25 Mayıs 2007

Ben yeni üye oldum. Hiç reklam gelmedi! Neden?

Sevgili yeni üyelerimiz,

Reklam gelecek. Ama bu bize değil, size ve reklamverenlere bağlı. Reklam veren firmalar, oturduğunuz ilden, yaşınıza, cep telefonunuzdan, cinsiyetinize çok geniş profil araştırması yaparlar. Bir bebek bezi üreticisi muhtemelen sadece bayan ve çocuğu olanlara, Antalya'daki bir tüccar sadece Antalya'da oturanlara, bir cep telefonu markası da kendi cep telefonunu kullanmayanlara reklam gönderir. Eğer superteklif sitesi üzerinde kendinize ait bilgileri içeren alanları doldurmazsanız, bu firmalar reklam verdiklerinde size gönderim yapılmayabilir. Çünkü firmalar ürünleri ile ilgilenme şansı olmayan kitlelere reklam yapıp para harcamak istemez.

İkincisi firmalar hergün reklam vermezler. Reklam vermek para harcamak demektir ve hiçbir firmanın sınırsız bütçesi yoktur. Kampanya, fırsat, ürün tanıtımı gibi nedenler firmaları reklam vermeye zorlar. SuperTeklif bu bağlamda aynen bir televizyon kanalı veya bir gazete gibi reklamverenler açısından bir mecradır. Bu yüzden bazen günde 3-5 mesaj göndeririz bazen ise tek bir adet. Tek farkı doğrudan size gönderilen mesajların sizin ihtiyaçlarınızla daha çok örtüşmesidir. Yeni üye olduğunuzda ilk reklamı görmek için birkaç gün bekleyebilirsiniz. Ama bilgilerinizi tam olarak girdiyseniz kısa zamanda düzenli olarak reklam almaya başlayacaksınız.

Son olarak bir bilgi daha. Şu an SuperTeklif'in 340,000 üyesi var. Bir reklamveren çok spesifik bir hedef kitleye ulaşmak isteyebilir, ve bu kişilerin toplamı sadece 1000 kişi olabilir. Eğer siz de bu kitlenin içindeyseniz bu tip reklamların puan değeri, 100,000 kişiye gönderilen bir reklamın puan değerinden çok daha fazladır. Bu yüzden bilgilerinizi tam ve doğru girmeniz çok önemli.

Bol puanlı günler,

SuperTeklif Ailesi

21 yorum:

Osman dedi ki...

Merak ettiğim birşeyi sormak istiyorum, kriterlere uymadığımız için bize gelmeyen bir mail, kriterlere uyan alt üyelerimize gelirse puan kazanacak mıyız? Yani bize gelmemiş bile olsa alt üyelerimizin okuduğu tanıtım maillerinden bize de puan yansıyacak mı?

Adsız dedi ki...

Elbette. Her bir reklam kendi içersinde değerlendirilir. Sonuçta kriterlere uyan bir kişi sizin alt üyeniz ise, onun okuduğu reklam, siz aynı reklamı görmeseniz bile size puan kazandırır.
Aynı şekilde sizin gördüğünüz reklamlar da, sizi üye olarak davet eden kişiye puan kazandırır.

yüksel dedi ki...

YENİ TANISTIGIM BİR SİSTEM. ARKADASALARIMA DA TAVSİYE ETTİM VE ETMEYE DEVAM EDECEGİM.
BENİM MERAK ETTİGİM GÜVENLİK KONUSU
VERMİS OLDUGUMUZ KISISEL BİLGİLLERİN EMİN ELLERDE OLMASI HUSUSUNDA BİLGİ RİCA EDİYORUM
SAYGILAR

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili yüksel,

Sitede en altta gizlilik anlaşmasını okursan orada detaylı bir şekilde verilen bilgilerinizin güvenliğini sağlama ve başkaları ile paylaşmayacağımıza dair her tür detaylı bilgiyi bulabilirsin.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

1.seviyedekiler eğer reklamları okurlarsa aynı puanı kazanıyoruz peki 2-6.seviyedekiler okuyunca oranlar ne oluyor bunu merak ediyorum
Bir de eski üyelerden kaçı tekrar siteye girip aktif hale geldiler alttaki üye sayımız belli ama aktif üye sayısını görme şansımız var mı?

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Selçuk,

Soruların çok akıllıca. 2-6. seviyeler arasındaki üyelerden azalan oranlarda puan alırsın. Eski üyelerden birçoğu aktif. Bununla beraber hergün bir kısım daha eski üye aktifleşiyorlar. Aktif üye sayınızı görme şansın ise ne yazık ki şu an için yok.

