14 Haziran 2007

Profil ve Tercih Bilgilerinizi Doldurmak Niye Önemli?

Sevgili SüperTeklif Üyeleri;

SüperTeklif'e üye olduktan sonra Profil ve Tercih bilgilerinizi tamamlamanız reklam mesajları almanız ve Puan kazanmanız için çok önemli. Çünkü bir reklamveren için sizin doğru müşteri olup olmadığınızı belirleyen bilgiler burada saklanır. Bu bilgilerinizi tamamladığınızda sizi ilgilendiren tüm konular ile ilgili reklam mesajları alabileceksiniz. Reklam almanızı sağlayan tek şey Profil ve Tercih bilgilerinizdir. Reklamveren burada verdiğiniz bilgiler doğrultusunda sizin doğru müşteri olup olmadığınıza karar verir. Örneğin bir çocuk bezi firması çocuğu olan bayanlara, tıraş bıçağı firması ise erkeklere tanıtım yapacaktır. Siz de profil ve tercih bilgilerinizin hepsini tamamlayarak hem gerçekten ilginizi çeken ürün/hizmet fırsatlarından yararlanır, hem de daha çok mesaj görerek daha çok Puan kazanırsınız. En basitinden cinsiyet bilgisi girişiyle; bir jilet firması bayan üyelere boş yere reklam göndermemiş oluyor.

Unutmayın ki reklamveren de kar amaçlı çalışan bir kuruluş. Kaynakları sınırlı ve yatırım yaptığı bir pazarlama kanalından beklediği geri dönüşü alamadığında bir daha o kanalı tercih etmeyecektir. O yüzden profil ve tercih bilgilerinizi doğru olarak doldurmanız çok önemli. Profil ve tercih bilgileriniz tam olduğunda reklamverenin de kampanya sonucunda memnuniyeti artacak ve bir sonraki kampanyasında yine SüperTeklif’i seçebilecek.

Sadece kendi Profil ve Tercih bilgilerinizin tam olması hem de üye davetinizi kabul eden her üyenizin de bu bilgilerini doldurması üyelerinizin de gerçekten ilgi duyduğu ürün/hizmet fırsatlarından yararlanmasını sağlayacak, üyeleriniz daha çok mesaj görerek daha çok Puan kazanacak. Onların Puan kazanması sizlere de Puan kazandıracağı için davetinizi kabul eden üyelerinizi de Profil ve Tercih bilgilerini doldurmaya teşvik etmelisiniz. Böylece hem siz hem de üyeleriniz daha çok Puan kazanmış olacak.

Ayrıca SüperTeklif'e üye olduktan sonra Profil bilgilerinizi ve Tercihlerinizi tamamlamanız, henüz hiçbir mesaj görüntülemeden size 5000 Puan kazandırıyor.

SüperTeklif Ailesi

17 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili süper teklif, sevgili arkadaşlar,

benim sormak istediğim yada danışmak istediğim bir kaç soru/konu var;
bunlardan birincisi, çoğu kişi yani üye yapmak istediğim çoğu kişi, süper teklife inanmak istemiyor, yeni bir uygulama olduğu için çekiniyorlar, boşa vakit kaybedeceklermiş gibi geliyor, ben hesabımızda toplanan para neden 100 ytl olunca ödeniyor, 50 ytl olunca ödense, o zaman daha kısa sürede ulaşırız bu miktara, ve daha inandırıcı olur bu şüphesi olan kişiler için.. yayınladığınız dekontlara bile inanmıyorlar açıkçası, birinci olan için de tanıdığınız damgasını vurdular bile.. bu insanlara daha fazla ne söyleyebilirim bilmiyorum, kaldıki ben satış üzerinde çalışan bir insanım.. zorlandım bu sefer..
ikincisi şu anda sisteminizi geliştirmekte olduğunuzu biliyorum ancak biz hangi emailden ne kadar para kazandık bunları göremeyecekmiyiz?... bu planlarda var mı acaba?.. bu da bu işi pek ciddiye almayan kişiler için iyi bir ispat olmuş olur diye düşünüyorum.
üçüncüsü, ben daha önce davet gönderdiğim kişileri göremiyorum, ilk başlarda görmüştüm, ama şimdi sayı olarak görüyorum ama kime davetiye gönderdim göremiyorum..bir sorun mu var acaba?..
dördüncüsü, kendi linkimizi internette yayınlanan iş ilanlarına eklesek, bu sakıncalı mı?.. yoksa serbest mi? ben internetten para kazanma diye arattığımda bir çok arkadaşın linkini gördüm.. bu izinli bir şey mi?.. ben de yapabilir miyim?..

teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim..

http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=lbDKe9lSx7w_____eql____

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili ebrus,

Sorularına hemen cevap verelim. 100 YTL, 50 YTL veya 10 YTL farketmez aslında. Muhtemelen ileride üyelerimiz 3 YTL'sini bile değerlendirebilecek. Belki bu rakamla internetten online şarkı satın alacaksınız. Şu an için ilk başta 100 YTL olarak öngördük sadece. İleride değişebilir.

