17 Mayıs 2007

Puanların hesaba geçmesi ile ilgili

Merhaba,

Birçok üyemiz puanların hesabına geçmediğinden şikayet etmekteler. Bu konu hakkında bir bilgilendirme yapmanın faydalı olduğunu düşündük.

Size gönderilen her e-mail veya SMS'in içinde puanınızın hesabınıza en geç geçiş tarihleri yazmaktadır. Bu süre reklamı yayınlanan firmanın kampanya süresine istinaden değişmektedir. Örneğin bir kampanya 21 gün sonra sona eriyorsa, e-maili açan kişiler bu süre sonunda hesaplanmaktadır. Eğer e-maili açan kişilerden herhangi biri veya birkaçı alt üye listenizde bulunuyor ise, bu takdirde onların okuduğu e-mailden gelen puan hesabınıza eklenmektedir. Elbette kendi okuduğunuz e-maillerden almanız gereken puanlar da bu hesaba katılmaktadır.

Üyelerimizden gelen e-maillerde bu süreci hızlandırma konusunda yoğun talep olduğunun farkındayız. Bu konuyu öncelikler arasına almış olup, kazandığınız puanların daha kısa sürelerde hesabınıza geçmesi konusunda yazılım ekibimiz çalışmaktadır.

Puanlarınızın hesabınıza geçmesi konusunda gösterdiğiniz anlayışa teşekkür ederiz.

SuperTeklif Ailesi

24 yorum:

Adsız dedi ki...

şuana kadar 3 tane mail geldi bana fakat mesaj hiç gelmedi ...

Unknown dedi ki...

merhaba sayın yetkiliyaklaşık 1 haftadır uyeyim hiçbir mesaj veya hiçbir e-mail gelmedi birde puanlama sistemiyle ilgili neden puanlarımda bir artış olmuyor
cihan bayrak 70087288

Elif Karagöl Doygun dedi ki...

İnsanları sisteme dahil edebilmek için ikna gücü maalesef yeterli olamıyor. Temmuz 06'dan beri üyeyim, toplasanız 10 mail ancak geldi. SMS hiç yok. Tanıdıklarım arasında referans gösterebileceğim, halihazırda para kazanmaya başlamış kimse yok. İnsanlar titan zinciri mantığı ile yaklaşıyor ve herhangi bir ödeme yapmadan sadece mail okumalarının yeterli olacağı iknaya yetmiyor.
Geçen yıl üye yaptıklarıma mail gitmiyor, üyeliklerini yeniden aktive etmeleri gerektiği bilgisi döndünüz, bunun için bile mail atılmamış alt üyelerime.Yönetim kadrosunun bu konularda birşeyler yapması gerektiğini düşünüyorum. Aksi durumda ne biz ne de siz kazanamayacağız.
Bilgi ve ilgilerinize

Adsız dedi ki...

merhaba,
çevremize nasıl davet mektubu yollayabiliriz? Bunun bir şablonu var mı?

Adsız dedi ki...

Bunu titana benzetenlere şaşırıyorum titanda yanlış hatırlamıyorsam 2-3 bin mark yatırıyordun ve para gözlerinin önünde paylaşılıyordu :) bunda para yatırmıyorsun ve ortada bir reklam işi var.İzinli bir reklam işi.Eğer reklamları okur ve sistemi arkadaşlarına tanıtırsan kazanıyorsun.İnsanlar maalesef önyargılılar.Zamanla birileri para kazanmaya başladığında haaa bu işmiş titan gibi değilmiş diyeceklerdir merak etme:)bana da öyle diyenler oldu ama bu beni ateşledi daha çok sarıldım bu işe ve ilk kazananlardan olmaya yakınım.
Elifin söylediği soruna katılıyorum eski üyelere tekrar aktif olma koşulu kondu ama bildiğim kadarıyla sadece 1 mail atıldı süperteklif yenilendi diye.Ben birçok eski üyenin tekrar aktif olduklarını sanmıyorum bu konuda birkaç mail daha atılmasında yarar görüyorum.Eminim süperteklif yetkilileri de bu konuda bir çözüm düşünmüşlerdir.
Bir sorun da üye sayfasında tercihler ve bilgilerini yenilemeye çalışanların bunu başaramamaları nedense sayfalar çok geç açılıyorlar bir çok alt üyem bunu söyledi ben de çok zor yapabildim.
Reklam azlığı konusunda ise bir endişem yok açıkçası.Koca holding eminim ki çok daha fazla reklam bulup yollayacaktır.Sitenin el değiştirip tekrar açılması çok yeni 1 ay falan oldu sanırım.Biraz sabır diyorum arkadaşlara.Bu tip işlerde sabırlı olanlar ve ciddiye alanlar kazanırlar.

