27 Nisan 2007

SüperTeklif yayında...

Merhaba,

Uzun süredir heyecanla beklenen SuperTeklif.com web sitesi 06 Nisan 2007 tarihinde yayına başladı. SüperTeklif’te pek çok şey değişti; hem tasarımı yenilendi hem de içeriği ile üyelerine sunduğu hizmetler geliştirildi. Artık SüperTeklif’in yeni Puan kazanma fırsatları ile SüperTeklif üyeleri eskisinden daha avantajlı!

Yeniliklerimiz sadece web sitemizle sınırlı kalmadı. Görüşlerinizi bizimle daha rahat paylaşabileceğiniz bir platform oluşturmak istedik ve SüperTeklif resmi blog sitesini hayata geçirdik. Bu sitede SüperTeklif hakkında düşüncelerinizi yazabilir, öneriler getirebilir, sitemiz hakkındaki eleştirilerinizi açık yüreklilikle dile getirebilirsiniz. Sorularınızı elimizden geldiği kadar hızlı bir şekilde yanıtlamaya çalışacağız. Çünkü görüşleriniz SuperTeklif.com web sitemiz ile sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için önemli.

Hayatınızdan sevgi ve Puan eksik olmasın...


SüperTeklif Ailesi

31 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzun süredir üyenizim, şirketinizle yeniden başlamadan önceki süreçte beklentilerim büyümüştü ama beklentilerimin karşılandığını söyleyebilirim.. beklediğimize değdi yani, çok daha profosyonel duruyor eskisine göre, bakalım çalışmalarınızın devamını merakla bekliyorum..

Adsız dedi ki...

Sevgili Superteklif iyiki açıldın... Hemen üye yapmaya başlıyorum...

Sana da bol şans

Adsız dedi ki...

Linkime tıklayın üye olun hemen...

Adsız dedi ki...

Sokakta gezerken gördüğümüz ve bize sorulmadan zorla iletilen reklamların önünde artık doğru bir sistem olması için SüperTeklif'i terich ediyor olacağım. Türkiye'de tüketicinin hep cebinden çalınacağına bir kez de kazandırdığınız için teşekkürler.

Melahat Yücetürk

Adsız dedi ki...

neymişde reklam gelecekmiş bizde para kazanacakmışız.. hani nerde bana daha bir tane reklam gelemdi hadi bende sorun avr 34 tane üyem var bunlada da mı sorun var beni bu konuda aydınltın... birde yolladıgım mesajları okuuyn...

Halil dedi ki...

iyi aksamlar ben en eski uyelerinizdenim.. ben bir chat sitesinden duydum ve o gun uye olmustum ve bi kac gun icerisinde bu kadar uyeye ulastim ve bi anda benim uyeligim durduruldu ve nedenin anliyamadim ve uzun bir sure ziyaret etmedim.. onerilerim olucakti ama sunamadim pek ciddiye almamistim.. ve suanda ne kadar ciddi oldugunuda henuz bilmiyorum zamanla gorucez... tskler

melisa dedi ki...

bende yeni üye oldum siteye bakalım dedikleri gibimi kazanç sağlayacakmıyız

Adsız dedi ki...

MERHABA BİR ARKADAŞIMIN DAVETİYLE YENİ ÜYE OLDUM. UMARIM YAZILANLAR DOĞRUDUR. ÇOK TİTİZLİKLE HAZIRLANMIŞ BİR PROJE.EMEĞİ OLAN HERKESE TEBRİKLERRR::)

Adsız dedi ki...

mrb arkadaslar ben bu siteyi herzamanki gibi nette dolasırken buldum tesadüfen haklı olarak gecirdiğimiz zamanı nakide cevirmek ve değişiklik güzel bişey hayırlısı bakalım :))

Adsız dedi ki...

INŞALLAH OLUR BİR KAZANÇ İLK DEFA BÖYLE BİRŞEY YAPTIM

Unknown dedi ki...

Merhaba bende yaklaşık 1 yıl önce üye olmuştum ama sadece 1 reklam gelmişti. açıkçası ciddiyede almamıştım pek gerçi hala şüphelerim var. zaten sonra uğraşmadım pek. ama şu an alt üyelerim sadece 5 kişi zaten reklam gelsede kazanamam. isterseniz benden üye olabilirsiniz. bakalım kazanacakmıyız deneyelim görelim bişey kaybetmeyiz herhalde.

https://www.superteklif.com/super-uye-formu.aspx?rid=90qwl_____sum____qxmxgXOMcX22nzO/8YLoSuRdkn

BaDOkei dedi ki...

valla ben üye olalı 2 hafta falan oldu ama hiç reklam almadım, hatta üye yaptığım kişilerede hiç reklam gelmedi bi sorun mu var acaba

forex dedi ki...

bende üye oldum. bir zamanlar titan vardı. umarım buda onun gibi bir aldatmaca değildir.. eğer öyleyse yürümez zaten. burda bulunan herkes bi anda uçar gider. o yüzden vaad ettiklerinizi yerine getirmek için acele edin. yorumları okudum hala reklam gemedi diyenler var... bekleyip göreceğiz reklamları. şunuda söylemek isterim kimse sonsuza kadar beklemez.

NOT: her yorum onaylanmak ozrundaymış. o zaman şöyle diyeyim harikasın süper teklif :)

Adsız dedi ki...

