 Puan ile ödüllendirilecek.

Yaz kampanyası 28 Mayıs - 06 Ağustos 2007 tarihleri arasında geçerlidir. 10 hafta boyunca siz de bu çılgınlığa katılabilirsiniz.

Sevgiler,

Bol bol Puanlar...

43 yorum:

Osman dedi ki...

Ben bu kampanyanın çok adil olmadığını düşünüyorum. Sonuçta yeni üye olacakların hiçbir tanesi üst üyelerini geçemeyecekleri için kazanma şansları neredeyse hiç olmayacak. Bir de bu kampanyada her hafta 1 kişi kazanabilecek, keşke daha önceki yarışmada olduğu gibi ilk 10'a ödül verilseydi. Yine de teşvik anlamında böyle kampanyalar düzenlemeniz çok hoş. SuperTeklif'le kazanacağımız günleri görmek dileğiyle.

Adsız dedi ki...

Kampanya süresince üye sayısı en fazla olan ilk 20 kişi yayınlanacaktır.

biz ne zaman görüceğiz ilk 20 kişiyi ?

Engin dedi ki...

Superteklifle alakalı bir destek sitesinden öğrendiğim kadarıyla (http://www.tasimasu.com) sitelerimizde yayınlamak için link isteyebiliyormuşuz. Doğru değil mi?

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Engin,

SuperTeklif web sitesindeki "Bize Ulaşın" formunu doldurarak hemen talep edebilirsin.

Adsız dedi ki...

İlk 20 sıralama listesinde yaptıkları üye sayılarını görsek daha güzel olur.

Unknown dedi ki...

evet bencede ilk 20nin ne kadar kişi yaptığını görsek iyi olur

Adsız dedi ki...

Super teklif'e yanıt;
Ben 01.05.2007 tarihinde üye oldum ve 30.05.2007 itibarı ile yarışma birincisiyim.
Önyargısız bir şekilde yarışmaya katılmanı tavsiye ederim.
İyi Günler,
Cafer Ü

Adsız dedi ki...

sevgili süper teklif, benim bu davet linkim çalışmıyo sanırım, nasıl süzeltirim, buraya tıklayınca üye olanlar benim üyem mi oluyor?..

ikinci olarak evet ben de kaç üye yaptıklarını görmek bilmek istiyorum bu ilk 20 nin.. bir de ilk ödemelerini alan kişilerin kaç üyesi vardı acaba ben onu da merak ediyorum..
teşekkürler,

Adsız dedi ki...

gecen sene üye oldum ama kullanıcı adıma ve şifrelerime ulasamıyorum yeniden sıfırdanmı baslayacaz..

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili anonim,

Sıfırdan başlamana gerek yok. Login kutusunda giriş yapamıyoruma tıkla, email adresini yaz, şifremi hatırlamıyorum de, yeni şifre gelince siteye giriş yap. Sorun çıkarsa bize ulaşın formundan sorunu yazıp gönderirsen 24 saat içinde cevap alırsın.

tşk

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili ebrus,

Davet linkine tıkla, Superteklif sayfasına düşmüyorsan yeni link iste. Superteklif açılırsa, davet gönder (ana sayfa'da 1-2-3 sırasında 1. sırada) tıkladığında üye kayıt sayfası açılır. Kayıt sayfasında davet eden de sen gözüküyorsan sorun yok, başkası varsa, linklerini hemen iptal et, bizden yeni link talep et, gelince yenisini kullan.

Semih Kasab dedi ki...

üye olmak isteyen arakdaşlar alın sıze lınk hem bende bolece kazanmış olurum

https://www.superteklif.com/super-uye-formu.aspx?rid=sHERJiSH8sc_____eql____

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar gibi ben de merak ediyorum ilk 20deki kişilerin kaçar üyeye sahip olduklarını ve bu hafta ne kadar geliştirdiklerini
Eğer bunları da görebilirsek seviniriz.Heyecan olur çünkü ilk gün ben de 12.sırada göründüm birara :)

Bu arada gelen reklamlar az sayıda da olsa çok ciddi ve güzel reklamlar eminim devamı ivme kazanacaktır.

Kolay gelsin saygılar...

Osman dedi ki...