İkinci sorunda tamamen haklısın. Halen betadayız. Bütün üyelerimiz hangi reklamdan ne kadar kazandığını ileride görecek. Bu konuda sana ve tüm üyelerimize şimdiden söz verebiliriz. Hatta adınıza ekstre çıkacak.

Üçüncü sorunda bir problem olmalı. SüperÜye listem seçeneğine menuden tıkladığında, davetlerim seçeneğini göreceksin. Tıklarsan kime davet attığını görebileceksin.

Dördüncü sorunun cevabı; linkini istediğin her yere internette koyabilirsin. Sadece tanımadığın kişilere SPAM olarak email atma. SPAM atan kişilerin üyeliklerini anında iptal ediyoruz. Zira SPAM izinsiz pazarlama demektir. Oysa biz Türkiye'nin ilk izinli pazarlama platformuyuz.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili ebrus
davet gönderdiğin kişilerin isimleri dün yarım gün kadar kayboldular haklısın sanırım sitede bir sorun vardı ama şuanda geri gelmişler.Ben de dikkat ettim.Hergün defalarca siteye giriş yaptığım için :)

Ben de bazı kişilere bu sistemi anlattığımda kesinlkle daha ne olduğunu bile anlamadan çok garip cevaplar verdiler bazıları boş işler dedi bazıları ödeme yapmazlar dedi böyle çok sistem vardı Türkiyede diyenler oldu kısaca her konuda uzman olanlar bu konuda da hiç anlamadıkları halde yorumlarını yapmış oldular :)
Ama ben gülüp geçiyorum zorla sisteme katacak halimiz yok bu insanları sonuçta onların kararıdır bence asıl zevklisi para kazandığımız zaman onların yorumlarını bir kez daha dinlemek olacaktır.İnananlarla ben yoluma devam ediyorum daha doğrusu bu işin geleceğini görebilenlerle.Bu şekilde binlerce kişiye ulaşmış durumdayım.

Bu arada dün üye sayımda yaklaşık 50 kişi eksildi sanıyorum otomatik olarak taranıyor üyeliklerin gerçek olup olmadığı bu çok güzel bence çünkü biz linklerimizi sitelerde yayınladığımızda kimin tıklayıp geldiğini bilemiyoruz ya da gerçek olup olmadıklarını.

50 ytl 100 ytl olayının da pek farklı olmayacağını düşünüyorum ben de.
Düşün ki 50 ytl aldın ve bunu söyledin ben sana ne diyeceklerini söyliyeyim '' 50 ytl mi kazanabildin bu kadar zamanda o kadar uğraştın '' diyeceklerdir.
Sen istediğin kadar bunlar daha ilk ödemeler ayrıca 10 tane 20 tane reklam geldi bunların karşılığı desen de hiç farketmeyecek inan.Çünkü bu kadar az reklamla 50 ytl geldiğinde ayda 100 reklam ve sms anketler ve adrese reklam gönderilmeleri gibi toplandığında nasıl büyük bir para olabileceğini de anlatsan gene farketmeyecektir.Anlamayacaklardır.

Anlayanlarla devam et sen de .bak şimdilik 400bin kişi anladı ki ben 6 ay içinde 1 milyon 1 yıl sonrada 2 milyon sınırının aşılacağını düşünüyorum.Umarım daha da fazla olur.Ne kadar kalabalık o kadar fazla reklam demektir.

Herkese kolay gelsin hepimize bol kazançlar diliyorum.

Saygılar...

Osman dedi ki...

