31 Aralık 2007

SüperTeklif 2007'yi uğurlarken ...

SüperTeklif 2007 Nisan ayında Teknoloji Holding bünyesinde yeni yüzüyle hayata geçti. Üyelerine; profesyonel yüzüyle tekrar merhaba derken yaz kampanyasını başlattı. İnternet siteleri arasında benzeri görülmemiş bu kampanya ile gördüğü destek sayesinde kısa sürede üye sayısı yarım milyonu geçti. Yaz Kampanyasının hemen ardından yeni üyeler SüperTeklif’ten ilginç hediyeler kazanma fırsatı buldular.

2007’nin şu son günlerinde ise bundan 10 hafta önce başlamış olan yılın kampanyası ile üyeler hem i P od, hem yüzbinlerce Puan hem de kampanya sonunda Renault Clio kazanma şansına sahip oldular. Kazananlar ödüllerine kavuştu ve kavuşmaya devam ediyor.

Kampanyalar devam ederken SüperTeklif ekibi de söz verdiği üzere 80' e yakın firma ile anlaşarak üyelerine reklam ve anket gönderimi yaparak gördükleri reklamlardan ve cevapladıkları anketlerden para kazandırdı.

Bu kısa sürede 88 kişi; kampanyalar ve gördükleri reklamlar karşılığı 64.050.000 Puan ile 64.050 YTL'lik kazanç elde etti.
SüperTeklif, 2008'e girerken üye sayısı bir milyona yaklaşıyor. Yeni yılda da siz üyelerimizin desteği ile SüperTeklif kendini her yönden geliştirmeye devam edecek...

Tüm üyelerimizin yeni yılını kutlar yeni yılda sağlık, mutluluk, başarı ve bol üyeler dileriz :)

16 yorum:

Adsız dedi ki...

1)reklamlardan kazandıgım puanlar hesabıma neden yatmıyor acaba?en son yatan puanın tarihi bundan 4 hafta önce...

2)100 profili dolu uye getirene bir ipod kampanyasından sadece 6 kişi mi ipod kazandı? yoksa açıklanacak mı?

3)100 ytl kazandıgımız zaman paranın banka hesabına yatırılma zamanı nedir? iki haftadır param yatmıyor,bunu defalarca bize ulasın linkinden bildirdim super uye numaramı yazarak ayrıca profilimide güncelledim ve ayrıca TC kimlik numara mıda girdim, hala neden bekleniyor anlaşılır gibi değil.

4)siteye üye yapmakta zor iş nedenine gelince site bi kere çok yavas açılıyor insanlarda bu durumdan işkilleniyor, bu beta sürümüyle yürümez bu iş...

5)Bu yorumumu da 10 gün sonra yayınlamayın çok daha fazla çalışın

SüperTeklif dedi ki...

Sorularına cevap vermeye çalışıyım
1) Puanların yüklenmesi konusunda gecikmeler yaşandığı doğru. Hızlandırmak için çalışmalar sürüyor. Yakın bir zamanda Puanlarınız maili okuduğunuz an otomatik olarak yükleniyor olacak.
2) Şu anda sitede açıklanan rakam 1 Aralık itibariyle ipod kazananlar. Önümüzdeki haftalar içerisinde diğer kazananlarda sitede açıklanacak.
3) Ödeme taleplerinin ardından bazı kontrollerin yapılması gerekiyor. Bu kontroller bittikten sonra ödemeler en kısa zamanda üyelerin hesaplarına yatırılıyor.
4) Sitenin kullanıcı dostu olarak çalışması için devamlı bir geliştirmelerimiz sürecindeyiz. Bu gibi şikayetlerinizi veya gelişmeye açık bulduğunuz noktaları veya yaratıcı fikirlerinizi bize ulaşın sayfasından bize iletebilirsiniz.
5) Herkes gibi bizde tatil yapıyoruz. :)

Herkese Mutlu Yıllar

Adsız dedi ki...

site içinden davet göndererek yaklaşık 5 BİN ve de değişik e-mail adresilerimden link göndermek suretiyle TOPLAM 10 BİN kişiye davet yollamış oldum, kampanya süresince sadece ve sadece 62 kişi davetimle üye oldu, 59 YTL de param birikti herkesin elinde 10 BİN email adresi olması zor, ben bile 10 bin kişiden 62 üye yapabildimse diğer üyeler kampanyada kaç üye yaptı merak ediyorum.. :)
10 hafta uğraştım gece gündüz ne 100 ytl alabildim, :( nede ipod, bana bir teselli armağanınız olur umarım..