Cafer Ü,
Önyargılı değilim, sanırım yanlış anladın. Benim kastettiğim "yeni" ibaresi yarışma tarihinden sonra üye olanları ifade ediyordu. 27 Mayıstan sonra üye olmuş ve senin alt üyen olan birisinin yarışmada kazanma şansının çok az olduğunu belirtmeye çalıştım. Üye olduğu ilk hafta zaten kazanma şansı yok. Çünkü bulduğu her üye senin de üyen olacak. Herhalde itirazın yoktur. Benim söylemeye çalıştığım şey; önceki yarışmada olduğu gibi sadece 1. seviye üyeler kampanya kapsamında olsaydı daha adil olacağıydı. Yarışmada iddaası olan tüm arkadaşlara başarılar dilerim.

yusuf dedi ki...

sn.süperteklif yetkilileri:
evet bir yarışma yapıyorsunuz fakat bu yarışma açık bir yarış değil.daha önce blogdaki arkadaşların dediği gibi ilk 20 gözüküyor ama kim kaç üye yapmış sizin insiyatifinizde.ayrıca;liste başı sıfır üye (yani hiç üye yapmasada)alt grubunda en çok üye yapan kazanamıyor buda yarışmanın tezatlarından.fazla düşünülmeden yapılmış bir uygulama olarak görüyorum.inşallah bu eksiklikleri giderirsiniz
yusuf gider

meftun dedi ki...

ilk hafta en cok üye yapan derken daha önce 20 üye yapmış biriside sıfırdan başlayarak bu hafta üye yaptıklarıyla sıralamaya giriyor deil mi? yoksa daha önceki üye yaptıklarıda sayılacaksa yeni üye olan benim hiç bir şansım olmaz. herkese başarılar.

Adsız dedi ki...

Bakınız Superteklif destekleyicisi siteler hızla artıyor.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Talha,

Doğru anlamışsın, aynen dediğin şekilde her hafta sıfırlanarak tekrar yarışma başlıyor.

Sadece 10 hafta sonunda büyük ödül için bütün haftalar değerlendirmeye sokularak toplam üye sayısına bakılıyor.

Üyen çok, puanın çokçok olsun...

Engin dedi ki...

Benim referans linkime tıklandığında neden üyelik sayfası değil de ana sayfa açılıyor. Çoğu kimse üye olma linkini buluncaya kadar kapatmayı tercih ediyor. Bu sadece benim için mi böyle, yoksa herkesin böyle mi?

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba,
Ne yazık ki, yarışmanın adil olmadığını ve bu konuda değişiklik yapılması gerektiğini düşünüyorum. Aşağıdaki bazı arkadaşların da bahsetmeye çalıştığı gibi, o hafta içinde üye yaptığınız insanlar sizin 6. seviyenize kadar size üye kazandıramazlarsa, sadece üst sponsorunuz için çalışmış oluyorsunuz ve yarışmayı kazanma şansınız %0 oluyor. Ancak ve ancak o hafta içinde 6 seviye derinliğe ulaştığınız takdirde o haftaki çabanız bir işe yarayabilir. Şahsen ben forumlarda reklam yapmak dışında, bugün itibariyle önemli bir gazeteye de 4 günlük ilan verdim ancak üst sponsorumun devamlı benden önde olduğunu görmek, halen onun için çalıştığımı gösteriyor. Bu da takdir edersiniz ki epey motivasyon düşürücü.(üye yaptığınız herkes için verilen 100 puan ne yazık ki, haftalık ödüllerle kıyaslandığında bu motivasyonu pek de arttırmıyor). Halbuki, yarışma için sadece 1. seviye üyeler sözkonusu olsaydı:
a) Yarışmacılar için çok daha adil olurdu. Herkes emeğinin karşılığını alırdı.
b) Süperteklif bu işten zarar görmezdi. Şu anki yarışmanın süperteklif açısından tek faydası insanların alt seviye üyelerini teşvik etmeleri ve onlarla irtibata geçip en azından ilk 5 seviyelerini derinleştirene kadar beraber çalışmaları olabilirdi. Ama link aracılığıyla üye olanların bilgilerini göremediğimizi ve bu yüzden böyle bir çabayla üye grubumuzu arttıramayacağımızı düşünürsek, yarışmanın ilk 6 seviye yerine sadece ilk seviye hesaba katılarak yürütülmesinin süperteklif için de bir şeyi değiştirmeyeceğini görürüz.
Yanıtınızı bekliyorum.
Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