Merhabalar,
Ebrus' un söylediği tüm konulara katılıyorum, davet ettiklerimi bende göremiyorum, sadece üye olanlar görünüyor. Üyeleri inandırma konusunda hepimiz çok ciddi sorunlar yaşıyoruz. Ben alt üyelerimin hepsine kendinize üye bulmadan bu işten bişey elde edemezsiniz desemde birçoğu hiç çabalamıyor. Sadece ben kırılmayayım diye üye olup öylece kalıyorlar. Belki de gönderilecek mailleri bile okumayacaklar. Zaten birçok kişi bu tarz üyelikleri hiç kullanmadıkları mail adresleri üzerinden yapıyorlar. Ödeme konusunda da tepkiler var. Biz nasıl ulaşırız o puana diyen kişiler ağırlıkta. Ödeme rakamı düşürülse ya da bi yerlerde harcama imkanı doğsa kanımca ikna şansımız da artar.
Bugün bir forumda konu açtım. İlk tepkiler hemen titan üzerine kuruluydu. Bir süre sonra forum kurallarına aykırı olduğu gerekçesiyle konum kaldırıldı. Fakat aynı forum ana sayfasında banner üzerinden superteklife üye topluyor. Sanırım rakip gördüler :)
Herşeye rağmen çalışmaya çabalamaya devam ediyorum. Umarım SuperTeklif hakettiği yere gelecektir.

http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=PFTzoJEyI5w_____eql____

yasarsuperteklif dedi ki...

daha ayrıntılı bilgi edinmek istiyorum gerekirse illerde toplantılar yapılsın bu olay güzel ve yayılmalı yayarız super teklifi ama fikir ve güç birliği etmeliyiz ciddi potansiyel var toplanalım toplayın bizi yöneticiler

Adsız dedi ki...

sevgili süperteklif ve sevgili arkadaşlar,

ne kadar güzel bir şey düşünmüş süper teklif ikinci sorum ile ilgili olarak, internetten puanımızla alışveriş yapabilmek, hangi emailden ne kadar puan kazandığımızı görebilmek gibi olanaklara da sahip olacağız demek ki.. bence ileride bir çok insan süper teklife üye olmaya çalışacak.. keşke ileride sadece tanıdık kişiler vasıtasıyla üye olunabilse.. :) bakar mısınız? ne kadar da çıkarcıyım.. inanmayanlara ve şüphesi olanlara biraz anlayışsızım sanırım.. eminim onlarda ileride anlayacaklar, bizler ilk olduğumuz için zorluk çekiyoruz, çekeceğiz de ama inandığım her şeye olduğu gibi bu konudada süperteklife ve kendime yardım edebilmek için elimden geleni yapacağım..

süperteklif, sanırım sistemdeki bir sorun yüzünden eskiden davetiye gönderdiğim kişileri göremiyorum, benim gibi sorunu olanların yazısını okuduktan sonra da içim rahatladı..

bir sorum daha var, bu blogda yapmış olduğumuz yazışmalar başka sayfalarda da yayınlanıyormu?..

süperteklif, bu yorumlarıma aldığım cevaplar beni çok mutlu ediyor, birilerinin orda bu işi ciddiye aldığını bilmek çok güzel,
bana cevap veren selçuğa ve diğer arkadaşa da teşekkür ederim..

eğer yeni üye olan arkadşlardan okuyan varsa bunu, içinde tereddütü olan, şunu da söylemeliyim ki, süperteklife attığım her email e de aynı gün içinde cevap alıyorum.. bu da ne kadar düzgün çalışıldığının göstergesi, elbetteki tüm sistem 4/4 lük gözükmüyor ancak en kısa zamanda herşeyin muhteşem olacağına inanıyorum, zira iki ay içindeki inanılmaz değişikliği gördükten sonra..

hepinize sevgiler, bol kazançlar arkadaşlar..

http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=lbDKe9lSx7w_____eql____

ebrus..

Adsız dedi ki...

sevgili süperteklif,

peki bu sahte üyelik yapanlardan bahsetmişsiniz bir yazınızda, alt grubundan sahte üyelik ile birinci olanlar yada 10 haftada birinci olacak olan bu arkadaşlardan bu ödüller geri alınacak mı buna nasıl bir tedbir getirdiniz?.. yani benim birinci olabilecek çevrem yok ne yazık ki ama ikinci olan ve dürüst çalışan arkadaşlar için soruyorum bu soruyu.. benim alt üyemi ben tanıyorum zaten, ben şimdi desem ki yeme içme bana 10 hafta içinde 20 bin üye yarat.. yada bir haftada 2000 üye yapın desem, değil mi?.. anladığım kadarıyla sahte üyeleri cep telefonlarından anlıyorsunuz? arıyorsunuz o kişi bilgilerinde yazılmış kişi değilse sahte oluyor. ancak bu ortaya çıkana kadar neler oluyor?..

bu konuda yarışmaya katılan arkadaşları bilgilendirmek lazım bence. benim yarışacak çevrem yok dediğim gibi.. yeni bir sistem olduğu için böyle boşluklar olması doğal ancak yinede bu arkadaşların içlerini rahatlatmak lazım..

teşekkürler süperteklif, herkese bol kazançlar..