Adsız dedi ki...

Sevgili süperteklif yetkilisi bugün sitede yeni bir kampanya-yarışma haberi var ve çok iyi hediye puanlar görüyorum.İzninizle birkaç sorum daha olacak belki çok soru soruyorum ama bu işi ilk günden beri çok ciddiye aldığım için ve çok iyi bir üye sayısına ulaştığım içindir inanın enaz sizin kadar bu işin geleceği olduğuna ve ciddi anlamda gelir elde edilebileceğine inanıyorum.Bu işi anlamayıp geleceğini göremeyenler ilerde keşke girseydik diyecekler ve daha önce girmediklerine üzüleceklerdir eminim
1.sorum bu kampanya 28 inde başlıyor peki diğer kampanya 27sinde başlayan kaldırıldı mı yoksa o da devam edecek mi çünkü ben süperortak olarak bu yarışmaya katıldım.
2.sorum bu yeni kampanyada en çok üyeye ulaşan kişiler kazanacaksa herkesin 0'dan başladığını düşünerek alt seviyeden üye olan bir üyenin üstündeki kişiyi geçebilmesi için 6.seviyeye ulaşması ve 6.seviyedeki üye sayısının çok yüksek olması gerekir ki bu biraz zor gibi görünüyor .Bir üstündekini geçebilse bile 2 üstündekini geçmesi daha da zor değil mi?Bunu çok katlı olduğunu düşünürsek üsttekiler çok daha şanslı oluyorlar gibi sanki .daha önceki yarışma tamamen 1.seviyeden üye sayısına göreydi ve bu durumda herkesin şansı eşitti.Umarım merak ettiğim sorunu anlatabilmişimdir.
3.sorum hesabım 2.kez bloke oldu ve bugün cumartesi ve ben pazartesiye kadar hesabıma giremeyeceğim .Ben yanlış şifre girişi yapmıyorum süperteklif.comu explorerdan tıklayınca direkt giriyorum .Bloke olmasının sebebi ne olabilir mailimi sadece ben biliyorum ki zaten daha önce size başvurarak değiştirmiştik.
Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Reklamların artmasını ve yarışmaların da çoğalmasını heyecanla beklediğimi belirterek Saygılarımı iletiyorum ...

objective dedi ki...

internet sayfamda Süperteklif linkimi nasıl verebilirim. Daha doğrusu linkime ait kodları nasıl öğrenecem.

Osman dedi ki...

Selçuk merhaba,
Senin bahsettiğin konuyu sabah ben de bize ulaşın bölümünden SüperTeklif'e ilettim. Bence de çok adil olmayacak gibi duruyor bu şekilde. Kimin alt üyeleri çok çalışırsa o kazanacak gibi duruyor. SüperTeklif bize buradan bu konuda cevap verirse çok sevinirim. Daha önceki yarışma iptal edildi, bunun da böyle bir akıbeti olacak mı diye merak ediyorum doğrusu. Çünkü daha önceki yarışmaya katılmak için SüperOrtak olanların (eğer sadece yarışma için süperortak oldularsa) ödedikleri para boşa gitmiş oldu. Henüz üye toplamak için çok aktif değilim, yarışmanın durumuna göre başlayacağım :), benimle profilim üzerinden irtibata geçebilirsiniz.
Bilgi paylaştıkça çoğalır...

mikayil korkmaz dedi ki...

icg.veya internetsayfamda Süperteklif linkimi nasıl verebilirim. Daha doğrusu linkime ait kodları nasıl öğrenecem

Adsız dedi ki...

ben de selçuğa katılıyorum, ben de bu soruyu soruyordum kendime..
evet ya, o zaman ben hiç bir zaman üstümdekini geçememiş olacağım ve 6. sev,yeden üyesi oılduğum kişiye baya bir katkıda bulunmuş olacağım kaldıki 6. seviye üstümü tanımıyorum da..

SüperTeklif dedi ki...

Link almak isteyenler lütfen "Bize Ulaşın" formunu doldursunlar...

tşk

SüperTeklif dedi ki...

Yarışma ile ilgili cevaplar...

