11 Haziran 2007

Sahte Üyelikler Hakkında

Sevgili SuperTeklif Üyeleri,

Özellikle kampanyamızla beraber bazı SuperTeklif üyelerimizin sanal kayıtlar oluşturarak sahte üyelikler yarattığını görüyoruz. Bu şekilde yapılan üyeliklerle ilgili SuperTeklif'in uygulaması hakkında bilgi vermek istedik.

Sistemimiz bu tip sahte kayıt yaratımlarına karşı hem otomatik hem manuel olarak korunmaktadır. Otomatik olarak sistem bu tip yaratılan sahte kayıtları çıkarmakta, ayrıca manuel olarak cep telefonu ile sahte kayıt olarak yaratılma ihtimali olan sanal üyeler aranmaktadır. Arama sonuçlarında sahte üyelere telefon ile ulaşılamaması durumunda, sahte kayıt yaratanların üyelikleri bloke hale getirilirken, yapılan sahte kayıtlar da silinmektedir.

Ayrıca üretilen tüm sahte kayıtlarla ilgili üyelerin kampanya doğrultusunda aldıkları 100'er puanlar silinmektedir. Bloke olan üyelerin hem yeni üye getirme ihtimalleri kalmamakta, hem de kazanmış oldukları puanlardan herhangi bir şekilde nakit para almaları sözkonusu olmayacak hale gelmektedir.

Dürüst bir şekilde yeni üye toplamaya çalışan üyelerimizi korumak, ayrıca reklamveren tarafında da doğru ve güvenilir sonuçlara ulaşmak anlamında bu uygulamamız daha da sıkı kontrollerle aynı şekilde devam edecektir.

Konuyu bilgilerinize sunarız.

21 yorum:

Osman dedi ki...

Türkiyede bir ilk olan bu projeyi çamura bulamak isteyen zihniyetlerden arındırdığınız için sizlere çok teşekkür ederim. Çok üyem olmasa da en azından boşa çabalamadığımı görmüş oluyorum. Daha iyiye daha güzele hep birlikte...
http://super-teklif.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Sahtekarlar için çeşitli önlemler aldığınızı duymak beni rahatlattı. Bir ara "acaba neden IP kısıtı koymuyorlar? böylece aynı IP'den 1'den fazla yapılan üyelikleri önlemiş olurlar" diyordum kendi kendime. Sonra düşününce dedim ki: "Haklılar, 3-5 bin kişi çalışanlı firmaların hepsinde sisteme aynı IP'den giriliyor, niye düzgün üye olacakların önünü kessinler ki". Neyse bunları duymak güzel, yeter ki insanın ruhu sahtekar olmasın.

Unknown dedi ki...

Bende yeni kayıt oldum. Aslında bu tarz şeylere pek kullak asmam. Daha önce bir kaç girişimim olmuştu ama zaman kaybından başka bir şey değildi. Arkadaşımdan gelen davetiye üzerine kayıt oldum internette çok gezdiğim için benim için bir fırsat olarak değerlendirdim. Özellikle website üzerinden üye kazandırmak spam yollayarak üye kazanmanın önüne geçilmiştir. Sizin işinizi istikrarla devam etmeniz tek dileğimdir

MaTRiX dedi ki...

Peki kişi ilk başta telefon numarasını vermek istemiyorsa yada telefon mesajı üzerinden reklam almak istemiyorsa. Bu durumda o kişilere hasızlık etmiş olmayacak mısınız?

Super Kazanc
http://superkazanc.blogspot.com

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili matrix,

Cep telefonu üyelik işlemi için zorunlu alandır. Bununla beraber her üye mesaj ayarlarını yaparken, SMS almak istemiyorum şeklinde bilgi girebilir. Bu şekilde biz doğruluğunu kontrol ederiz, kendisi de SMS mesajı almak istemezse gönderim yapmayız.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Böyle bir takibin olması mükemmel. İşte adalet dediğimiz budur. Çalışmayanı zaten Allah sevmez, biz sahtekarları neden sevelim! Siz çalışan bütün arkadaşlara Allah kolaylık versin sahtekarları yaşatmayın. İyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

sizden bir ricam var. ben vodafone'un işyerleri için çıkartılan 0549 lu hattını kullanıyorum. ama 0546'ya kadar seçebilme şansımız var. bu yüzden annem,n telefonunu girmek durumunda kaldım. acaba 0549 u da ekleyebilirmisiniz.

teşekkürler saygılar

Adsız dedi ki...

Peki cep telefonu olmayan kişiler üye olamaz mı sitenize? Cep telefonu bilgisi şart diyorsunuz kayıt olurken...

Adsız dedi ki...

merhaba, bu cep telefonu olayı konusunda sizi destekliyorum fakat üyelik doldururken cep telefonu kısmına biraz daha açıklayıcı bilgiler yazarsanız insanlar kendi cep numaralarını daha güvenle verebilirler. böyle açıklayıcı bir metinin fazydalı olabileceğini düşünüyorum. yanlış numara girilmesi durumunda üyeliğin ilerde iptal olunacagı mj almak istemeyenlerin ayarlardan bu özelliği kaldırabileceği falan açıklamanızdan net şekilde anlaşılırsa hem sizler üye kaybetmezsiniz hemde bizim uğraslarımız boşa gitmemiş olur. sevgiler, saygılar...