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili ebrus,

Sahte üyelikler ile ilgili daha önceki yazılarda da vardı. Sistemimiz sürekli olarak hem çeşitli yazılımlarla hemde işinde uzman bir ekip tarafından takip ediliyor. Sahte üyelik durumlarında hem bu üyelikler iptal ediliyor, hem Puanlar siliniyor, hem de bunu yapan üyenin hesabı kapatılıyor.

Doğal olarak bu kişilerin para ödülü alması da mümkün değil. Bu kişiler sadece yemedikleri ve içmedikleri ile kalıyorlar.

Çok önemli; alt üyelerinizden herhangi biri böyle bir sahtekarlığa gidebilir. Bu sebepten dolayı alt üye sayınızda bazen bir azalma ortaya çıkabilir. Sevgili üyelerimizden Cafer Ü. de bu konuda blogta yazmıştı.

Ayrıca sahte üyelikleri tespit etmek için birçok farklı yol kullanıyoruz ve telefon etmek bunlardan sadece biri. Emin olabilirsin ki bu yarışma sadece dürüst olanlar için ve öyle devam edecek.

Gün dürüstlerin günüdür...

Osman dedi ki...

Sevgili Ebrus,
Sahte üyelikler konusunda benimde canım yandı maalesef. Yani sanırım öyle oldu. Zaten çok az olan üye sayım dün itibariyle 145 civarı azaldı. Bildiğim kadarıyla benim alt üyelerimden birisinin üyesi bunu yapmış. Yani 3. seviye üyelerimin 145 tanesi sahteymiş. Ben de geçen hafta bi ara kendimi 5. likte görünce çok sevinmiştim. Ama benim sahte üyelerim haftanın 1. si açıklandıktan sonra silindi. Sanırım listede yer alsaydım üyelerim öncelikli kontrol edilecekti. Dün üyelerim azalınca moralim çok bozuldu. Hiç tanımadığım birisinin gazabına uğramış oldum. Ama yine de çalışmaya devam ediyorum. Benim de senin gibi dereceye girecek çevrem yok maalesef. Ama superteklif için açtığım blog google dan superteklif diye aratınca 3. sırada falan çıkmaya başladı :) Belki ordan biraz üye çıkarırım diye umut ediyorum ama tabii ki zor olacak. kazandiranteklif@gmail.com adresine maillerinizi bekliyorum, hatta msn üzerinden de konuşabiliriz. msn adresimi burdan vermiyorum :) Tüm süperteklif üyelerine bol şans, bol kazanç ve bol üye diliyorum. En güzel günler sizlerin olsun.
http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=PFTzoJEyI5w_____eql____

Osman dedi ki...

Sevgili SüperTeklif yetkilileri,
Öncelikle bugüne kadarki yorumlarımda superteklif ismini kullanarak karışıklığa sebep olduysam özür dilerim. Ancak bugün farkettim.
Bu yorumu nereye yazmam gerektiğini çözemediğim için de buraya yazmaya karar verdim. Hangi seviyede kaç alt üyem olduğunu çok merak ediyorum ama göremiyoruz. Seviye atladıkça mutlu oluyorum ama hangi seviye bana daha çok katkı sağlıyor bunu da çok merak ediyorum açıkcası. Gerçi şu an benim üye sayım için erken bir istek olabilir :) Ama ilerleyen süreçte her arkadaşımızın alt üyelerinin seviyeye göre dağılımını görmek isteyeceğini düşünüyorum. Sizden öğrenmek istediğim böyle bir çalışmanız var mı? Eğer yoksa düşünüyor musunuz? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=PFTzoJEyI5w_____eql____

ironik dedi ki...

Merhaba!
Ben süper teklife yeni üye oldum, fakat bir sorunum var profil bilgilerimi güncelleştirmeye çalıştığımda defalarca bir hata oluştu yeniden deneyin deniyor, ancak 5-6 defadan sonra yapabildim. browser'dan kaynaklandığını düşünmüştüm ama ie, firefox ve opera'yla ayrı ayrı denedim sonuç aynı. davet göndermede de aynı sorunla karşılaştım.