Engin dedi ki...

Ben kendi sitemde bir davet linki yayınlamak istedim. Bize ulaşın bölümünden mesaj gönderdim. Ancak ya gelen mesajların yoğunluğundan veya başka nedenlerden dolayı mesajıma henüz cevap gelmedi. Gönderilmeyecekse de bana haber verilmesini beklerim.

Osman dedi ki...

bu işin zamanla oturacağını düşünüyorum. bugüne kadar bu tarz bir iş ile ilgilenmedim. SüperTeklif'in hem Türkiye'de kurulmuş olması, hem de artık Teknoloji Holding gibi büyük bir kuruluşun güvencesinde olması nedeniyle vaktimin bir kısmını bu işe ayırıyorum. Puanların hesaba geçmesini bırakın kazanılan paraların hesaba gönderilmesi ile ilgili tek bir şüphem bile yok. Bu kadar saygın bir kuruluş bunu göze alamaz bence. Profilimden bana ulaşan arkadaşlar ile bilgi alışverişinde bulunmak isterim. Hepinize bol kazançlı günler dilerim.

Unknown dedi ki...

slm arkadaşlar bana nedense hiç bir reklam gelmiyor ve hiç puanımda artış olmuyor ben bu şekilde nasıl para kazanayım..

Adsız dedi ki...

Benim ilk puanlarım yatmış arkadaşlar ve artık emaillerde gelmeye başladı, bana sadece sayfama mesaj ve sms gelmedi daha o kadar bunun dışında evet paunlarıma istinaden para kazanmaya başladım.. benim yine bir sorum olacak, bu gelen tanıtım emaillerinde alt üyelerden puan kazanılacak diye bir şey yazmıyor, sadece birinci seviyeden diye yazıyor.. ve sistemde hangi emailde hangi üyemden ne kadar puan kazanmışım göremiyorum, sevgili süper teklif yöneticileri, böyle bir sistem olsa aslında bizler alt üyelerimizi daha kolay yönetebiliriz değil mi?_..

teşekkürler..

Unknown dedi ki...

benim sorum şu ben yurt dışından katılıorum yani TC vatandaşı degilim üye oldum ve üye toplamaya başladım ama TC vatandası olmamamak la ilgili herhangi bir pürüz yaşarmıyım odemelerde mtc kimlik no isteniyor benim ne yapmam gerekır yardımcı olursanız müteşekkir olurum.
şimdiden teşekkürler.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili darx39,

Sorunun cevabı evet. Yani TC Kimlik numaran yoksa gelir elde edemezsin. Eğer yurtdışından katılıyorsan muhtemelen il ve ilçe bilgilerini de rastgele doldurmuş olmalısın.

Bununla beraber üye toplamaya devam edebilirsin. Sebebi Superteklif muhtemelen önümüzdeki yıl yurtdışına açılacak. O zamana şimdiden hazırlık yapabilirsin.

Bol şans...

Unknown dedi ki...

hayır yanlış anladınız sanırım üye bilgilerini rasgele doldurmadım doldurduğum bilgiler bana ait ben şuan yurt dışındayım ama aslen istanbulda ikamet ediyorum ama yabancı uyruklu bir vatandaşım yani diğer üyelerden tek ekiğim tc kimlik nosu ama yabancılarında türkiyede çalışabildiğini biliyorum nasıl bir yol izlemem gerekir bu durumda.

Adsız dedi ki...

Merhaba,ben kazanılan paraların hesaba geçmesi durumuna tereddütle bakıyorum.gerçekten para hesaba yatmasında bir sorun olur mu?,diye tereddüt içinde kalıyorum.Ne yapmalıyım?

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili darx39,

Daha önce yazdığım gibi TC Kimlik numaran olmadığı zaman ödeme yapamıyoruz.

Uygulama şu an için ne yzaık ki bu şekilde.

