17 Ağustos 2007

SüperTeklif’ten Hediye Yağmuru

SüperTeklif, 2. kampanyası “Günün Şanslı Numarası” ile kazandırmaya devam ediyor. Bu kampanyada SüperTeklif her gün yeni bir üyeye; ilginç bir o kadar da eğlenceli bir hediye veriyor. Hediye kazanma şansını yakalamak ise çok kolay. Yapılması gereken üyelik işlemlerini gerçekleştirdikten sonra Profil ve Tercih bilgilerini doldurmak. Peki kazanan nasıl belirlenenecek? Anasayfada her gün yeni bir numara göreceksiniz. Bu numara günün şanslı sıra numarası. 1 gün içerisinde üye olanlar ertesi gün üye oldukları saatlere göre sıralanarak şanslı sıra numarasındaki üye günün hediyesinin sahibi olacak. Bugün kazanamadım ama gerçekten bu hediyeyi istiyorum diyenlere ise bir sürprizimiz daha olacak. Bunun ne olduğunu ise bekleyip göreceğiz.

SüperTeklif Ailesi

33 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni uyelerin goz onune alindigi bir kampanya yapilmis eski uyelerin hic bir kazanci yok gunlerdir puanlar cakildi kaldi uye yapinca bari 10 kurus kazaniliyodu artik kimse ilgilenmiyor.. zaten bu yorum da yayinlanmaz

Adsız dedi ki...

Size katılıyorum eski kampanya daha guzeldi bu kampanyanında superteklife uye kazandıracağını sanmıyorum

ve 670 alt uyem olmasına rağmen 27 ytl de kaldım puanların geç gelmesi gelen puanların çok az olması iyi kampanyaların olmaması

Adsız dedi ki...

bence daha ilgi çekici bişeyler verin veya oyunlarla hediye dağıtın.

Adsız dedi ki...

Sevgili süperteklif,

daha önce de size yazdığım tüm yorumlara cevap almıştım ve tüm fikirlerime destek olmuştunuz, hatta bir kısmı yayında şu anda.. ama benim gerçekten çöok sinirlendiğim bir olay var ki bilemiyorum ne yapılabilir.

bir forumda bir sürü yeni arkadaşla tanıştım, onları da üye yapmak istediğimi söyledim ve onlarda olalım bizde ek gelir sahgibi olalım dediler.. ancak ne yazık ki bize vermiş olduğunuz o linkler çalışmıyor. Çalışmıyor diyorum çünkü bir kaç arkadaşımdan da kendime bu linkleri göndermelerini istedim, sayfada hata oluştu diyor ana sayfaya basıp üye ol deyince de sistemin üyesi oluyorlar, sanırım sizin şu aylık 30 kişi verme sözü verdiğiniz kişilere gidiyor, bilemiyorum.
Ancak ben bunuda geçin daha önce sizden davetiye linki istemiştim o da çalışmıyor.. süre aşımına uuraddı diyor.. forum sayfada kendi gönderdiğim davet linkinin çalışmaması ve davetiye yi email adreslerine gönderdim bu kişilerin bu gün, ama ne göreyim bir uyarı bunlar zaten sistemimizde üye.. sordum kişilere, aynen düşündüğüm gibi yapmışlar, ana sayfaya bbasıp üye olmuşlar. bu bir şikayet değil, bu bir uyarı değil, ben sadece bu kadar zaman az da olsa bir emek sarfettim, üzüldüm doğrusu.. çünkü o insanlarda benim üyem olduklarını düşünmüşler.. ve bu kişiler çevreleri geniş olduğu için bir çok kişiyide üye yapacaklardı..


benim sizden ricam bu sayfaların doğruluğundan lütfen emin olunuz.. benim gibi kimbilir kaç kişi bu yüzden mağdur oldu..
teşekkürler,
ebrus

Adsız dedi ki...

