30 Ocak 2008

Kampanya Birincimiz’den...

Otomobil Kampanyasının birincisi Selçuk Erbaş kampanya ödülü Renault Clio'yu teslim aldıktan sonra kısaca SüperTeklif deneyimini anlattığı bir yazı gönderdi. Sizlerle bu yazıyı paylaşmak istedik. Kendisinin daha önceki yazılarını Selçuk rumuzu ile diğer başlıklar altında bulabilirsiniz. Bu metinde bahsettiği yazıya http://www.superteklif.com/ST/Deneyimler.aspx sayfasından ulaşabilirsiniz. Kendisine düşünceleri için teşekkür ediyoruz...

"Merhaba , Yukardaki yazıyı yazalı 6-7 ay olmuştur. O zamana kadar birşey kazanamamıştım. Ama SüperTeklife her zaman inandım.Çünkü bu geleceği olan bir işti. Zaten bu işte sabırlı olanlar ve işi ciddiye alanlar kazanır diye de yazmıştım.
Ben sabırlı oldum ve işi ciddiye aldım, kazandım. Son kampanyada 10 haftanın 1.si olarak Renault Clio, ben ve ailemden 1 kişi 2 hafta birinciliğinden nakit ödülleri ve çok sayıda iPod kazandım. DataProfil kazandığım nakit ödülleri ve iPodları hemen gönderdi. Araba için ise İstanbul'a davet edildim. Sevgili DataProfil yetkilileri beni ve arkadaşımı havaalanında karşıladılar. Teknoloji Holding’e götürdüler ve hem Teknoloji Plaza’da hem dışarda son derece güzel bir şekilde ağırladılar sağolsunlar. Daha sonra arabayı da teslim ettiler. Arkadaşlar, bu sayede hem Teknoloji Plaza’yı gezme şansım oldu hem de DataProfil’deki tüm çalışanlarla tanışma fırsatım oldu.Gördüğüm şey ise doğru yerde olduğumdur. Zaten güveniyordum ama gördüklerim bu işin çok daha büyüme potansiyeli olduğunu gösterdi.DataProfil son derece genç ve dinamik bir kadroya sahip. Yeniliklere açık olan ve SüperTeklif’in büyümesi için çok iyi fikirlere sahip kişiler.Sevgili DataProfil yetkililerine bizi karşılamalarından ağırlamalarına kadar herşey için teşekkür ediyorum. Kendileri ile tanışmaktan da mutluluk duydum.Üye arkadaşlarıma da tavsiyem bu işe devam etmeleridir. SüperTeklif yeni kampanyalar ve sürprizlerle gelişmeye devam edecek bunu gördüm.Üye sayısı 800 bini geçti ve reklamlar da artmaya başladı. Artık sms’ler de geliyor. Emin olun ki üye sayısı arttıkça reklamlar da artar. Böylece kazananlar çoğalır bu da yine üye sayısını artırır. Hemen çok kazanmayı beklemeyin ama işin geleceğini görenler çok kazanacak.
Düzenli bir gelir kazanacağıma inanıyorum belki bir sonraki yazımda da bunu yazacağım.Hepinize bol kazançlar diliyorum ve sevgili SüperTeklif yetkililerine de hem nezaketleri hem de ödemeleri hemen yapmalarından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.
Selçuk Erbaş -İZMİR"

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Ödemeyi hemen yapıyorlar kısmına şiddetle itiraz ediyorum, nedenine gelince bir aydır hakkettiğim 100 ytl halen daha hesabıma yatırılmıs değil...
Bu nasıl bir iş ahlakıdır anlamak mümkün değil pastanın büyük bir kısmı zaten yüksek iş ahlakı! olan insanların cebine giderken siz hala daha güncelleme çabaları adı altında atmış olduğum maillerede cevap vermiyorsunuz...
Bundan önce yazmış olduğum yorumlarıda yüksek iş ahlakıyla yayınlamadınız...
Ama param yatmassa benimde size bi güzelliğim olacak, süper üye listemdeki 2470 üyeye mail atıp bi işin yalan ve saçma bi düzenek üzerine kurulu olduğunu anlatacam.
Onlarda kendi süper üye listelerindeki insanlara mail atarlar emin olun en fazla 10 bine yakın üye kaybedersiniz buda sizin için önemli olmasa gerek...
Bu yorumumu da yayınlamayın ben sizin için yazdım...
Zaten yayınlıcak da yürek ister dimi... peh...

SüperTeklif dedi ki...

Üyelerimizden gelen yorumların içinde hakaret ya da yasaklı içerik bulunmadığı sürece blogda yayınlıyoruz. Olumlu yorumların yanında SüperTeklif’i eleştiren bir çok yorumu da blogumuzda görebilirsin.