e-mail e gelen reklamlara yanıt vermek yeterli olmuyor ,,

cok e-mail gonderiliyor ,, fakat puan almak icin yetersız,,

başka altarnatıfler bulunmalı

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Engin,

Bu konuyla ilgili "Bize ulaşın" formunu doldurursan, 1-2 gün içinde linkini istediğin şekilde alabilirsin.

Adsız dedi ki...

Sayın Süperteklif Yöneticileri,
Yukarıdaki mesajıma yorum ve yanıtlarınızı merak ediyorum.
Ayrıca aşağıdaki sorularımı da yanıtlarsanız, buradaki bir çok insan mutlu olacaktır:
1- Haftalık listedeki insanların o hafta içinde kaç üye kazandırdıklarını gösterebilir misiniz? Eğer bunu haftalık 1.seviye üye yapma# , haftalık ilk 6 seviye üye yapma# ve yarışma boyunca toplam üye yapma#'su olarak 3 ayrı kategoride verirseniz yarışma daha açık ve teşvik edici olur.
2- Yukarıdaki istatistiklerin hepsini kendi sayfamızda kendimiz için de görebilir miyiz?
3- Liste ne kadar zamanda bir update ediliyor. Son update edilen tarih ve saati sayfada belirtebilir misiniz?
Bu 3 sorumla beraber yukarıdaki mesajıma yanıtınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkürler,
Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

walla, ben cafer ü yü tebrik ediyorum, ayrıca süper teklifi de neden derseniz ben ve benim gibi süşünenkişiler, kaç kişi üye yaptıklarını görmek istemiştik ve şu anda görebiliyoruz, 1000 küsür kişi yapmış cafer tebrik ediyorum ne yalan söyliyim ben de böyle bir çevre yok, 100 küsür kişiye anca gönderebildim davetiye.. ama inanıyorum ki ilerde benimde bu kadar üyem olur.. diğer bir konu da arkadaşlar, şu an için kaç kişideler görmek biraz saçma olur aslında yrışmacılarda yani ilk 20 de birbirini görecekleri için.. ben tekrar cafer i tebrik ediyorum..
aslında yarışma adil arkadşlar bizde böyle düşünmüştük süper teklif güzel bir cevap verdi, 1. seeviye üyen seni üye yapanı ihya eder etmesine ancak, o da senin 6. seviye üyenden yararlanamayacak.. bu kısır bir döngü..
bu arada ilk defa davet linkimle biri bana üye olmuş sevgili burçin sende hoşgeldin aramıza..

hepinize bol şans arkadaşlar..

Adsız dedi ki...

selamlar ben ne zaman para kazanacam çok ama çok ihtıyacım var bir bilen varmi?
inci

Adsız dedi ki...

Selamlar,
Ben Cafer Ünlü

Birinci hafta yarışma birincisi olarak tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

Bu yarışmayı düzenleyen ve Birinci hafta ödülü olan 2.500 YTL' geciktirmeden hesabıma aktaran Superteklif.com'a ve dataprofil'e teşekkür ederim.
Ödeme dekontunu görmek isteyen arkadaşlar.
www.basaracaksin.com 'dan görebilirler.

Teşekkürler,

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Cafer Ünlü,

Öncelikle seni tebrik ederiz. 1 haftada 1130 üye gerçekten iyi rakam. Bununla beraber ikinci ile aranda sadece 120 civarında üye vardı. Bu haftada da kazanmak istiyorsan çok çalışman gerekiyor. :)

Bir de sana iyi, diğer SuperTeklif üyelerine ise daha da iyi bir haberim var. İyi haber bir hafta daha birinci olabilir, bir de büyük ödülün peşinde koşabilirsin. Diğer üyelerimize haberimiz ise Cafer Ünlü bir hafta daha kazanabilir, ama sonraki haftalarda 1. olsa da 2,500 YTL para ödülü onu takip eden arkadaşa verilecek. Çünkü haftalık ödülü bir kişi en fazla 2 kere kazanabilir.