Merhaba
İnsanların üye olmasını ve tercih-profil bilgilerini tamamlamaya teşvik etmesi bakımından yararlı olacağını umuyorum.
Eski üyelere üye başına 100 puan verilmesi uygulaması da güzeldi belki tekrar gündeme getirilir(gerçi bu sahte üyelikler açılmasını da sağladı maalesef, biliyorum ama bir çözümü vardır heralde).Ya da eski üyelere başka sürprizler de fena olmazdı :)
Hediye kazanamayanlara 2.gün mailinize bakın bir sürprizimiz var demişsiniz bunu bizim de bilmemiz yararlı olurdu enazından üye yaparken bunları da söyleyebilirdik üye adaylarına.
Ayrıca süperortaklara bütün kampanyaları herkesten önce öğrenme hakkı verilmesi gibi bir yazı hatırlıyorum.
Ama gördüğüm şey şuki süperteklif üye ve reklam sayısını artırmak için full çalışıyor son zamanlarda reklam sayısı da artmaya başladı.
Hangi reklamdan kaç puan kazandığımızı öğrenmemizin yakın bir zamanda mümkün olacağını yazmıştınız bunu da bekliyoruz .

Saygılar kolay gelsin ...

Adsız dedi ki...

Superteklife üye olalı hiç bir tık yok.kaymağnı yiyenler başkalari,kırıntıları ile yetiniyoruz.Bizim pasiflimizdenmi kaynaklanıyoru acaba onu soruyorum kendi kendime.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz

Reklam gönderimlerimiz gün geçtikçe artmaktadır. Reklam alamamaktan şikayetçiyseniz Profil ve Tercih bilgilerinizin tam olarak doldurabilir ve SüperTeklif hesabınızın ne durumda olduğu ile ilgili SüperTeklif Bize Ulaşın'dan talepte bulunabilirsiniz. Ayrıca mail hesabınızın spam kutusunu kontrol etmeyi de unutmayın.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Ebrus

Bildiğin gibi SüperTeklif sitesi beta sürecinde. Her ne kadar sürekli test edilerek hatalardan ayıklansanda farkedilmemiş hatalar çıkabiliyor. Bu durumda yapabileceğin şey karşılaştığın hataları Bize Ulaşın sayfasından Görüş başlığı altında bizlere ulaştırabilir incelenmesini isteyebilirsin.

Adsız dedi ki...

Merhaba
Sevgili ebrusun söylediği sorunla ben de karşılaştım.Blog başlığı ile farklı bir konu bu ama ben de cevap vermek istedim.
Sayfada hata diye bir yazı çıktığında bu linkin karşı tarafa tam olarak gitmediği zamanlarda karşılaşılabiliyor örnek olarak bazı chat programlarında link karşı tarafa tam olarak iletilemiyor ve tıklandığında sayfada hata diyor bu linke tıklayan kişi de hatayı görüp anasayfaya tıklayıp üye oluyor bu durumda da bizim altımıza kaydolmuyor çünkü sistem bu linki tanımıyor ama siteye ulaşılmasını sağlıyor yani tıklayan superteklif.coma geliyor ama bizim linkimiz tanımlanmadığı için normal bir ziyaretçi gibi oluyor.Bu durum süperteklifin hatasından değil forumların ya da chat programlarından bazılarının linkin tamamını iletemediğinden oluyor.
Bunun dışında birkaç kişiye linki gönderdiğimde davet eden kim görünüyor diye soruyorum ve davet eden kimse görünmüyor diyorlar kendi linkime tıklıyorum bende davet eden kişi olarak ismim görünüyor nedenini anlamak mümkün değil birkaç kişide oldu bu durum ve sanırım ben de birçok kişi kaybettim böyle .Bazen şimdi üye oldum diyorlar ama üye sayımda artış olmuyor yalan söylemiyorlar çünkü site içerisine girip neler olduğunu söylüyorlar bana.
Demekki bir şekilde sorunlar olabiliyor.Bu durum kişinin bilgisayarındaki birşeyin eksikliğinden mi yoksa siteden mi çözemedim.Aynı linke tıklayıp farklı şeyler görüyoruz çünkü.
Zamanla bu sorunlar da eminim giderilecektir.
Aslında bir soru cevap şeklinde bölüm olsa forum gibi ya da blog içinde tüm sorunlarınız başlıklı bir bölüm açılsa iyi olabilir böylece tüm sorular bu başlıkta yer alabilir ve herkes okur katılım yükselir diye düşünüyorum.Çünkü herkes bize ulaşından soru soramayabilir ayrıca herkese tektek cevap vermek size daha zor olacaktır bu başlıkta kendi sorunu gören kişi ayrıca size soru göndermez .Bir öneri sadece.
Herkese bol kazanç diliyorum...

