25 Mayıs 2007

Ne zaman 100 YTL kazanırım?

Çok kısa sürede veya uzun bir sürede. Ama bu sorunun cevabı size bağlı. Öncelikle nasıl Puan kazanırsınız? Bu konuyu detaylı olarak http://www.superteklif.com/demo.aspx sayfasında görebilirsiniz. Ama nasıl hızlı Puan kazanırım ayrı bir soru. Sadece kendinizin gördüğü reklamlardan Puan kazanma yolunu seçerseniz, bu süre beklediğinizden uzun olabilir. Ama SüperTeklif ilk 100 YTL'leri dağıtmaya başladı bile...

Bunun cevabı SüperTeklif'e davet ettiğiniz üyelerde gizlidir. Her gün sohbet ettiğiniz arkadaşlarınız, sizin davetinizle mi yoksa başkalarının davetiyle mi SüperTeklif üyesi oluyor? Eğer sizin davetinizle olurlarsa, bir üye aileniz olmaya başlar. Ailenizdeki her bir üyenin gördüğü reklamlardan aynı Puan'ı siz de alırsınız.

Örnekle açıklayalım; 20 arkadaşınız sizin davetinizle SuperTeklif'e üye oldu. Bir kampanya reklamında eğer ailenizdeki üyeler de sizin gibi aynı reklamı görürlerse, o reklamdan 1x10 Puan yerine, 21x10 yani tam 210 Puan kazanırsınız. O zaman arkadaşlarınızı davet etmek önemli. Ailenizdeki üyeler de sizin gibi kendi arkadaşlarını davet ettiler. Onlar da bir aile oluşturup hızlı bir şekilde ilk 100 YTL'yi kazanmak istiyorlar. Onların kendi ailelerindeki üyelerin gördüğü reklamlardan da siz Puan kazanırsınız. Hem de aynı reklamı sizin görmeniz gerekmiyor... Sizin ailenizdeki üyelere, 1. seviye üye, arkadaşlarınızın üyelerine 2. seviye üye diyoruz. Toplam 6 seviyedeki üyelerinizin tüm gördüğü reklamlardan Puan kazandığınızı biliyor musunuz? Ailenizde 20 kişi olması, uzun vadede sizin yüzlerce reklam gören alt üyelerinizden Puan kazanmanızı sağlar!

İlk 100 YTL her zaman en uzun süren aşamadır. Sonraki 100 YTL'ler çok daha hızlı kazanılır. Zira üyeler üye getirir. Şimdi ilk 100 YTL'yi hızla kazanmak için ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz.

Aileniz büyük, cepleriniz Puan ile dolsun.

SüperTeklif Ailesi

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Taktikler için sağolun. Googla'dan aratınca bir baktım 85,000'in üstünde sonuç çıktı. Alexa ratinglerinde de Superteklif hızla yükseliyor. Üstelik gelen reklam sayısı herne kadar az olsa da, enazından kaliteli markaların reklamlarının yayınlanması, bu şirketlerinde bu sisteme güvendiğini gösterir. Ayrıca dikkatimi çeken bir başka hususta üye sayısının hergün 4,000-5,000 kişi düzenli olarak artması. Demekki SuperTeklife hem reklamverenler, hem de reklamgörenler güveniyor arkadaşlar. Umarım güvenimiz boşa çıkmaz da hep beraber kazanırız.

Kolay gelsin Superteklifçiler...

Volkan Çelik dedi ki...

Hergün periyodik olarak artması biraz yarışmanın etkisinden, öndemli olan reklam verenin çok olması, internet üzerinden reklam veren kuruluşların bu sisteme güvenip adapte olması, böylelikle hergün onlarca mail gelir. Bizde hem reklamlardan firsatları takip ederek puan kazanmış oluruz.

Kaç reklamgören dışında kaç reklam veren var, bunlar hangi firmalar bunları öğrenmek lazım bence. Sistemi duyurmak içinde eksisozluk ve bunun gibi sitelere reklam verilmesi lazım. Yani SüperTeklif'in birşeyler yapması gerekiyor.

Ornegin ben Haftanın birinci olarak aldığım paranın bir miktarını google ve benzeri sitelere reklam vermekle harcarım. Sonucta iki reklam okuyarak puan=para kazanıyorsak daha cok puan=para için reklam şart...

Selamlar.
http://teknolojinet.blogspot.com

Selamlar.
http://teknolojinet.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ben eşimi davet ettik dolayısıyla aynı evden olduk bu sahte kayıt sayılırmı sonuçta oda telefonundan msj ve mailinden mail okuyacak sadece adresler aynı sevgiler

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Anonim;

Aynı bilgisayardan veya aynı evden üye olman problem değil. Endişenlenmene gerek yok.

Adsız dedi ki...

süper teklife yeni üye oldum. kendimi bu işe hemen kaptıran biri olarak, internetin sağlayacağı faydalarında farkına varılmış olması beni sevindirdi. üye sayısının artmasında bende elimden geleni yapacağım. herkese kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

Süpertekliften ilk 100 YTL karşılığı olan 100.000 puana ulaştım ve ilgililere paramın hesabıma yatırılmasına dair mesajımı ulaştırdım fakat 3 gündür en ufak bir tepki bile almadım..Ne param hesabımda ne de bir bilgilendirme e-maili geliyor. Ben isteğimi yanlış bir şekilde mi dile getirdim acaba???

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

SüperTeklif'in haftada 2 gün ödeme günü bulunmaktadır. Endişelenmene gerek yok. En kısa zamanda 100 YTL'en hesabına yatacaktır. Ayrıca Bize Ulaşın sayfasından SüperÜye numaran ile durum hakkında bilgi isteyebilirsin.

Cihan Bakacak dedi ki...

iyi günler ben süperteklife üye olalı 2 ayı geçti, kendimi çok çabuk kaptırdım ve üye ailemi genişletiyorum, siteyi incelerken puan kısmında 2. seviyeden 6. seviyeye kadar olan alt üyelerimizdende azalan oranlarda puan kazandığımız yazıyordu fakat oran yazmıyordu. bize ulaşın kısmından 2 kere maille oranı sordum cevap puan kısmını inceleyin oldu fakat ben orada orana dair bişey bulamadım. birkaç network sitesine daha üyeyim orada oranlar veriliyor neden süperteklifte oranları öğrenemiyoruz, bu birazda şevkimi kırıyor... teşekkürler kolay gelsin...