Ayrıca puanlarımızı internet üzerinden kullanabilmek çok büyük kolaylık sağlar diye düşünüyorum :)

Sevgiler.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili pel373

Betadaki bir sitede farkedilmemiş yada karşılaşılmamış hatalar olabiliyor. Karşılaştığın bu hataları SüperTeklif Bize Ulaşın sayfasında Görüş başlığı altından bizlere ulaştırabilirsin. Bunlar incelenerek ortadan kaldırılmasında bizlere yardımcı olacaktır.

Adsız dedi ki...

dün üye oldum ama henüz hiç reklam maili almadım. ne zaman almaya başlarım

şerif ürkeden dedi ki...

arkadaşlar.ben iki ay oldu üye olalı henüz davetiye gönderemedim ve davetiyemde gelmedi zaten.bana yardımcı olurmusunuz.bu arada bilgisayarla aram iği deyil..

Adsız dedi ki...

Merhaba
Öncelikle böyle bir olaya başlamanız çok güzel oldu. Zaten bana reklamlar geliyordu fakat göz ardı edilen bir kaç yazıdaki noktalar dikkatimi çekti.

1-Telefon numaram doğru fakat devamlı kullandığım telefon değil kartlı hattımın telini verdim. Çünkü burda herkesin görebileceğini düşündüm. Telefon numarasına bakarak üyeliklerin iptali bence yalnış. Unutmayalım ki hergün sanal dünyada, internet ortamında bir çok kötü olaylarla karşılaşıyoruz.Koruma iç güdümüzle özel bazı şeyler saklı kalmalı.Burda telefonum yayınlanacak sonra birisi kötü amaçlı arayıp rahatsızlık verecek,bende yıllardır kullandığım telefon numaramı iptal edeceğim. Ne kadar zor ve kötü bir durum. Bu olaya sebebiyet vermemek için internette kullandığım kartlı hattımın telini vermemde bir sakınca yok. Bunun için yöneticiler bana kızmasın .Korunma içgüdüsü.

2- Çevreme bu siteyi anlatmaktan yoruldum. İnsanlarda internet üzerinde oldumu bir güvensizlik geliyor. Sahtekarlık yapan kişi zaten parayı alacağı zaman ortaya çıkar çünkü her insanın bir T.C. numarası var.

3-Üyeliklerin silinmesi olayına gelince biz insanları, çevremizi ikna edene kadar canımız çıkıyor. Üye yaptığımız bir kişi para kazanmaya başlıyor bir anda üyeliğinin bloke edilmesi bu site hakkında yanlış düşünmelere sebep verecektir ve bizlerin çok zor ikna ettiğimiz arkadaşlar bize ''biz sana demiştik bak sahtekar adamlar'' cümlesini kullanacaklar ve bizlerde zor durumda kalacağız.

4-Spam olayına gelince benim maillerine attığım kişilerin bazıları beni başka ismimle tanıyor. İnsanların bir göbek adı var birde nüfustaki isimleri. Göbek adımla tanıyanlar gerçek ismimle tanımazlar.Benim attığım davetleri spam zannedip sonrada biz sizi sildik siz spamsınız dediğinizde yine yalnış intibaya sebep olacağız.

Kısaca bu tür olaylar BENCE güzel çözümler değil.Gurur kırıcı, rencide edici olmamalı.Yapıcı ve ciddi olmalı. Bunun içinde burayı bir ciddi iş olarak düşünüp ona göre davranmak ama kendimizide güven altına almak en güzel davranış olur.

Umarım güzel bir ortamla internette hepimiz para kazanırız. Haram paranın zaten hayrı olmaz.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

Telefon ile ilgili endişene değinmek istedim. Telefon da tıpkı isminiz soyadınız tc kimik no'nuz gibi gizi bilginiz olup üçüncü hiç bir şahısla paylaşılmamaktadır. Yani herhangi bir yayınlanması söz konusu değildir. İçin rahat olsun...

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Şerif,

Üyelik işlemlerim menüsünden Davet Gönder linkini izleyerek arkadaşlarının e-mail isim-soyad bilgilerini girdikten sonra onlara davet gönderebilirsin. Bunun için herhangi extra bir davetiye beklemene gerek yok.