Adsız dedi ki...

bu hediye verme işi her gün tüm üyeleri ilgilendirecek birşey olmalı, ayrıca hediye yerine puan istiyenlere opsiyon koyulmalı!

Adsız dedi ki...

HARİKASINIZ AMA BANA HİÇ MESAJ GELMİYOOO NOLUR HERKESE O MESJLARI GÖNDERMEYE ÇALIŞINN

Adsız dedi ki...

Eskiden iyiydi artık davet ilgimi çekmiyor eskide ndavet etigimizde 100 puan gelirdi simdi gelmişyor puan kampanyası yapın bence
bu arada cep telefonuma reklam mesajı gelmıyor benım?

Adsız dedi ki...

ben daha dün üye oldum ne zaman gelir reklamlar merak ediyorumacaba dediğinizkadar gelir kazanabilecekmiyim emailler genelde üye olduktan ne kadar sonra gelmeye başlıyor

Adsız dedi ki...

Merhabalar Arkadaşlar,

Bende öneride bulunmak için geldim eskiden üye kazandırana verilen 100 puan iyi bir yöntemdi en azından yeni gelen üyeler üye toplamak için teşvik edilmiş oluyordu. Anladığım kadarıyla şu anda yeni bir üye ye hediye verme kapmanyası da bitti. Bir sorun mu var süperteklif'te. Eğer yolunda gitmeyen bir şeyler varsa bizlerinde bunları bilmeye hakkı var..Artık duyuruda yapılmıyor çünkü..

Hemen hemen her gün gelen emailler, firmanın sürekli çalıştığını gösteriyor diğer yandan, ben her birini tebrik ediyorum.. teşekkür ediyorum..
Puanlarda dedikleri gibi 15 gün sonra yatıyor. Ancak ben yine de hangi emailden ne kadar puan kazanabilmişim görsem daha çok rahatlıyacakmışım gibi hissediyorum kendimi :) sadece bir öneri.

Herkese bol kazançlar, iyi günler diliyorum..

Not: Yeni üyeye bir hediye kampanyası hiç ilgi çekici değil.. Zaten kalmadı da.. En azından her yeni üyeye bir ay içinde kazandırdığı üyeler için ekstra puan falan verilse daha iyi olur bence bu da sadece bir öneri..

Adsız dedi ki...

Merhaba.

Dağıtılan puanların az olduğu ve yapmış olduğunuz kampanyaların yetersiz olduğu kanısındayım. Uzun zamandır sisteme kayıtlı olmama rağmen oluşturmuş olduğum alt üyelerimden ve gelmiş olduğum 4. seviyeden dolayı kazandığım puanlara baktığımda yolun başında olduğumu görüyorum. Yeni kampanyalar yapmanızı ve kesenin ağzını biraz açarak uğraş verenlere biraz dağıtmanızı rica eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Hakan dedi ki...

bu tamamen sömürü sistemi siz bize para kazandırmak için değil kendinize para kazandırmak için bizi kullanıyorsunuz kaldiki sizden ödeme alanına görmedim 2 yıldır.Yazık milleti hayallerinle oynuyorsunuz.kaç kere gelen maillere baktım okudum ama 22 puanda takılmış ve sömürüde burda başlıyor.yazık.

Adsız dedi ki...

hakan kardeş daha sistemi bilmeden anlamadan böyle çamur atman siteye değil sadece kendine zarar verir. 2 yıldır para kazananı görmedim demişsin ama bu sistem daha 6 aylık bir sistem...

