27 Eylül 2007

Yoksa siz hala üye değil misiniz?

SüperTeklif'e üye olan kullanıcılarımızın hepsi birer SüperÜye'dir. SüperÜye olduğunuzda kendi okuduğunuz ve sizin davetinizle SüperÜye olanların okuduğu tanıtım mesajlarından Puan kazanırsınız. 100.000 Puan'a ulaştığınızda ise dilerseniz 100 YTL hesabınıza yatırılır.

Peki herkes sadece Puan kazanıp kazanç elde etmek için mi üye oluyor? Elbetteki hayır. Puan kazanmanın yanısıra üyeler kampanyalardan, kendilerine özel fırsatlardan kendi istekleri ile yararlanma imkanı buluyor. “Zaten birçok firmadan tanıtım maili, SMS alıyorum” diyen bir kitle var ki bu kitleye hemen hemen hepimiz dahiliz. Bir siteye üye oluyoruz ve e-mail adresimiz, cep telefonu numaramız oradan oraya iletilerek bu pazarlama mesajları için kullanılır hale geliyor. SüperTeklif sayesinde üyeler, kendilerine gelen e-mailleri ve SMS’leri filtreleyebiliyor. Böylece sadece kendi ilgi alanına giren tanıtımlardan, fırsatlardan haberdar oluyor.

Bunun yanısıra firmaların SüperÜyeler'e sunduğu özel fırsatları oluyor. Örneğin NKMED kendi hizmetlerini bir süre için SüperTeklif üyelerine ücretsiz olarak sundu. GoldPC sadece SüperTeklif üyelerine özel olarak Plazma ekran televizyonları %10 indirimle verdi. Bu örnekleri çoğaltmak mümkün.

SüperTeklif’e üye olanlar sadece ilgi duydukları kampanyalardan, fırsatlardan haberdar olurken aynı zamanda her gördüğü reklamdan Puan ve Puan’ın karşılığı olarak para kazanıyor. Hala üye değilseniz, şimdi üye olun daha fazla geç kalmadan kazanmaya başlayın.

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Cep telefonlarına Sms yoldan mı hiç?Bana şuana kadar hiç gelmedide

Adsız dedi ki...

100 YTL lik kriter çok yüksek. 10 YTL ve katları daha uygun olurdu kanımca.

Webber dedi ki...

Üyelerimde ben de gelen az sayıda mailden (sms için bi kaç yıl beklemem gerek sanırım, ki o sıralarda siz mms lere geçtiğinizi yazarsınız) şikayet ederken 22 eylülden beri o da kesildi ? Acaba opt-in marketing yazılarından etkilenip te girişilen bu girişim yeterli advertiser alt yapısı olmadığı için bir dar boğaza mı girdi yoksa tüm advertiserlar da ramazan rehaveti mi var ? :)

Adsız dedi ki...

bencede 100 ytl en azından 20 ytl ye indirgenmeli bir kişiye bir kereye mahsus, daha sonra aynı kişi 50 ytl sonra 100 ytl cıksın sorun yok.. Ben mesela 20 ytl mi alsam arkadaşlarıma karşı daha inandırıcı olur.. sitedeki herşeyi anlatmamma rağmen 100 ytl olana kadar firma bu işi bırakır bile deniyor.. Bizler size yardımcı olmak istiyoruz, inandırıcılığı hat safhada olsun istiyoruz, lütfen bunlarıda dikkate alarak, 20 ytl olarak değiştirebilir misiniz? Biliyorum bu sizi çok zorlayabilir ancak, eğer sadece bir kereye mahsus olursa bu bir kişi sadece bir kere 20 ytl alabilir sonra 50 ytl biriktirmesi gerekir şeklinde olursa.. sadece bir öneri..

Adsız dedi ki...

okHalfBreed kardeş birde "Türkçe!" konuşsan ne güzel olur. Herkes advertiser ı ( reklam verenler ) bilmek zorunda değil...

Adsız dedi ki...

SELAM


HAYATTA OLMAZ...dedi ki...

:(:(:(

VALLA
BU MESELEDEN HİÇ BİR ŞEY NE YALAN SÖLÜYİM.
O PUANLAR DOLANA KADAR BEN PARA GÖRMEM VALLA.
NEYSE İYİ GÜNLER

Adsız dedi ki...

bence bu adamlar doğru yoldalar biraz zaman vermeliyiz ve sabretmeliyiz, hemen her iş ilk başta zor gelişir, ama bana Pegasus'tan, BUrger King'den, Toyota'dan mail geldi. Bu firmalarla çalışmaya bşalamışlarsa yavaş yavaş diğerlerini de alırlar... Alt uye sayım 600'ü geçti ve 35,000 puanı buldum... Su anda yorulmuyorum hiç, ama hemen her hafta 1000 puan filan kazanıyorum... Bence üye sayısı artarsa, reklamverenler daha da kolay gelir. Biz de daha çok kazanırız...

Adsız dedi ki...

Sanırım sitede yenilik çalışmaları var beta versiyonu kalkmış gibi geliyor bana profil işlemleri bölümünde yenilikler var.

Adsız dedi ki...

Bide çok yawas işlio brz hızlı olsa bide 100 deil de 20 ytl olsa cidden güzel olur tabi herşey zmnla ama milleti inandırmak çok zor oluo inş. bu hız işi ile de ilgilenirler...