Hepinize sevgiler ve bol üyeler...

Adsız dedi ki...

Merhaba sevgili Ebru,
Ne yazık ki dediğine tam olarak katılmıyorum. Şöyle ki, farzedelim sen kişisel çabanla 100 kişi buldun ve üye yaptın, bu 100 kişi reklam okuma karşılığında para almak isteyen o yüzden üye olmuş, ama başkalarını üye yaptırmakla zerre uğraşmak istemeyen insanlar olsunlar. Senin o 100 kişilik çaban, sadece yukarıdaki 5 seviye sponsoruna yarıyor yarışma adına. Fark yaratacak tek seviye senin 6. seviyen. Yani sen o hafta içinde seni 5 seviye derine indirecek birilerini bulamazsan, üye yaptıklarının tamamı nafile, yarışmada seni bir basamak bile yukarı çıkarmaz. Kısacası salt kişisel çabayla birinciliğin garanti değil, biraz da bu işi senin gibi yapacak insanları bulacak kadar "şanslı" olmalısın.
Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

yeni üye oldum sizce kazanabilirmiyim

admin dedi ki...

Google’dan süperTeklif’i search edince yaklaşık yüzbin sonuç çıkıyor. Bu da insana güven veriyor. Kazan Kazandır ilkesine dayanması gayet güzel, Daha yolun başında olmasına rağmen gelen tanıtım reklamlarına bakınca gayet güzel reklamlar. Düşünüyorumda benim profilime uygun reklamlar gelmesi ve reklamların doğru kitleye ulaşması hem reklam veren firmalar açısından hem de reklam okuyanlar açısından faydalı çünkü, bu reklamlar için önceden benden izin alınmış. Yaz kampanyası için söylenecek tek şey “mükemmel” umarım bu ödüllerden birinide biz kazanırız. Basında SüperTeklif’le ilgili haberleri takip ediyormusunuz bilmiyorum ama eğer etmiyorsanız bu haberleden bazıların linkini ve bu haberlerin altınada kendi davet linkimi koyuyorum. Eğer üye olmak isterseniz beraber kazanalım derim. Eğer davet linkimden üye olursanız benim blog adresime kendi davet linkinizi koyabilirsiniz. Önemli olan paylaşmaktır.:))

Haberler
http://www.embrio.com.tr/basin.html

http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=171092

http://www.kurumsalhaberler.com/kurulus_basinbulteni.aspx?id=4431

http://www.kobifinans.com.tr/bilgi_merkezi/0203/15798/9

http://superteklifdata.blogspot.com

Davet Linki (Aşağıdaki linki Explorer sayfasında adres kısmına kopyala yapıştır yapınız.)

http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=stdLmEJXuqQ_____eql____

Unknown dedi ki...

bişey öğrenmek istiyorum, bana gelen mailleri okuyorum ama puan kazanamıyorum :( neden

Osman dedi ki...

Merhaba G,
söylediklerine sonuna kadar katılıyorum, benzer şeyleri ilk olarak söylediğimde ilk haftanın birincisi olan Cafer arkadaşımız beni önyargılı olmakla suçlamıştı. Ama yarışma tarihinden sonra üye olacak kişilerin kazanma şanslarını maalesef bende çok az görüyorum. eğer senin için sorun değilse fikir alışverişinde bulunmak isterim, profilimden ulaşabilirsin. superteklif için açtığım kazandiranteklif@gmail.com adresinden isteyen tüm arkadaşlar ile fikir alışverişinde bulunabiliriz. Hepinize yarışmada bol şans ve bol kazançlar dilerim.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili arkadaşlar,

Yarışmanın 1. seviye mi yoksa 6. seviye mi için yapılacağına karar verirken inanın biz de çok zorlandık. Sonuçta 6. seviye üzerinden yaptık, ve bu şekilde devam edecek. :)

Peki bizi 6. seviyeyi seçmemize iten sebepler ne idi?

1. Bazı kötü niyetli kişiler sahte üyelik kayıtları yaratarak üye toplamaya çalışabilirlerdi. (ki halen hemen her gün 1-2 kişi bir şekilde sahte kayıt yaratıyorlar ve yakalanıyorlar. 100 Puanları almak için. Ne yapıyoruz, hesapları bloke edip, sahteleri sistemden silip atıyoruz.)

