05 Mayıs 2007

SüperTeklif Ne Kadar Güvenilir?

"İzinli Pazarlama" adı altında, kazandığı reklam gelirlerinin belli bir kısmını üyelerine dağıtan web sitelerinin en büyük problemi "güvenilirlik". Herkesin kafasındaki soru, "Acaba kazandığım Puanlar gerçekten paraya dönüştürülüp hesabıma yatırılacak mı?"

Üyelerine para kazandırdığını iddia eden bu tür sistemlerde, güvenilirlik sağlayan en önemli noktaları aşağıdaki gibi sıralayabiliriz:

  • Para ödenir mi? Sistemin arkasında kim var? Bir şahıs mı, ciddi bir şirket ya da holding mi?
  • Web sitesi ve reklamverenler tarafından beklenen ilgiyi görüp, ciddi ve üyelerine para kazandıracak reklamlar yayınlayabilir mi? Ciddi bir satış örgütlenmesi var mı?
  • Web sitesi tasarımı amatörce mi, yoksa profesyonel mi?
  • İşin mutfak kısmında, oluşan şikayetlere çözüm bulan birileri var mı? Müşteriyle ilgileniyorlar mı?
  • Üye kazanma modeli nasıl? İşler mi? Doğru düzgün üye kazanamayan bir modelse, reklamverenler yanından bile geçmez.
  • Aylık geliri 600 YTL olan üyeye, Ferrari reklamı mı yapılıyor, yoksa üyelerin belirttiği kişisel bilgilere göre "üyeye uygun doğru reklamlar, anketler" vb. mi gönderiliyor?
  • Sistemdeki kurallar açık mı? Herkese ilan edilmiş mi? Güvensizlik yaratacak çelişkili ifadeler, balon vaatler var mı?

Eğer yapılan iş ve oluşan imaj, bu soruları cevaplıyorsa sorun yok demektir. Bu şekilde kurumsal bir yapıya sahip ve ödemelerini sorunsuz yapan yurtdışındaki yerleşik sistemlere örnek olarak http://www.google.com/, http://www.mypoints.com/ gibi kuruluşları verebiliriz Ancak bunların sayıları elbette sınırlı ve güven verenleri az.

SüperTeklif, Embrio tarafından devralındıktan sonra tüm çalışmalarını hızlandırdı. Siteye yeni özellikler eklemek ve yeni reklam bağlantıları kurmak için son sürat çalışmalarına devam ediyor. Arkada ciddi bir kadro çalışıyor. Bir Teknoloji Holding şirketi olan Embrio, SuperTeklif projesini yürütmek üzere DataProfil A.Ş. adı altında yeni bir şirket kurdu. Reklamverenler http://www.dataprofil.com.tr/ sitesinden başvurularını yapıp "izinli pazarlama" çalışmaları yapabiliyorlar.

Çok yakında reklamlar da başlıyor, doğru yerdesiniz...


SüperTeklif Ailesi

23 yorum:

Adsız dedi ki...

ben uye oldum ve sıze cok guvnıyorum

Adsız dedi ki...

ben su an uyeyım yaklasık 5-6 aydan berı hesabımda 5 mılyona yakın bır para bırıkmıs durumda sistemin el degiştirmesinden dolayi herseyin daha iyi olacagına ınanıyorum calişmalarınızda basrılar dılerım

Adsız dedi ki...

Yeni üye oldum. Umarım diğer sitelerdeki gibi hayalkırıklığına uğramam..

Adsız dedi ki...

Yeni bir üyeyim ilk mailim geldi. Açtım ve okudum mail 27 Mayısa kadar gecerli bana gelen maili hergün açmam gerekiyormu? Yoksa bir kez okumak yeterlimi?

Adsız dedi ki...

Her maili bir kez okumak yeterlidir.

omer1739 dedi ki...

bende yeni üye oldum inşallah iyi olur

ali dedi ki...

süper teklif üyesi olmak ayrıcalıkdır herkezi sitemize bekleriz

Adsız dedi ki...

süperteklife üye olmak bence bir ayrıcaklık

Semih Kasab dedi ki...

arakdaşlar bende uye oldum ve daha hiç mail gelmedı bu neyden kaynaklanıyor acaba

Adsız dedi ki...

https://www.superteklif.com/ adresindeyken, firefox 2.0 güvenlik hatası veriyor. "Uyarı: kimliği doğrulanmayan bir içerik içeriyor". Güvenlik sertifikanızda sorun mu var?

Adsız dedi ki...

REKLAM MESAJLARI GELİYOR OKUYORUM FAKAT PUANIM EKLENMEDİ MESAJ AYARLARINA BAKTIM ORDADA AYARLAR DÜZGÜN Bİ SORUN YOK ACABA PUANLAR NEDEN EKLENMİYO???

Adsız dedi ki...

ben yenı uye oldum bu reklamlama ısı nasıl olcak bızım maılı mıze mı gelıyor ve herangı bır sıtedenmı acıklarsanız sevınırım ....BU SITEDE BULUNMAK BIR AYRICALIKTIR...

Adsız dedi ki...

para kazanan varmı hiç

oğuz dedi ki...

benim sorum guvenlik deildi su attigim maillere neden cvp verilmedigiyle alakaliii..musteri hizmetlerine eleman almadiniz mi henuz yoksa oyalaniyomuyuz bunu ogrenmek istioyorumm

oğuz dedi ki...

neden maillere cvp verilmio siteniz tarafindan!!!!

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Oğuz,

Müşteri hizmetlerinde elbette çalışan arkadaşlarımız var. Maille gelen sorulara cevap süresi bugün en gelişmiş sistemlerde dahi 12 saati bulabiliyor. Biz de üyelerimize en geç 24 saat içinde cevap vermeye çalışıyoruz.

Eğer 24 saat içinde cevaplanmamış mailin varsa senden öncelikle özür dilemek isterim. Sorunu bilmediğim için cevap veremiyorum.

Bu cevabı yazdığımda sen halen gönderdiğin maile bir cevap alamamışsan lütfen bloga yaz, en kısa sürede cevaplayalım, müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşlarımızı da uyaralım.

Sevgiler

oğuz dedi ki...

ilk olarark üye olali 1 hafta oldu hala reklam almadimm altimda 43 kişi war onlarda alamadi sanirim ve hala maillerime cvp alamadim 4 gün oldu mail atali.ben super ortak üyesi oldum club card sahibi olacagim sölendi ama hala ses seda yok bunun hakkinda bilgi istiyorumm.

Adsız dedi ki...

1 haftalık üyeyim, gelen maillerde hesaba ne zaman eklenecğini yazıyor diyorsunuzki, gelen hiç bir mailde "hesaba ne zman ekleneceği " yazmıyor!... profilden ve davet etmekten para kazandım sadece.. maillerden haber yok.. peki ben bütün mailleri (alakallı-alakasız) almak istesem daha fazla kazanmazmıyım>?

Adsız dedi ki...

mailime gelen davet linkini nasıl kendi mail adresime eklıcem acaba

Adsız dedi ki...

kolay gelsin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar para kazanan oldumu cebe nakit girdimi ?

Adsız dedi ki...

ya bakar mısınız üyelerimiz teker teker siliniyor ne oluyor anlayamadım o kadar uğrastık yani

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Hacker_Ferhat

Yaratılan üyelikler günlük olarak kontrol edilmekte. Alt üyelerinden herhangi biri sahte üye yaratıyor olabilir. Bunlar farkedildikçe silinir. Kampanyalarımızla birlikte yaratılan sahte üyeliklerde de artış var. Üye sayındaki düşüş bu yüzdendir.