Adsız dedi ki...

Selamlar profil sayfamda puan bilgilerime baktım, toplam puanım 8007,5 görünürken reklam puanım 23307,5 görünüyor, sorum şu toplam puanıma reklam puanlarım eklenmemiş neden acaba?

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz,

Bu problemi bize ulaşın sayfasından üye numaranla iletebilirsen iyi olur. Arkadaşlarımız kontrol ederek geri dönüş yapacaklardır.

NazeniN dedi ki...

Evet bencede 10 YTL ve katları çok iyi olurdu, böyle giderse 100 ytl bir kaç seneye ancak ulaşırız,

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar mailler haftada 1'e düştü. Niçin böyle? Bir açıklama yaparsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

bana hiç mail gelmiyor iki haftadır neden?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar mailler ayda 1 e dustu hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

Güncelleme çalışmaları ne zaman biter?Çünkü bir ay dan fazla oldu ne reklam geliyor ne de puan artışı..saygılarımla

Adsız dedi ki...

merhabalar ben güncelleme olayını anlamış değilim güncelelmeyi her defasında yapmalımıyınm yoksa ne yapmlıyım bir bileniniz var mı bana yazsın ok.yani güncelleme olayı bir defasına mı mahsuz yoksa her defasında güncelleme yapmalımıyım.

Adsız dedi ki...

davet gönderdiğim üyelerden puan alırken, linkimden üye olan arkadaşlardan puan almadığımı farkettim ve ilk 10 üye için vaadettiğiniz 5000 puanıda alamadım,acaba bu kurallar linkten üye olan arkadaşlar için gecerli değilmi,değilse nden? hotmail uzantılı mail adresim için söylediğiniz ayarları yapmama rağmen neden reklam msjları gelmiyor, ve profil bilgilerimi doğru bi şekilde ful doldurdum, zaten 1 ytl almak için 1000 puan gerekiyor bide bu anlaşılmazlıklar neden,sabah aksam size üye kazandırmaya çalışıyorum elektrik parası verdiğinizden cok

Adsız dedi ki...

üyelik formu doldurdum fakat herhangi bir şifre gelmedi

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Ağınlı,
Gelen mail spam kutuna takılmış olabilir. Orayı kontrol ettikten sonra hala davet mailini bulamadıysan tekrar üye olmayı deneyebilirsin.

Adsız dedi ki...

bu sitenin hertürlü reklamı yapılıyor ama nedense meil hiç gelmiyor.peki böyle olursa nasıl puan yükselecek nasıl para kazanacaz.site içerigi böyle olmamalı.bu şekilde vaatler verilipde yapılmıyorsa hak yiyorsunuz demektir.lütfen bu konuları biraz dikkate alın ..ona göre calısma yapın ona göre reklam yapın.para kaandırıyoruz diye herkese vaat veriyorsunuz ama hala ortada bişey yok.10 senedemi 100 ytl kazanacaz biz ...biraz anlayışlı olun lütfen.

SüperTeklif dedi ki...

Bu konuda sürekli aynı şeyi söylüyoruz. Reklam almanız için profilinizin dolu olması çok önemli. Reklamverenler çoğu zaman belirli gruptaki kişilere mail gönderiyorlar. Örneğin İstanbul avrupa yakasında faaliyet gösteren bir kurutemizlemeci yine avrupa yakasında oturduğunu profilinde belirtmişi kişilere kendini tanıtıyor. Tabiki bunun yanında herkese giden mailler oluyor. Örneğin geçtiğimiz hafta içerisinde Burger King, Tio gibi herkese giden maillerin yanında Colgate, Arçelik gibi belli profilli üyelere giden mailler oldu. Bu durumda hiç mail gelmemesi pek te normal değil. Maillerimiz spam kutuna takılıp otomatik olarak siliniyor olabilir. posta@superteklif.com adresini adres listene eklersen bu sorun ortadan kalkacaktır.

Adsız dedi ki...

ben kayıt olalı 1 hafta oldu ama daha şifre maili hariç hiç mail gelmedi acaba benmi bi hata yaptım yoksa sistemdemi bi arıza var anlayamadım yardımlarınızı bekliyorum

SüperTeklif dedi ki...

Bir önceki yorumumda dediğim gibi profillenmiş reklam gönderimlerinin yanında herkese giden maillerimiz de oluyor. O yüzden mail almaman biraz garip. Mail hesabının spam kutusunu kontrol etmen gerekiyor. Bunun yanında tabiki siteye giriş yaparak henüz doldurmadıysan profil bilgilerini doldurman gerekiyor. Bu sayede reklam görme şansını artırabilirsin.

Adsız dedi ki...

PROFİL BİLGİLERİMİ TAMAMLADIM ÖNEMSİZ MAİLLERE DE BAKTIM AMA HALA BİŞİY YOK BASKA NE YAPABİLİRİM ACABA NEDEN MAİL GELMİYOR

SüperTeklif dedi ki...

Burdan önerebileceklerim bu kadar. Bunun dışında Bize Ulaşın sayfasında süperüye numaranla talepte bulunarak durumun incelenmesini isteyebilirsin. Arkadaşlarımız sana gönderilen mail olup olmadığını kontrol ederek geri dönüş yapacaklardır.