çok saçma ben eski üyeyim ve bugun bir reklam maili aldım ama üyeliğim aktif olmadığı için puan alamadım çok saçma bir sistem üyeliğim akfitk olsun sdie mail attım ama ne cevap var ne başka bi şey anlamıyorum niye bu kadar aldatmaca site doğru dürüst çalışmıuo açtığımda başka birinin bilgileri gelio tıkladıımda giriş yapım diyo acaba dalgamı geçiyosunnuz bizle?

Adsız dedi ki...

şu anda aranızda 5000 puanın üzer,nde olan var mı?...

Adsız dedi ki...

BU YER GÜVENİLİR DEĞİL GALİBA
ACABA ÜYE OLMAKLA HATA MI YAPTIM
BU REKLAMLAR GELMEYE BAŞLADIMI YOKSA HALA GELMİYO MU?

ONAYLANSIN DİYE:HARİKA BİR YER BURASI HEPİMİZ KAZANACAĞIZ...

SüperTeklif dedi ki...

Anonim,

"ONAYLANSIN DİYE:HARİKA BİR YER BURASI HEPİMİZ KAZANACAĞIZ..." yazmana gerek yok. Onay mekanizmasına sadece ahlaka aykırı yazılar ve kişisel reklamlar takılıyor.

Bu arada reklamlar gelmeye başladı.

Bol kazançlar...

Unknown dedi ki...

Daha öncede buraya yorum eklemiştim. yalnız verdiğim linkte sanırım bir hata olmuş.benim altüyem olmak isteyen varsa. www.afstr.net sitesine girip ordan "size bir teklifim var" linkini tıklayabilirsiniz. bu arada bana 1 reklam geldi. gerçi henüz hesabıma geçmemiş ama bakalım devamını diliyorum.

Adsız dedi ki...

üye olduk olmasınada gelen yorumlar hiç iç açıcı değil.tüm bilgilerimi paylaşırken hep içimde bi kurt vardı...şimdide o kurt kemiriyor sanki...henüz reklam falan almadım.ve pek alan yorumuda göremedim.size güvenebilmemiz için biraz daha çabanız mı gerek acaba

Adsız dedi ki...

link almak için ne yapmak gerekiyo arkadaşlar..

neobux68 dedi ki...

ya nasıl link alıyoz anlamadım gitti yardımcı olursanız sevinirim 10 kişi davet et et bitmiyoo

Adsız dedi ki...

sonunda birşey olmayacağa benziyor :)

Adsız dedi ki...

davet nasılgönderiliyo.

SüperTeklif dedi ki...

Önemli : LİNK ALMAK İSTİYORSANIZ;

Sağ üstteki "Bize Ulaşın" linkine tıklayın. Gelen formu doldururken konu bölümünde "Link Talebi" seçin. Gönder butonuna tıklayın. Linkiniz yazmış olduğunuz email adresinize gönderilecektir.

NOT : email adresiniz SuperTeklif'e üye olurken kullandığınız email adresi değilse, üyeliğiniz tanımlanmadığından link gelmez. Muhakkak kayıt esnasında kullandığınız email adresini kullanın.

gulenyuz dedi ki...

merhaba bende siteye üye olanlardanım ancak ilk bilgilerimi güncellediğimde aldığım puan 4560 yerinde sayıyor 4-5 adet reklam maili geldi 3 tanede üyem var ayrıca kişisel bilgilerimi güncellersem 350 puan daha alınacağım söylenmesine karşın henüz puan alamadım yada öyle gözüküyor inşallah bi kandırmaca değildir.bazı şeylerden emin olduktan sonra üye sayımızı artırmakda daha kolay olacaktır ama tabi bunu görmemiz gerek bakıcaz zamanla görüceğiz.şimdilik davetlerimizin kabul görmemesi tabiki tam güvenin oluşmamasından sonuçta tüm kişisel bilgilerimizi veriyoruz üye olurken..eğer görünen herşey gerçekse güzel bir düşünce sonuçta hergün abuk sabuk gelen bir sürü mail okuyoruz hiç olmazsa okurken kazanırız:))
herkese başarılar

Adsız dedi ki...

Merhaba bende pek eski olmasada eski üyelerdenim. ilk üye olduğumda hiç reklam gelmemişti. site yenilendiğinde üyeliğimi aktifleştirmedim sonra 1 reklam geldi bende aktifleştirdim. şüphelerim olmakla beraber ümitlerimde var. suan 4400 puanım var o yüzden para kazanacak seviyeye gelene kadar vergi kimlik numaramı vermedim bence sizlerde vermeyin diğer bilgileri verin sadece.

Adsız dedi ki...

Reklamlar gelmeye başladı ama puanlarımızın hesabımıza geçmesi 15 gün sürüyormuş. Bence bu süre uzun.. Biraz daha kısaltılması uygun olur..

Adsız dedi ki...

ya vergi kimlik numarası verdik.bir sorun çıkar mı ki. biraz endişeliyim.üstelik reklamda çok gelmiyor. sıkılmaya başladım.8 üyem var millete rezil oldum:)

Adsız dedi ki...

merhaba bende yeni üyeyim ve link nasıl hazırlanı onu çözemedim yardım bekliyorum.

Adsız dedi ki...

mesajlarıokuduğum kadarıyla üyeler pek memnun değil bende yeni üye oldum.Açıkcasıumutlandım birşeylerle uğraşmak iyi olacaktı ama yorumları okuyunca biraz sıkıkldım neyse görelim ve bakalım
ilginize teşekkürler

Adsız dedi ki...

ben de yeni üyeyim henüz mesaj gelmedi.e mail attım ona da cevap gelmedi.sıkılmaya başladım.......