2. SPAM yapılma olasılığı çok artardı. Zira herkes ilk seviye üye toplamaya çalışacağından, 25 YTL'ye 5 milyon email adresine gönderim yapmak çok kolay. Sonra hiç istemediğimiz bir şekilde adımız kötüye çıkardı. (Buna rağmen SPAM yapanlar var, hatta adımıza 350 YTL kazandınız gibi söz verenler... Tabi bu kişilerin üyelikleri bloke edildi tahmin edeceğiniz gibi)

3. Bunlara rağmen dürüstçe üye toplamaya çalışanların da bir extra kazancı olmalıydı. Bu yüzden her üyeye 100 Puan uygulaması yapıldı.

4. Aynı zamanda bir kişi en fazla 2 kere hafta birincisi olabilir. Neden bu kısıtlama? Zira yolunuzu alırsanız, yani gerçekten çok ciddi bir üye sayısına ulaşırsanız, birilerinin sizi geçmesi çok zor. Ama en azından çok çalışan 5 kişiye yol açıldı.

5. 6. seviyeye itiraz eden arkadaşlar, şu an kaçıncı seviyedesiniz? Birçok üye 2 haftada 6. seviyeye ulaşıyor. Sonrasında üzerinizde hiç iş yapmadan yatan biri varsa, 3. veya 4. hafta sonrası sizi geçmesi çok zor. Bundan lütfen endişe etmeyin.

6. Son olarak rastgele 10 üyeyi aradık. Dedik ki yarışma yapacağız, birinciye para ödülü olacak, 1. seviyeden üye sayısı mı hesaplansın, 6. seviyeden mi? diye sorduk, hepsi 6. seviyeden dedi... :) Yani herkesin görüşü aynı olmuyor.

Çok uzun bir cevap oldu. Umarım sebeplerimizi anlatabilmişizdir. Sonuçta bu yarışma artık başladı, ve bu şekilde bitecek. Belki bir sonraki yarışmamıza farklı bir uygulama yaparız. :)

Sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

www.frmtr.com da gördüğüm bir şey dikkatimi çekti ve ilgilelere sormak istediğim birşey var. Sitede bahsi geçenler şunlar 1.Dataprofil yetkilileriyle uzun uzun görüştük ve çeşitli anlaşmalar yaptık deniliyor. 2.Bilgileriniz gizli kalacaktır diyorlar ama kendi adlarına üye olan kişilere isminizi bize bildirin, çekilişle hediye vereceğiz diyorlar.
Şimdi benim sormak istediğim.
1.Dataprofil ile yapılan çeşitli anlaşmaların içeriği nedir? Ve frmtr referansıyla üye olanlara ne gibi avantajlar sağlayacaktır.
2.frmtr üye gücünü kullanarak sanırım 10 haftalık yarışmanın 2 haftasını ve genel toplamda büyük ödülü kazanacak. Ben şahsen blogumdaki linkimden üye olanları göremiyorum ve göremeyeceğim de belirtildi. frmtr kendi adına üye olanları göremeden nasıl bir çekiliş yapmayı vaadedebiliyor.
Bu iki soru için beni aydınlatırsanız sevinirim. yapılanı etik bulmamama rağmen sanal ortamdaki güçlerini kullandıkları için bir itirazım yok. ama diğer konularda açıklama bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Selamlar,

Ben Cafer Ünlü

süperteklifin 05.06.07 ve 07.06.07 tarihlerindeki cevabi yazısında da değindiği üzere, ben 2 hafta birincilikten sonra kurallar gereği
haftalık yarışmalardan çekilmek zorunda kalacağım.Bu durumdan dolayı üzgünüm.

Fakat yeni katılımcı arkadaşlara da bir avantaj sağlayacağım için mutluyum.

Sağlayacağım avantajda kısaca şu şekilde olacaktır; Ben haftalık yarışmadan çekileceğim ve benim üzerimden üye olan yeni katılımcı arkadaşlar SPONSORLARINA DAĞİL yalnızca KENDİLERİNE çalışacaklardır.