Adsız dedi ki...

gercekten güzel bir site aydınlatıcı tanıtımcı herşeyi bulabiliyoruz ve bundan sonrada böyle devam etmessini temenni ediyorum

Adsız dedi ki...

bencede bu boyle yurumez uye olurken sayfanın bi tarafına puanlarınızı bazen 1 ay sonra hesabınıza yatırabiliriz.
100 ytlye ulaşınca paranızın elinize ulaşmazı bazen 3 bazen 4 ayı bulabiliyor.

buda benim yaratıcı fikirlerim aklıma geldikce yazarım

bu sistemde sadece 400.000 uyede 1-2 bin kişi arasıra para kazanıyor yani uye yapmadan bişi olmuyor hatta uye yapsanızda bişi olmuyor benim 1000 kusur uyem var hala 100 ytlye ulaşmasını bekliyorum artık başkalarınıda davet ederek zamanlarını boşa harcamalarını istemiyorum.
oyle bir zaman gelecekmiş reklamı ukudugumuzda para hesaba yatacakmış:)o zamanı ben kac ay bekledim daha gelmedi.
insanın hevesini kırıyorsunuz burdan iyi para kazanacagimi zannediyordum hergun girş yapıp uyelerime bakıyordum ama artık ayda 1 anca giriyorum girdiğimdede 10 ytl anca hesaba yatiyor.
bence bu durumda size tatil haram bir sistem yapıyorsun tamamla sistemi oyle yayına koy birazda bizi düsün.
haa bide kurban bayramınızı kutladım geri bildirim yapmadınız cok uzuldum:(

Adsız dedi ki...

arkadaşımız birkaç soru sormuş ben de sormak istiyorum, ben de bize ulaşın kısmına mail attım cevabını hala alabilmiş değilim.
17 aralıkta üye olmuştum harıl harıl üye toplamaya çalışıyordum ve herkesede üye toplamalarını söylüyordum. toplam üye sayım 22 falan olmuştuki o sayı yaklaşık on kişi birden düştü bir gün içerisinde bi nevi hevesim kırıldı, siteye güveniyordum herkesede güvenmeleri gerektiğinden bahsediyordum ama bu ilginç olay geldi başıma. bu konuda bir açıklama yaparsanız sevinirim hiç olmazsa güveninizin sarsılmamasını sağlamış olursunuz

SüperTeklif dedi ki...

Çabalarından dolayı herşeyden önce seni tebrik ederim. Bu kampanyadan kazanamamış olabilirsin ancak daha sonrada kampanyalarımız olacak. Ayrıca yaptığın üye sayısıyla gelen e-maillardan daha hızlı Puan toplayabileceksin. Bence ilk 100 YTL'ni almana az kalmış.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;
Bu 1000 üyenin aktif üye olduğuna eminmisin? Çünkü bu kişiler eğer kendilerine gelen mailleri okumuyorlarsa sana herhangi bir faydaları olmayacaktır.
Bir de; geçmiş kurban bayramın kutlu olsun :)

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;
Yaratılan üyelikler günlük olarak kontrol ediliyor. Sahte bulunanlar bloke ediliyor. Böyle bir durum olmuş olabilir. Eğer bu kişilerin gerçekliğinden eminsen durumun incelenmesi için bize ulaşın sayfasından süperüye numaranla beraber talepte bulunabilirsin. Arkadaşlarımız inceleyerek en kısa zamanda geri dönüş yapacaklardır.

SüperTeklif dedi ki...

Bu da bizden bir yorum olsun. Eğer herhangi bir rumuz kullanırsanız sizlere hitap etmemiz daha kolay olur. Bazen kime ne cevap verdiğimiz karışabiliyor. Özellikle "isimsiz" durumlarında....

Adsız dedi ki...

merhabalar...

ipod kazanan üye çok az.. ben 500 e yakın üye getirdim.ve okadar çok uğraştım. kazanan sayısı bu kadar mı?

saygılar...

Adsız dedi ki...

1.000 kişiden 1 kişi bilemi aktif olmaz????

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Selena
Bildiğin gibi kampanyamızda bir de önkoşulumuz mevcuttu. Getirdiğin üyelerin profil ve tercih bilgilerini doldurması gerekiyordu. Minimum 100 profillenmiş üye getiren kişiler iPod kazanmaya hak kazandılar. İnsanlara bu bilgileri doldurtmak gerçekten zor. Bunu görmek için en basitinden haftanın birincisi ödülünü kazanıp ipod kazanamayan bir kaç üyemize bakmak yeterli...

Adsız dedi ki...

süper tekliften kazandıgımız paralar ne zaman hesabımıza yatar niye kesin tarih verilmiyor? Süper teklifin ödeme günleri nelerdir acaba?
Ayrıca bu yeni kampanyanızda pek iş yapmaz gibi, söyle bir kampanya olsa;
getirdiğin her üyeden profil ve tercih bilgilerinin minimum 4.000 puanlık kısmını dolduran üye için üye basına 200 puan olsa hem reklam verenler için daha iyi bi profilleme imkanı doğar hem de bu ortaklıktan gelir elde eden için, sonuçta üye olmak sadece üye olmaktır ama profil ve tercih kısmının doldurulması doğru kişiye doğru reklam için şart bence...

Adsız dedi ki...

Sevgililer günü için mesaj kampanyanız bir önceki gibi fasa fiso, sözde 1 milyona yaklaşan üyenizden sadece 2 kişiye 3 kuruşluk bişi vererek ayakta kalamassınız, hiç yapmasaydınız daha iyi olurdu, yada 50 ytl si dolan herkese 50 ytl sini ödeyerek sevgililerine hediye almalarını sağlasaydınız daha hoş olabilirdi...

SüperTeklif dedi ki...

Ödeme talebinde bulunduğunuzda gerekli bazı kontrollerin yapılması gerekiyor. Bu kontrollerin ne kadar süreceği bilinmediğinden kesin bi tarih malasef veremiyoruz. Emin olabilirsin ki gelen her talep en kısa zamanda sonuçlandırılmaya çalışılıyor.