22 Ocak 2008

İçindeki Şairi Konuştur

Sevgiliniz yok ama olsaydı söyleyecek sözleriniz mi vardı ya da sevgilinize farklı bir şekilde seni seviyorum demek mi istiyorsunuz. İşte bunun için SüperTeklif’ten sizlere fırsat. Sevgililer Günü'ne yaklaştığımız şu günlerde başlattığımız bu kampanya ile 14 Şubat’a kadar sevgi mesajlarınızı www.superteklif.com sitesinde yayınlayabileceksiniz. Yayınlanan mesajlar arasından en güzel 5 mesajın sahibi 2 adet iPod Touch kazanacak. En güzel mesajın seçilmesinde ise duygusal şarkıların güçlü sesi Işın Karaca jürimiz olacak. Kimbilir sadece iPod Touch kazanmakla kalmaz belki de mesajınızla Işın Karaca albümünde bir şarkı olarak yer alırsınız. Haydi şimdi içinizdeki şairi konuşturma zamanı...

14 yorum:

www.yicit.com dedi ki...

elinize sağlık. bir reklamcı olarak heyecan içerisinde izinli pazarlamanın ülkemizdeki deneyimine ortak olmak için ben de sisteme kayıt oldum. Fakat bir maruzatım var.

2 ayrı bilgisayarda 3'er farklı browser kullanarak sisteminizi gezdim. Belirli bir zaman sonra sistem, kullanıcıları otomatik "logout" ediyor. Bir çok işlemi yapamıyorum. Sürekli tekrar log-in olarak işlem yapmakta sıkıyor..

Özellikle davet kısmında 10 isim soyad ve mail girerken enter'a bastığım anda "Buna yetkiniz yok diyor" açıkcası bunaldım, ve sistemi çok istediğim halde kullanmaktan vazgeçiyorum.

O Mavi ile karşılaşmaktan gına geldi. Saygılarımla...

Site ve işleyişi kurumsal ama userfriendly değil.

SüperTeklif dedi ki...

Herşeyden önce yaptığımız iş hakkındaki düşünceleriniz için teşekkür ederiz. İşin nasıl yapıldığı konusuna gelirsek; geliştirmeye açık noktalar olduğunun farkındayız. Bir yandan sitemiz işlerken; arka planda üyelerimizden gelen geri dönüşleride göz önünde tutarak sürekli bir geliştirme halindeyiz. Bu bağlamda eleştirilerinizin de bizler için önemli olduğunu söylemek isterim.

Adsız dedi ki...

bu yarışma beni oldukça heyecanlandırdı
ödül kazanacak kişileri de ışın karaca gibi sesine hayran olduğum bir sanatçının seçecek olması daha bir cezbetti beni
bu yarışmanın sonucu kazananları ne şekilde bildirilecek bilgi verirseniz sevinirim
site ile ilgili bi yorumda bulunmak gerekirse de, yiğit arkadaşımızın yorumlarına katılıyorum sizden gelen cevabı okudum siteyi geliştirmek için son sürat çalıştığınızı yazmışsınız
süperteklif.com görünüm açısından çok soft ve sade çok hoş bir görünüme sahip bir de userfriendliness olayı hallolursa her şey tamam olacak kanımca

Adsız dedi ki...