Sevgili arkadaşlar,

Evet sizin getirdiğiniz her üye sizin bir üstünüzdeki üye için de sayılacak. Bununla beraber en fazla 6. seviyeden üye listenizi oluşturabiliyorsunuz ki bunun anlamı şu; sizin 6. seviyedeki üyeleriniz sizi getiren arkadaşınıza bir katkı sağlamayacak. Süreyi uzun tutmamızın sebebi (10 hafta) herkese yeterli vakit verebilmek ve kaldı ki bir kişi en fazla 2 kere haftalık ödülü alabilir.

SuperOrtak yarışması gelen talepler üzerine herkese açıldı ama daha farklı bir şekilde. SuperOrtak başvurusu yapıp para yatıranlar ödemelerini geri aldıkları gibi, SuperOrtak olarak kalmaya devam ediyorlar.

Hepinize yarışmada bol şanslar...

Osman dedi ki...

Sevgili SuperTeklif yetkilisi, son cevabınızda kafama takılan birşey oldu;
"SuperOrtak başvurusu yapıp para yatıranlar ödemelerini geri aldıkları gibi, SuperOrtak olarak kalmaya devam ediyorlar."
diye birşey yazmışsınız, bu kişiler ücretsiz olarak süperortak olma hakkı kazanmış mı oluyor yoksa yanlış mı yorumluyorum.

Adsız dedi ki...

Tekrar ben :)
Süperortak olarak girdiğimiz yarışmanın iptal edilmesi üzerine süperortakların kayba uğraması durumu teknoloji holdingin yaptığı bir jestle giderildi arkadaşlar .Kendilerinin de açıkladığı gibi ödemeler geri verildiği gibi süperortak olarak devam ediyor ve haklarımızı koruyoruz.
Süpertekliften süperjest olarak gördüğüm bu davranışları için kendilerine teşekkür ediyorum.Bu işe ne kadar ciddi yaklaştıklarını ve işi yaparken üyeleri de ne kadar düşünüp hareket ettiklerini görme fırsatım oldu.
Doğru yerdeyim buna inanıyorum ve hem şirkete hem üyelere bol kazanç bol reklam ve bol yarışma diliyorum.
Yarışma hakkındaki düşüncem ise aynı.Keşke 1.seviyeden getirilen üye sayısına göre yapılsaydı.Ama unutmayalım ki bir yarışma yapmak zorunda da değiller bu da bir jest bence .İlerde başka yarışmalarda olacaktır hakkedenler kazansın diyorum.
Saygılar...

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Super Teklif,

Aynen anladığın gibi. Bu kişilerden bazıları sadece yarışma için SuperOrtak olmuştu. Yarışma içeriği değişince, bize ilk günden güvenlerinden dolayı biz de onlara bir jest yaptık. SuperOrtak olarak kalmaya devam ettikleri gibi yaptıkları ödemeleri de iade ediyoruz. Bundan sonra gelenler için tabi ki böyle birşey yok.

Adsız dedi ki...

reklam bana hiç gelmedi acaba şu an süperteklif.com sitesine reklam almıyor mu ?.. birde tek sorum var daha önceki titan saadet zinciri mantığı sözkonusu mu

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili anonim,

Saadet zinciri veya titan benzeri uygulamalar, üyelerin para harcamalarını ve bu paradan üst seviyedeki üyelerin pay almalarını gerektirir. Üye olan kişi de para kazanmak için birilerine para harcatmak zorundadır.

SuperTeklif üyeliği ücretsizdir. Kredi kartın bizi hiç ilgilendirmez.

Üye olanlar iki sebepten dolayı olur. Ya para kazanmak için, eğer sebep buysa blogdaki diğer yazıları okumanı da öneririm, ya da "en azından biliyorum ki SuperTeklif'ten alacağım reklamlar beni ilgilendiren konularda olacak" düşüncesiyle...

Hangisi olursa olsun aramıza hoşgeldin...:)

Adsız dedi ki...

yeni tanışmış olduğum bir site.Ama şimdiden daha çok mutlu oldum.Gayet güzel hazırlanmış.Fakat size bir sorum olacak.Acaba neden reklam mesajı alamıyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

ben bütün tanıdıklarımı davet ediyorum ama kimse üye olmuyor korkuyorlar bu sebepten üye yapamıyorum ben böyle para kazana bilirmiyim

11 eylül 2007 pazar

Adsız dedi ki...

benim süper üye sayım : 14
2 kişi e-maille dawet edildi.
dier 12 kişi linkle dawet edildi.bn sadece o 2 kişinin puanını kazanabildm.dierlerini link ile dawet etmiştim.neden para kazanamıyorum :S