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Anonim ve Sinan,

Yorumlarınızı aldık. Yapılacak işler listemize kaydettik. Yakında yayına girer.

Çok teşekkürler

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili anonim,

Cep telefonu hattı olmayan kişileri ne yazık ki şu an için üye yapamıyoruz. Belki ileride :)

Sevgiler

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Sinan,

SuperTeklif sitesine login olup, "bize ulaşın" formuna; "Blogdaki Sahte Üyelikler Hakkında gönderisine bir yorum yazdım" şeklinde bilgi verirsen kim olduğunu anlayabiliriz. Sana küçük bir jest yapmak istiyoruz.

Sevgiler

Osman dedi ki...

Merhaba,
Cep telefonu konusunda ben biraz tereddütlüyüm, sonuçta aynı anda 2-3 hat kullanan birçok arkadaş var, ayırt edici bir özellik olması yüzünden cep telefonu elbette şart olmalı ama bence tckimlik no girilmesi şart olursa sahte üyelik diye birşey kalmaz diye düşünüyorum. Sonuçta ödeme almak isteyen herkes tckimlik nosunu vermek zorunda. Bunun gerekliliği vurgulanarak ilk kayıtta istenirse çok mu itici olur sizce? Sahte üyelikten ağzı yanan biri olarak bundan sonra sahte üyem olmasını istemiyorum açıkcası. Üye sayım hızla arttı diye sevinmiştim ama sonra pat diye düştü :) Yine de tckimlik no olayını değerlendirebilirsiniz diye düşünüyorum.
Saygılarımla,

http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=PFTzoJEyI5w_____eql____

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili superteklif,

Bir bakıma haklısın ama hiç tanımadığı bir siteye insanlar TC kimlik numarasını girmek istemeyebilirler. Bazı kişiler de Puan kazanmak için değil sadece ilgilendiği fırsatları reklamları görmek için üye oluyor.

Belki bir gün dediğin gibi yapabiliriz. Ama henüz erken.

Sevgiler ve teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba benim bu gün şifremi yanlış ğirişimden dolayı hesabım bloke oldu talebde bulundum ama halen açılmadı bu işlemin nekadar sürdüğü ve kazandıgım puanların hesabım açıldıgın da hesabımda olup olmayacagı konusunda bana yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

sayın süper teklif yönetimi...ben para kzanmak için çok uğraştım ve üye toplamaya devam diyorum fakat sizinde belirtmiş olduğunuz gibi sahte üye ile para kazananlar olabilir ama bizim size kazandırdığımız üyeler size yanlış telefon numarası vermiş ise bunda bizim günahımız ne__? Bir üyemiz bu şekilde bizim bütün emeklerimizi hiçe sayarak telefon numarasını yanlış yazmış olabilir peki cezasını neden biz çekiyoruz..?

Adsız dedi ki...

ya ben yeni üye oldum abimin bu siteden davet göndermesiyle gerçekleşti herşey aslında ghüzel bişey ama ben para için değil sadece eğlence olsun die üyeyim

Adsız dedi ki...

Sahte üyeliğe karşı cep telefonu onaylama mesajı gönderilirse hem siz daha az sahte üye aramış olursunuz, hemde sistem daha güvenli olur diye düşünüyorum.. kolay gelsin, iyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

Bundan once bu tur sitelerden cok para kazanabildim simdi sadece agloco ve superteklif ile ilgileniyorum bu sahte mail vs olayllari turkiyede var sadece heralde mizim insanımızın kafası hep sahtekarlıga calisıyor ben suan eski hesabımı kapatip yeni bir hesap actirdim burda bunun nedeni iste sahteka bi insanın beni bu siteye davet edip hm sahte maillerden hem de benim uzerimden para kazanmaya calismasıydı. Ben ugrasip emek verirken nedne ona kazandırayım ki... yaptiginiz uygulama cok guzel ama daha guvenli birseylerr yapabilirsiniz tc kimlik no nasıl olsa para alırken gerekli olacak bence uye olrken de gerekli olmalı. bu arada sahte uyelikler yapan tanıdıgm 2 insann mail adresini verebilirim.. Sayglarımla

Adsız dedi ki...

ya bir şey danışacagım aynı pc den aile fertlerini ve ev arkadaslarımızıda üye yapabilir miyim? kardesimde bu işe girmek istiyor onuda bu bilgisayardan üye yapsam sakınca doğar mı Tabiki tüm bilgileri dogru olmak koşuluyla

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

Aynı bilgisayardan arkadaşlarını veya aile bireylerini üye yapabilirsin. Ancak onların bilgilerini kendin dolduracaksan önce onların izinlerini almayı unutma...