Sensizlik ölümdür
Büyüdüm...Bir insan, çocukluğundan itibaren hayaller kurarak büyümeye başlar. Kimi bu hayallerine ulaşır, fakat bazıları değerini anlar.. Kimi ise hayallerinin çok ötesinde bir yaşamda biçimlenir, fakat kimi hayallerinden daha güzel kimi ise karanlık... Yaşam bu, seni nereye alıp götüreceği belli değil. Ya senle şekillenmiştir hayat ya da çoktan şekillenmiş olan hayatı yaşıyorsun. Ama yaşıyorsun işte, adına yaşamak denirse...
Ben büyürken bir sürü hayallerle büyüdüm...Ama öyle çok büyük hayaller değildi.. Beyaz atlı prensimi bekledim; gelip beni alacak, birlikte bir ömür geçireceğimiz Mutluluk Ülkesi'ne gideceğiz...Ama hep bildim sadece hayal olduğunu... Sadece sevmek ve sevilmek istiyordum.. Beni koruyacak, karanlıkta bana sarılacak...Hep yanyana olacağım biri...Ağladığım da gözyaşlarımı silecek, üzüldüğümde teselli edecek, güldüğümde kahkalarıma eşlik edecek, yalnızlığıma eş olacak, anam, babam, kardeşim, çocuğum,... HERŞEYİM olacak...
Büyüdüm... bu saydıklarımın hepsi ben oldum ama kimse "ben" olmadı...
Büyüdüm...hepsinin hayal olduğunu hep bildim...
Büyüdüm...yalnızlık ve karanlık en büyük dostum oldu...
Büyüdüm...dileğim hiç değişmedi...
Dileğim ÖLMEKTİ...
Senden önce...
Seni gördüm bir Eylül akşamı...
Eylül işte...sonbahar...
Gördüm ve sevdim...ötesi yok...
Sevildim sandım...
HERŞEYİMSİN sandım...HERŞEYİM oldun...
Hayatımın bir parçası değil, hayatımıın ta kendisi oldun...
İnandım...
Sevindim...
Hayallerim gerçek oldu sandım...
Meğersem dileğim gerçek olmuş...
Dileğim ÖLMEKTİ...
Senden önce...
Seni gördüm bir Eylül akşamı...
Eylül işte sonbahar...
İlk Haziran'da seviştik...
Bir yaz gecesi...
Benim için önce Allah sonra Sen oldun...
Ne ilginç, ne tesedüf; başlangıç ve bitiş...
Yaşam ve Ölüm...
Sende şekillendi...
Sende yaşamı seçtim...
Sende bütün hayatımı temize çektim...
Sende hayallerime kavuştum...
Sende dileğim kabul oldu..
Sevdim...
Hem de çok sevdim...
İnandım...
Hem de çok inandım...
Ve öğrendim, en çok sevdiğin üzermiş...
En çok sevdiğin ihanet edermiş...
Ben etmedim...
Çünkü sevilmedim...anladım..
Hep bekledim...
Hep umut ettim...
Elimi tut bırakma dedim...
Dipsiz kuyulara attın beni..
Ben bırakmadım...
HERŞEYİN oldum...HİÇBİRŞEYİN olamadım...
Ama sevmekten vazgeçmedim...
Büyük bir AŞKla bağlıyız sandım...
Herkes bizi kıskanıyordu...
Herkes bana bu nasıl bir SEVDA diyordu...
Herkes bana vazgeç ondan...o seni sevmiyor... kandırıyor diyordu...
İnanmadım...
Ben sana inandım...Allah'ım gibi...
HERŞEYİMDİN...Bir insan HERŞEYSİZ yaşayabilir mi?
Ben sadece SENİ sevdim... SENİNDE beni sevdiğine inandım...
Gözlerine aldandım...sözlerine inandım...
Gözlerin bu sevdanın en kalleş haliymiş meğer
Sözlerin en zehirli yalanmış meğer...
Gideceğin her halinden belliydi zaten....
Hani ölüm ayırırdı, ikimizi bu sevdadan?
Beni inkar edemezsin...bıraktığım anılardan...
Düşündükçe deli oluyorum... sana yabancı bir elin dokunuşunu...
Hiç bekleme teslim olmamı...
Sen vurdun...Ben öldüm...
Dileğim kabul oldu...
Sana hiç git demedim...çünkü hiç gelmedin...
Sana KAL desem...
Bütün yaşanmışların hatrına...lütfen KAL desem...
KAL....
Benden başka seven olamaz seni benim kadar...
Benden başka hiç kimsenin kollarında huzur bulamazsın...
Benden başka hiç kimse herşeyin olamaz...
KAL...
İnkar etme...sende gidemezsin...mecbur da değilsin...
Korkma...biz nelere göğüs gerdik...nelerin üstesinden gelmedik...
Bizim bizden başka kimimiz var...bizi öksüz bırakma...
KAL...
Ben hiç kırılmadım sana...
KAL...
Elimi bırakma...
SENİ SEVİYORUM...

SüperTeklif dedi ki...

Kampanya sonuçları daha öncekilerde olduğu gibi kazanan kişilerin sitede duyurulması ve kazananlara mail gönderilmesi şeklinde olacaktır.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Şenay;
İçindeki şairi gerçekten konuşturmuşsun :) Yazılarından sadece birini yayınlıyorum. Birde şunu söylemekte fayda var. Buraya yazmış olduğun yazılar kampanya kapsamında değerlendirilmeyecek. Yazılarını sevgililer günü kampanya sayfamızda karakter limitini de göz önüne alarak yazman gerekiyor.