Ödeme konusundaki şikayetin konusunda haklısın. Şu anda SüperÜye sayfanızda gördüğünüz “Toplam Puan” alanı SüperTeklif’e üye olduğun günden itibaren kazandığın tüm Puanları içeriyor. Yapılan ödemelerin Puan karşılığı ise “Toplam Puan” ından henüz düşülmemiş durumda. Senin durumunda olan başka üyelerimiz de var, durumun düzelmesi için çalışmalarımıza hızla devam ediyoruz. Haketmiş olduğun ödemenin geciktirilmeden hesabına yatırılması konusunda çok kısa sürede çözüme ulaşmış olacağız. Sitemizi düzenli takip eden, sorunlarını bizimle paylaşan üyelerimiz bizim için daha değerli çünkü kendimizi geliştirmemiz için bizi sürekli zorluyorsunuz. Böyle bir değeri kaybetmek istemeyiz.

superteklif@superteklif.com adresinden bize üye bilgilerinizi iletirsen, Puan ve ödeme durumunu daha detaylı inceleyip sana geri dönüş yapabiliriz.

Adsız dedi ki...

ödememi yaptıgınız icin cok teşekkür ederim.

SüperTeklif dedi ki...

Birşey değil :)
Bir süredir blogda da sözü geçen Puan gösterimlerine bağlı olarak ödemelerin gecikmesi problemi artık giderildi. Minimum ödeme Puan limitine sahip her üyemiz bize ulaşın sayfasından ödemesini talep ettiğinde en kısa zaman da ödemesini alabiliyor olacak.
Herkese bol kazançlar dileriz.

Yönetici dedi ki...

Ödememi yaptığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum.Herkese bol kazançlar.

SÜPERTEKLİF FAN BLOG SİTESİ YÖNETİMİ

Adsız dedi ki...

Evet sonunda param hesabıma yatmıs, ama aksilikler peşimi bırakmıyor bu sefer de banka yıllık ücret kesmiş, neyse paramın yatmış olması sevindirici...
Haftada da 10 bin puan gelmeye başladı reklam gelirlerinden, bu da güzel bi olay, ayrıca iki adet numunelik kısa mesaj geldi super tekliften onları silmiyorum bi anı olarak kaydedicem:D
Ayrıca sevgilim olmasada en güzel sevgililer mesajını ben yazdım bakın göreceksiniz kazananlar açıklandığında, neyse bu kadar kendinden emin konusmalar hoş değil...
Yeni yeni kampanyalar bekliyoruz, amaç belli daha daha çok üye:D
Herkese amaçlı üye kazanımlı günler diliyorum, bol kazançlar...

Adsız dedi ki...

minumu odeme 50 tl olsun

SüperTeklif dedi ki...

Bu ileride olurmu bilmem ama kuşlar yakın bir zamanda mikro ödeme kampanyası tekrarlanacak birşey söylediler bana :)

Adsız dedi ki...

50 YTL mi talep etmek istiyorum ancak talep edin sayfası açılmıyor, çok acil sayfayı düzeltin lütfen...

SüperTeklif dedi ki...

Bize Ulaşın sayfasına yönlenen bazı linklerimizde şu an problem yaşıyoruz. Arkadaşlarımız bu sorunun giderilmesi için çalışıyorlar. Bu arada "Bize Ulaşın" sayfamız normal olarak çalışıyor. Anasayfadan ilgili bağlantıya tıklayarak bu sayfayı görüntüleyebilir; konu başlığı bölümünde "ödeme talebi" ni seçerek te talebini geçebilirsin.

aykuttt dedi ki...

Arkadaslar superteklife bende hızla üye kazandıranlardan biriyim daha iki kampanya gördüm göbek attıran ve limitlerinizi aşın kampanyaları suanda 694 üyem var hızla artıyor gelişiyorum övünçün dediği gibi haftada 10.000 puan gelmeye başlayınca yavas yavas dahada ilerlicem. Superteklif İnş emeklerimizi boşa cıkarmaz. Büyük bir şirket oldugunu hergecen gün anlıyorum. ( Bundan sonra eger araba kampanyası gibi büyük bir kampanya olursa unutmayın adım Fehmi M. :D O kampanya benim bu adam söylemişti dersiniz :))

aykuttt dedi ki...

Ayıyetten herkez parların ödenmediğini söyüyor. Ben mail attım ve bu carşamba para hesabınıza gecektir dediler. Eger carsamba günü bu para hesabıma gecmesse superteklifi bırakıcam ve superteklifi boykot kodu hazılayıp tüm websitesi sahipi arkadaslarıma göndericem ben bir yazılımcıyım ve büyük bir sitem var binlerce web sitesi sahibi tanıdıgım var arkadaslar süperteklife güvenim sonsuz biliyorum benim paramı ödüyecekler ama hergecen gün artan param ödenmiyor yorumları kafamı kurcalamaya başladı

23 aralık salı günü attığım yorumum da 694 üyem vardı şuanda ise 760 üyem var süperteklife yogunlastım ve hedefim 10.000 kişi inş emeklerimiz boşa gitmez süperteklif bize hakkımızı verir

Bu carsamba para hesabıma yatmassa burdan acıklarım.ve veda ederim

SüperTeklif dedi ki...

SüperTeklif'te üyelerimizin hakettiği tutarlar haftalık olarak hesaplarına gönderilmektedir. Ödemeniz bu hafta içinde hesabınıza gönderilecektir.