Sevgiler

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili anonim,

Hesabına para yatırılması ile ilgili olarak;

http://www.superteklif.com/odenen-puan.aspx

sayfasından daha önce ödeme yaptığımız kişilerin listenize bakabilirsin.

Blogdaki SuperTeklif ne kadar güvenilir? yazısını okumanı da tavsiye ederim.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili anonim
O sayfadaki ödeme belgelerinden biri de bana ait.Enaltta soldan 3.
İlk ödeme alanlardan biriyim tedirgin olmana gerek olduğunu sanmıyorum.yarışmayı kazanan arkadaşın da belgesi hemen yanında yer alıyor.
Süperteklif teknolojiholding tarafından satın alındı yani arkasında bir holding var.
Yazını görünce ben de ödeme aldığımı teyit etmek istedim.


Saygılar...

Adsız dedi ki...

bu sistemin en azından herkeze günde bir reklam göndermesi lazım. Yoksa haftada bir reklamla kimse bişi kazanamaz o kazanan arkadaşlarıda kutlarım bu 10 kişi deil 400.000 üyeye karşın 100 kişi olması lazım deil mi sizcede ? saygılar

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Aşkın,

Endişeni anlıyorum ama zaten topu topu ne kadar bir süre oldu ki? Daha 2. ayda üyeler para kazanmaya başladı.

Sana katılıyorum, üyelere her gün bir değil, hatta birden fazla reklam gelmeli. Zaten biz de bazen günde 2-3 reklam yayınlıyoruz.

Bununla beraber reklamverenlerden birisi "bayanlara" gönderiyor, diğeri "Ankara'da oturanlara" aynı gün içinde. O gün erkek ve Ankara'da oturmayanlar hiç reklam almıyor, bayan ve Ankara'da oturanlar ise 2 reklam birden alıyor. Eğer Ankara'da oturduğunuzu işaretlememişseniz siz reklamı alamıyorsunuz.

Bunlar hep örnek. Çok puan almak için Istanbul'da oturan erkek üyenin, Ankara'dan bir bayan alt üyesi varsa kendisi o gün reklam görmeyeceği halde, alt üyesi göreceğinden gene puan almaya devam eder. Zaten şu ana kadar ödeme kazananlar da bu mantıkla çok alt üye getiren kişiler.

Henüz okumadıysan blogdaki "Ne zaman 100 YTL kazanırım?" yazısını okumanı öneririm.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Puanların sisteme daha hızlı şekilde işlenmesi sağlanamaz mı ? ve ben alt üyelerimin üyelerini görme şansım yok galiba.. onlardan ne kadar puan gelip gelmediğinide öğrenebilecek miyim ? tşkler şimdiden ilginize.

Unknown dedi ki...

öncelikle ilginiz için teşekkürler
fimamızın önümüzdeki yıl için muhtemelen yurtdışına açılacağını söylemişsiniz peki bununla ilgili olarak bizimle paylaşabileceğiniz herhangi bir somut adım varmı bizi bilgilendirin lütfen.

Adsız dedi ki...

ya üye yaptığımız insanlar tarafından 100 puan kazanmak bence çok az bende yaklaşık 2 haftadır üyeyim 2mail geldi 2 kişiyide anca üye yapabildim.artık kimse böyle şeylere vakit harcamak istemiyor sanki.Bu süper teklifi daha cazip hale nasıl getirebiliriz.

Volkan Çelik dedi ki...

Daha hiç reklam gelmediği için soruyorum, hangi reklamdan kaç puan aldığımızı sistemden görebilecekmiyiz, okuduklarıma göre zaten belirli bir süre içerisinde puanlarımız geciyor. Dediğim gibi hangi reklamları sisteme geçtiğini ayrı ayrı görebiliyormuyuz?

Birde Link istegim gelmediği için davet linkinden üyelik yapılıyor bunda problem cıkarmı?

Teşekkürler
http://teknolojinet.blogspot.com

Adsız dedi ki...

puanlarım hesabıma işlenmedi. 6 haziranda gelen reklam mailleri hesabıma işlenmedi . alt üyelerimnkininde işlenip işlenmediğini nasıl görecem. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Unknown dedi ki...

sms neden gelmiyor telefon numaramı yazdım neden acaba sms gelmiyo bi bilgilendirseniz