16 Mayıs 2007

SüperTeklif üyeleri, sizi kazandıran bir ortaklığa davet ediyoruz!

Sevgili SüperTeklif Üyeleri,

SüperTeklif’e sizin gibi gönülden inanan üyelerimizin güvenini karşılıksız bırakmamak için SüperOrtak Programı’nı hayata geçiriyoruz! SüperOrtak Programı’na katıldığınız andan itibaren birbirinden güzel fırsatlarla karşılaşmaya hazır olun!

Şimdi SüperOrtak Programı’na katılanlar 5 yıllık ClubCard kullanım hakkının yanısıra pek çok farklı avantajdan yararlanıyor. İşte SüperOrtak Programı’nın avantajları:

· Bireysel Bayilik Hakkı
· Kayıtsız şartsız 30 SüperÜye
· Özel kampanya ve yarışmalara katılma hakkı
· Fırsatlardan öncelikli yararlanma hakkı
·dProfil kullanım hakkı*

Detaylı bilgi için
tıklayın!

*: SüperOrtaklar
dProfil’i sadece görüntüleme amacıyla kullanabilir. İzinli pazarlama ayrıca ücrete tabidir.
5 yıllık ClubCard ücreti ödeyerek SüperOrtak Programı'na katılmanın bedeli kısa bir süreliğine sadece 99 YTL! Hemen katılmak için
tıklayın!

19 yorum:

Adsız dedi ki...

peki süperteklif, bir soru, ben süper ortak değilim diyelim ama 100 üyem var mesela, bize ne gibi ödüller var, yada var mı, olacak mı?..

Adsız dedi ki...

bence yok abi bunlar para muhabbetini kimseye vermezler çok boş işler yaaa

Adsız dedi ki...

Sevgili Anonim,

SuperOrtak yarışması sadece SuperOrtaklar için geçerlidir. Amaç 1. dereceden üye kazandırımını teşvik etmektir. SuperOrtakların yarışma başlangıç tarihinden önceki mevcut üye sayıları yarışma kapsamında sayılmayacaktır. Sadece yarışma süresince getirdikleri yeni üyeler ödül kazanımı için sayılacaktır. Ayrıca her SüperOrtak'a 30 adet 1. dereceden yeni üye SuperTeklif'in hediyesi olacaktır.

Superteklif

Adsız dedi ki...

ben yeni üye oldum sayılır buraya ama doğru duzgun mail göremedim iki tane mail geldi.eğer gerçek anlamda çabalarımın sonucunu alabileceğime emin olsaydım hiç tereddüt etmeden superortak yarışmasına katılırdım.iki üç haftada anca iki mail gönderiliyorsa iyi bi teşvik değil

neobux68 dedi ki...

ya arkadaşlar link yoluyla üye kazandırma işlemi nasıl oluyo nasıl link alabilirim bilen var mı ??? cevap lütfen....

Adsız dedi ki...

Bazı arkasdaşların linkleri var onunla da kayıt yapılabiliyoruz bende link almak istiyorum ne yapmam gerek.Acil cevap !!!

SüperTeklif dedi ki...

Önemli : LİNK ALMAK İSTİYORSANIZ;

Sağ üstteki "Bize Ulaşın" linkine tıklayın. Gelen formu doldururken konu bölümünde "Link Talebi" seçin. Gönder butonuna tıklayın. Linkiniz yazmış olduğunuz email adresinize gönderilecektir.

NOT : email adresiniz SuperTeklif'e üye olurken kullandığınız email adresi değilse, üyeliğiniz tanımlanmadığından link gelmez. Muhakkak kayıt esnasında kullandığınız email adresini kullanın.

Adsız dedi ki...

Sevgili Süperteklif,

link talebi göndermeme rağmen linkim hala gelmedi kaydolduğum mail adresimide yazdım.talebi yapalı 2 günü geçti.

Adsız dedi ki...

ben çok soru soruyorum ama
benim 9 üyem var, bir üyemin bir üyesi onunda iki üyesi var, bu yüzden ben 3. seviye oldum böylece 12 üyem oldu. bir üyemde sadece kendisine ait 4 üyesi olduğunu söyledi 3 gün önce.. bu da benim 16 üyemin olmasını gerektirir, ama 3 gün boyunca benim üye sayım 13 gösteriyor.. neden?..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar, madem inanmıyorsunuz, o zaman üye olmayın, hem korkup, hem denemek olmaz, yapacağınız işe önce inanmanız gerekmektedir, ben yurt dışı kaynaklı bir yere de üyeydim, ve gayet de sistematik bir şekilde işliyordu her şey.. eğer çekiniyordanız, eleştiri de bulunacağınıza yok böyle bir şey falan diyeceğinize emin olamadığınız konuları sorun, firmayı arayın, yada susun bizimde moralimizi bozmayın.. bir işte ya varsınızdır, ya yoksunuzdur.. siz ne olacağınıza karar verin önce..

Adsız dedi ki...

ben siteye yeni üye oldum ama siteye giriş yapamadım sinir oldum üyeliğimin iptali için talepte bulundum ama bana iptalin gerçekleştiğine dair mail gelmedi,benim üyeliğimin iptali gerçekleştimi...

Adsız dedi ki...