Aşağıda üye olmanı için bir link veriyorum.O link üzerinden üye olunuz.

Linki çalıştıramıyorsanız;
www.basaracaksin.com
sitesinden de üye olabilirsiniz.

Link;

https://www.superteklif.com/super-uye-formu.aspx?rid=riBqLAJzYik_____eql____

Hepinize bol üyeler ve başarılar dilerim.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Anonim,

www.frmtr.com hakkındaki soruların için;

1. Kurumsal anlaşma yaptılar. Üye kazanmak için de kendileri hediye dağıtıyorlar.

2. Yarışmaya dahil değiller. Yarışma sadece bireysel kullanıcılara açıktır.

Çekiliş yaparken de zaten kendi üyeleri linke tıkladığından kimin tıkladığını görebiliyorlar. Yapılan çekilişte eğer linke tıklayanlardan kazanan kişi superteklif.com'a üye oldu ise (bunun teyidini biz vereceğiz) ödülü o kişi kazanacak.

www.frmtr.com'a bol üyeler size de yarışmada başarılar dilerim.

Adsız dedi ki...

adil olmak güvenmekle ilgilidir;eğer birbirimize güvenmeyi öğrenirsek sorun olmaz bence...

Mehmet GÜZEL dedi ki...

Benzer bir blog sitesini de http://superkazanc.blogspot.com adresinde açtım. Süper Teklif camiasına hayırlı olsun.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Cafer ünlü bu kadar üyeyi nasıl topladı çok merak ediyorum doğrusu. 245 davet gönderdim ve sadece 16 sı üye oldu. yani davetin yanı sıra bunların hepsinin üyeliği kabul etmesi de büyük başarı. Ufak tefek tüyolar verse mesela, bari 100 ytl ye ulaşalım dimi :)

Adsız dedi ki...

Anonim'e yanıt (13.06.07)

Selamlar arkadaşım.Ben Cafer Ünlü

Benim edindiğim üyeyi süperteklif ilk hafta için 1.130 ikinci hafta içinse 1.511 olarak açıkladı ve sanırım o şekilde kabul etti.Oysa benim üye listemde daha fazla kişi vardı.Dün ise sebebini anlayamadığım bir şekilde üye sayım düştü.Yaklaşık 650 üyem yok oldu.Üye listem de revizyon gördü.Spam yapan alt üyelerim varsa onlar silinmiştir diye ümit ediyorum.Bu Konuda da süperteklife söz hakkı doğmuştur.Umarım söz hakkını kullanır ve durum aydınlanır.

Gelelim tüyo konusuna;
Arkadaşım yarışma bir internet yarışmasıdır.İnternet zaten başlı başına bir tanıtım konusudur.Hiç tanımadığınız kişilerle kazanç ortaklığı yaparsınız.Ticari anlamda internet = tanıtım diyebiliriz.

Tanıtım çeşitliliği konusunda;

www.basaracaksin.com uziyaret edebilirsiniz.

Bol üyeler.Bol Kazançlar.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Cafer Ünlü,

Doğrudur birçok üyen iptal edildi. Senin alt üyelerinden bir tanesinin evde canı sıkılmış, 2 gün boyunca uğraşmış, tam 680 adet sahte üyelik yaratmış. Tabi bu uğraşısını boşa çıkarmak zorunda kaldık. Üzüldüğümüz nokta, 680 kişi için sahte üyelik yaratacak kadar azmi olan bu kişi, keşke bu enerjiyi dürüstçe üye toplamaya harcasaydı.

Sevgiler

Volkan Çelik dedi ki...

Ben bugün üye oldum ve hemen http//teknolojinet.blogspot.com adında adres açtım, tüm dostlarimida oraya yönlendirdim, hem ayrıntılı ve güncel bilgileri takip edecekler hemde oradan üye olacak... Güzel bir sistem. Teknoloji Holding güvencesinde olması daha da güzel ama üye kazandıran bizlere de biraz yardımcı olmaları gerektiğini düşünüyorum. Mesela Cafer Ünlü'nün yaptığı taktire değer bir konu...

Zamanla hepimiz görecegiz...

Selamlar.
http://teknolojinet.blogspot.com

Cografikus dedi ki...

Bu işin mantığını anlamadım gitti.