14 Mayıs 2007

Reklamlar Başladı!

Sevgili SüperTeklif Üyeleri,

Beklediğiniz an geldi... Geçtiğimiz hafta SüperTeklif reklamları başladı! Sizlere gönderdiğimiz reklamları okuyun, anketleri cevaplayın Puanlarınızı artırın. SüperTeklif'ten daha çok reklam mesajı, anket almak için kişisel bilgilerinizi ve tercihlerinizi tamamlayın. Böylece ilgi alanınıza, kişisel bilgilerinize, eğitim durumunuza ve bunun gibi daha pek çok konuda uygun mesajları alma, görüntüleme ve Puan kazanma fırsatınız da artar! Bilgilerinizi eksiksiz tamamlayın daha fazla Puan kazanın!

Bildiğiniz gibi SüperTeklif'e sizin davetinizle üye olan kişilerin okuduğu/cevapladığı mesajlardan da tıpkı kendiniz okumuş gibi Puan kazanıyorsunuz. 1. seviyeden üye sayınızı artırın, 100 YTL barajına çok daha çabuk ulaşın!

Reklamlarımız devam edecek, sizler de giderek daha çok kazanacaksınız...

SüperTeklif Ailesi

18 yorum:

hastafastas dedi ki...

bir sey sorucam arkadaslar kardesime hergün mail geliyo ancak bana gelmiyor bu durum neyden kaynaklanıyodur o daha bilgilerinin bile güncellemediği halde geliyoken ben hergün saatlerce online olup güncelledigim halde gelmiyo bir yardımcı olursanız sevinirim...

Adsız dedi ki...

her gün mü.. ben de üyeyim ama sadece iki mail geldi.. nedeni şu olabilir senin tercihlerinle onunki farklıdır, mesela tatile 3 kez çıkıyorum hava kara yoluyla bilgisayar almayı düşünüyorum falan demişse sende bunları işaretlememişsen hedef kitlesi değilsindir ilgili firmanın.. bu yüzden gelmiyodur, benim de iki tane geldi ama henüz puanım geçmedi..

Adsız dedi ki...

reklam falan geldiği yok kardeşim. hikâye gibi geldi bu iş

Adsız dedi ki...

geçenlerde bir ankete katıldım.Puan hediyesi varmış, henüz puan falan eklenmedi hesabıma. Ayrıca okuduğum maillerin puanını da göremiyorum. Ya tüm bunlar biraz hikaye ya da bilgiler geç güncelleştiriliyor

Adsız dedi ki...

Vallahi banada hiç reklam falan gelmedi...

Adsız dedi ki...

bana 2 tane mail geldi önceleri puanım işlenmemişti fakat gönderilen mailin en alt kısmında yazıyomuş 15 gün içerisinde puanınız hesabınıza eklenicektir diye ve sonunda puanım işlendi hesabıma...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar böyle şeylere saf saf inanmayın 3 hafta üyeydim hiç bir reklamın gönderildiği yok ve ayrıca durmadan tercihlerinizi düzgün ayarlayın gibi eylerle insanları kandırıyolar. Tercihlerimde bilerek her türlü şeyi secmiştim ona ragmen hedef kitleye uymadım her nedense...

Tamamen yalan dolan burdan duyrulur... Tabi zengin olacak kişide kendilerdir üyeleri değil. He belki 1 yılda 5 ytl kazanmaya razısınızdır. O zaman karışmıyorum = )) ii günler

Unknown dedi ki...

reklam gelmiyor anlamadım valla

Adsız dedi ki...

reklam geldiği yok anlamadım walla

Adsız dedi ki...

hiiç mi mi reklam gelmedi, gelenlere soruyorum siz bi efsane misiniz ??

Adsız dedi ki...

reklamlar gelmiyor nerde?

Adsız dedi ki...

reklam yok mesaj yok nerde?
gelenler kesinlikle efane

Adsız dedi ki...

meil gelmiyor ?

trakyali dedi ki...

Bana hiç mesaj gelmiyor neden acaba.5000 puanım var reklam mesajları ne zaman gelecek?

Osman dedi ki...

Ben üyelik bilgilerimi güncelledikten sonra 2 mail aldım, ama bu maillerin zamanla artacağını düşünüyorum. Çünkü SüperTeklif sonuçta bu işi ticaret için yapıyor, yani amacı para kazanmak. Ve bizlere mail göndermeden, hatta biz onları okumadan onların da kazanma şansı olmayacak. Bence reklamların sıklaşmasını beklerken üye sayımızı da arttırmaya çalışmalıyız. Bana profilimden ulaşabilirsiniz. Bol kazançlı günler dilerim.

Adsız dedi ki...

4000 küsür puanım var ve bana 5 adet geldi reklam mail i ;) ii çalşmalar :)

burcu dedi ki...

bende 1 haftalık bir üyeyim ve sadece 2 mail reklamı geldi,ama sabırlı olmak lazım arkadaşlar biraz
hepinize bol şans

Esra'nın Kanavası dedi ki...

bende şimdiye kadar 1 adet reklam aldım :) üye oldum ama kimse üye olmuyor ben anlayamadım bu işi bişey soracağım web sayfamda yayınlayabilirim değil mi? Bilgi verilirse sevinirim
www.esraninkanavasi.com , http://esraninkanavasi1.blogcu.com