Adsız dedi ki...

Sensizliğin sesi oldu gece... & Bensizliğinde sensizliğim... (Semih Oray & Pelin Özgür)

Sensizliğin Sesi Oldu Gece...

Sessiz kaldı bu şehir,sensizliğe sustu gece..yıldızlar parlamaz oldu ruhunun özlemi içinde..beni al dercesine kayıp gitti her bir yıldız yüreğimden..bedenim soluksuz kaldı bakışlarını ararken.içimden akıp giden tek bir damla seni bana getirdi..yine uzanamadım gece aldı seni benden.kapılıp gitmek istedim , nefesinde boğulmak..karanlık çöktü yüreğime.üşüyorum şimdi sensizliğe doyuyorum..ruhum sana aç kaldı,şehir bensiz kaldı,seni alıp götüren gece beni yalnız bıraktı.....

By Pelin Özgür
-------------------------------------------------------

Bensizliğinde Sensizliğim...

Bensiz kalan şehir ve bensizliğe susan gece. Hepsi sadece ben yanında iken bensizliği tattıranlarlar sana.
Yanında iken farkedilmek isteyişim nefesini duyduğum halde görülmeyişim ve seslendiğim halde duyulmadığım bir ben...

Daima arama arayışındaysa gözlerin gözlerimi... tamamen göremesekte birbirimizi.. kalp atışlarımız duyulmadan çarpsa da hızlı hızlı.. Biliyoruz ki hissediyoruz ruhlarımızın kenetlendiğini...

Ayrılma zamanı gelse bile uzun bir veda olmaz o güzel gözlerine. Bir an kaçırmadır sadece gözlerden beni yada seni.

Bilki ruhun ve gözlerin benden ayrılmıyor ise,
ruhum ve gözlerim sana çoktan hapsolmuştur...

By Semih Oray
--------------------
İşte gerçek iki sevgili İşte gerçek duygular. By Semih Oray

sesizadam dedi ki...

genelde çözemedigim çok şey oldu ve kullanıcı için çok zor hatta internetle işi olmayan için kabusa dönebiliyor daha basitleştirilmesini her bilgide kullanıcının aktif olarak katılacagı ve sorun yaşamayacagı bir yer olmasını dilerim

içimdeki şairide elimden geldigince konuşturmaya çalıştım umarım ışın karaca da bunu fark eder iddalı degilim ama neden olmasın

bu arada reklamlarla bu düzeyde devam edersem 3 yıl ya da 4 yılda para alacak olmak çok kötü bu yönden biraz sıkıntılıyım

Unknown dedi ki...

ya sonuçlar sitede nezaman açıklanıcak ı-pod un markası cinsi vsvs ?

SüperTeklif dedi ki...

Sevgililer Günü kampanyasında kazananlar iPod Touch sahibi olacak. Kazananların ne zaman açıklanacağına gelirsek bu biraz zaman alabilir. Kampanya süresince 30.000'nin üzerinde mesaj aldık. Aralarında elbet aynı mesajlarda var. Bunların ayıklanarak Işın Karaca'ya ulaştırılması ve sonrasında değerlendirilmesi takdir edersinizki zaman alacaktır. Yinede elimizden geldiğince işlemleri hızlı bir şekilde sonuçlandırarak kazananları açıklamaya çalışacağız.

Unknown dedi ki...

sevgili superteklif.sevgililer günü yarışmasına katıldığım zaman bu kadar kişini arasından benim mesajımın dikkat çekmesi biraz zor demiştim.ama işinizi itinayla yaptığınız çok belli.bu sabah telefonla aradınız.abim çıkmıştı telefona.sonra o söyleyince çok şaşırdımm..teşekkürler süperteklif.umarım hediylerde en kısa zamanda elimizde olur..

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İnci;
Yorumunu biraz bekletmek zorunda kaldım. Malum kazananları henüz açıkladık. Kampanya kazananlarından biri olarak seni tebrik ediyoruz. Hediyeni güzel günlerde kullanman dileğiyle.

sesizadam dedi ki...

içimdeki şair yeterli degilmiş biraz üzüldüm sonuçlarda kendi adım olmayınca neyse tam tamına 11 ayım var iyi çalışıp aradaki kaybettigim ıpodlarıda aradan çıkaracagım sıkı dur süperteklif :)

Adsız dedi ki...

peki bu ipod kampanyası bitti mi bilgilendirirseniz sevinirim...