18 Haziran 2007

Davet gönderin, daha çok Puan kazanın!

Sevgili SüperTeklif Üyeleri,

Bugün, 1. seviyeden hiç üyesi bulunmayan üyelerimize seslenmek istedik. Bu üyelerimiz şu anda sadece kendi gördüğü reklamlardan Puan kazanabiliyor. Oysa ki; SüperTeklif’te üyeler, davet yöntemiyle daha çok kişiye ulaşarak SüperÜye Listesini genişletiyor ve bu şekilde Puanlarını daha çabuk artırabiliyorlar. Nasıl mı?

Siz üyelerimiz, sadece kendi okuduğunuz mesajlardan Puan kazanmakla kalmıyorsunuz. Sizin davetinizle üye olarak SüperÜye listenizde 1. seviyenizde yer alan kişilerin okuyacağı mesajlardan da, mesajı tıpkı siz okumuşsunuz gibi aynı Puanı kazanıyorsunuz. Dolayısıyla, sizin davetinizle üye olan kişiler ne kadar çok tanıtım mesajı okursa, siz de o kadar çok kazanacaksınız! Üstelik; SüperÜye listenizde 2. seviye ile 6. seviye arasında yer alan üyelerin okuduğu tanıtım mesajlarından da değişen oranlarda Puanlar sizin oluyor.

Üstelik şu anda devam etmekte olan
Yaz Kampanyası kapsamında SüperTeklif getirdiğiniz her üye için 100 Puan veriyor.

Bol üyeler, bol Puanlar

SüperTeklif Ailesi

6 yorum:

Volkan Çelik dedi ki...

64 Üye'de 9370.00 Puan'ım vardı.
70 Üye'de 9970.00 Puan'ım oldu. Bu gayet normal gederken.

105 Üye'de 12270.00 Puan'ım varken.
135 Üye'de 14070.00 Puan'ım oldu.

30 Üye'de 3000 Puan kazanmam gerekirken
30 Üye'de 1800 Puan kazandım.

Hesaplama ile ilgili bir sıkıntımı var? Birde 2 sefer Link Tabebinde bulunmama ragmen hala cevap gelmedi...

her seferinde mail adresime gecersiz diyor?

Selamlar.
Volkan Çelik

Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle süper bir hizmet. bende kendi blog sayfama üyelik için link koymak istiyorum ama günlerdir gönderdiğim talep mesajlarına cevap verilmedi.

sisteme normal üyeyim ama kendi sitem var ve bu siteden de üye toplamak istiyorum. yardım ederseniz sevinirim.

SüperÜye No: 15754488

Adsız dedi ki...

ya benim 900 üyem var bununla birlikte alt üyelerimde var acaba ben bu alt 4 . veya 5. seviyedeki üyelere gelen msj lardada puan kazanacakmıyım mail adresimi burada cvp bekliyorum metin.911@hotmail.com

Adsız dedi ki...

6. SEVİYEDE OLDUĞUM HALDE VE DE 210 ÜYEM OLDUÜU HALDE 5000 İN ÜZERİNE ÇIKAMADIM, ALDIĞIM MAİLLERİN ÜZERİNDEN 10 GÜN GEÇMESİNE RAĞMEN PUNALAR EKLENMEDİ, VE DE TERCİHLERİM KISMINI EKSİKSİZ DOLDURALI 1 AY OLMASINA RAĞMEN YİNE PUANLARIM EKLENMEDİ,AÇIKLAMA BEKLİYORUM

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili bir üye;

SüperTeklif sitesindeki Bize ulaşın sayfasında müşteri servislerimizle irtibata geçip durumu kontrol ettirebilirsin.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili madvey

SüperTeklif'te 1. seviyeden 6. seviyeye kdar olan tm üyelerinin okudukları mesajlardan değişen oranlarda puan kazanırsın.