Gercekten super teklifmis. Iste size az bir gayretle ek gelir elde etmenin yolu. Reklam mailleri. Size gelen reklam maillerini okuyun ya da okumadan silin. Gelen puanlar 100 YTL yi asinca hesabiniza aktarilsin.
Ornegin bir cep telefonu firmasi ile 30 yasindan kucuklere mail atilmasi yada bir akaryakit firmasi ile otomobili olanlara mail atilmasi uzerine anlasiyorlar. Sistemde kayitli bu hedef kitleye mail gidiyor ve bu pazarlama isleminden gelen paranin yuzde kirkbesi uyelere dagitiliyor. Isin guzel tarafi bir arkadasiniz sizin davetiyenizle uye olursa aynen siz okumus gibi (birebir) oraninda puan alirsiniz , onlar da kendi arkadaslarini davet ederse ki 6. dereceye kadar (yani arkadasimizin arkadasi ... silsilesi) azalan oranda puan alirsiniz. Bu silsilenin en guzel tarafi ucretsiz olmasi ve herhangi bir sekilde kredi karti vs talep edilmemesi cunku para odeyen siz degilsiniz size gelen maillerin sponsorlari yani reklam verenler.
Baslayali bir kac saat oldu ve su an ben maillerime bakmasam bile 38 kisinin okudugu mailden bana para geliyor ve biraz ustune dusersem bu ay itibariyla omrumun geri kalani icin surekli artmak uzere ayda minimum 400 YTL kazanabilecegimi hesapladim. Biraz ustune duser de arkadaslarinizi uye yaparsaniz gun gectikce alt silsileniz buyuyecek ve paralar hesabiniza otomatikmen gelecektir. Gunler ve aylar gectiginde siz boyle bir sitesin varligini unutsaniz da banka hesabiniz hatirlayacaktir. 345.000 kisinin simdiden sistemin bir uyesi olmasi ve her gun 2.000 kisi daha eklenmesi ciddi bir mail aldiginizi gosterdigi gibi hedefiniz olan alt silsilenizin de ne kadar potansiyel tasidigini gosterir. Yani her gun 2.000 yeni uye baskalarina para kazandiriyor cunku mail atmadiniz onlara
Bu guzel fikri onemsemeyip de bir ay sonra birilerinin birseyler kazandigini duydugunuzda hayal kirikligina ugrayip mail adresimi arastirmaya baslayayabilirsiniz. Para icinde yuzdugunuzu sanmiyorum, o halde ek geliri reddetmeyin, turnikeye evvel girmenin hazzini yasayin ve ucretsiz uye olduktan sonra arkadaslariniza elekronik davetiye atin.
uye olmak icin davetiye almaniz gereklmektedir. www.superteklif.biz veya www.superteklif.info adresine tiklayarak davetiyenizi alip kazanmaya baslayin.

gungor dedi ki...

arkadaşlar ben daha yenıyım ve hiçbirşey bılmıyorum en kısa zamanda olumlu yorumnlarınızı ve bılgılrınızı beklıyorum

Adsız dedi ki...

eylem
bence bu işten para kazanılabilir ama ne kadar!!!
mailler bu kadar az gelirse yılda 5 ytl !!!
ayrıca cep telefonuna reklam da gelmiyor.gelen var mı merak ediyorum.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Eylem,

Hızlı para kazanmak hakkında blogda diğer yazılarda cevaplar var. Kazananlar da var. Sadece kendi okuduğun maillerden yılda 5 YTL kazanacağına inanıyorsan, eğer 1000 üyen varsa yılda kaç YTL kazanacağını tahmin edebilirsin :)

Moralini bozma, daha reklamverenler yavaş yavaş geliyorlar, reklam alma sıklığınız sürekli artacak. SMS ile reklam daha maliyetli bir uygulama olduğu için, reklamveren tarafında talebi daha az. Yapılan uygulamalarda profilin tutmadığından sana SMS gelmemiş olabilir.

İçin rahat, üyen çok olsun.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

benim sorum şu ilgilenirseniz müteşekkir olurum ben yurt dışından katılıyorum ve üye oldum şu anda da üye sayımı hızla çoğaltmaya başladım hesap bilgilerimide verdim fakat ödemelerde TC kimlik nosu zorunlu diyor ben TC vatandaşı olmadışım için nasıl bir yol izlemem gerekir benim kazanacağım para bana ödenirmi endişem bu. Yardımlarınız için şimdiden teşekürler.

Adsız dedi ki...

Ya 1 hafta da 2 mail atıyolar onunda toplam puanı 20yi geçmiyo yani toplam 2 kuruş burda adam dolandırıyolar arkadaşlar asıl amaç kendileri büyük pastayı alıyo. aklınız varsa başka sitelere yönelin bir blog alın googledan reklam alın ne biliyim bunlar net dünyasının en cimri en çok kendini düşünen sitesi.

Adsız dedi ki...

birde onay isterler olusuz yazıları yayınlamıyolar

Adsız dedi ki...

Hey anonim,

Dergiye para verip alıyorsun, TV'yi para verip seyrediyorsun. İçindeki reklam için de bir kuruş dahi almıyorsun. Sadece maili açtın diye birileri sana birşeyler veriyorsa öpte başına koy. Çok para kazanmak istiyorsan da blogda yazıyor nasıl oldugu oku ogren.

Sevgili Superteklifçiler, bu yorumları lutfen yayınlamayın. Davet göndermek için siteye girdim, bloga bir bakıyim dedim, sinirlendirdiler durduk yere.

Herkesten yazı için ösür dilerim.

Hasan