Adsız dedi ki...

benim gonderdigim davetiye ile uye olan arkadaslarim var ama uye yaptigim kisi sayim 0. bu nasil olmus anlamiyorum.
hevesim kacti, kimseyi cagirmayacagim.

Adsız dedi ki...

Sevgili Ebus. web barner olustur kısmında linkin var onu gördün mü? ordan linkini alıp forumda yayınlayabilirsin.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz

Bir kişinin davetlerden üye olabilmesi için ordaki linke tıklayarak gelen sayfada ilgili bilgileri doldurması ve üyelik sözleşmesini kabul etmesi gerekiyor. Bunları yaptıklarından emin olmanı öneririm. Eğer eminsen problemin incelenmesi için Bize Ulaşın sayfasından bizlere talep geçebilirsin.

Adsız dedi ki...

"100 YTL'niz SüperTeklif tarafından daha önceden belirtmiş olduğunuz banka hesap numarasına yatırılacaktır. SüperTeklif tarafından ödeme yapılabilmesi için TC Kimlik numaranızı belirtmeniz zorunludur."

1)burada TC Kimlik numaramızı nerede belirteceğiz profil sayfamızda mı? yoksa parayı çekerken bankada mı?

2)size ilettiğimiz talepleri cevaplama süreniz ortalama bir haftayı buluyor, bunun nedeni nedir? bu arada benim hesabımda 100 ytl birikti ve size talep ilettim ama hala bir cevap vermediniz, üye numaram 79283133 ilgilenirseniz sevinirim saygılar.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

Ödeme almak için TC kimlik no'nu profil sayfanda belirtmen gerekir. Hesap bilgilerinide güncel tutarsan kontroller hızla ilerleyeceğinden ödemeni daha çabuk alabilirsin.

Adsız dedi ki...

"18.09.2007" 100.000 puan karşılığı 100 ytl hesabıma yatırılmış.şu an 1525 puanım kaldı:) artık bi daha ki 100 ytl de uzun çabalar gerektirir sanırım süper üye listemde de 1243 üye var sizce ne kadar zaman sürer para kazanmam tabi yeni üyeler de yapacam?

teşekkürler saygılar...

Adsız dedi ki...

Sorunların çözümüne kolay ulaşmak için düzgün bir forum açılmasında fayda var.Bu iş bence blogla olmuyor.Her sorununa kesin çözümler forumda düzgün şekilde yer alırsa herkes rahatlar.Mesela bir kişinin bir sorunu olduğunda bize ulaşın kısmında mesaj yazması gerekir veya sıkça sorulanları incelemesi gerekir.Mesaj yazan kişiye cevabın gelmesi baya zaman alabilir.Bu nedenden dolayı yoğuluk oluşur.Bir çok insanı bu işin gerçek olduğunu inandırmak içinde kolay olur.Hatta kulanıcılar arasında bilgi akışını sağlamayıda kolaylaştırabilir.İşi şekillendirmek tabi size kalmış.

Adsız dedi ki...

artık sürekli emailler gelmeye başladı.. keşke benimde üye sayım 1000 in üstünde olsa ama halen 150 civarı, üstelik 6 seviye toplam sayısı bu.. :)) benim 100 ytl ye ulaşmam için daha çok var çok... sevgili isimsiz 1200 üyem var diyorsun, merak etme eğer tüm üyelerin okursa en kısa zamanda tekrar kazanırsın, hemen hemen her gün geliyor.. Ayrıca bu ay 50000 puana inmiş, aslında sevgili süperteklif, bu kampanya eylül sonuna kadar değil de kalıcı bir sistem olsa daha iyi olmaz mı, ben daha önce de söylemiştim size, 100000 puan ulaşmak için çok uzak bir puan ama 50000 puanın bizi daha çok motive edeceğine ve katılmak isteyenleride daha cok cezbedeceğine inanıyorum.. Arkadaşlar bana katılıyor musunuz? Ben diyorum ki bu 50000 puan böyle devam etsin süperteklifte uygun görürse..

bol kazançlar, hayırlı ramazanlar..

Adsız dedi ki...

"Sorunların çözümüne kolay ulaşmak için düzgün bir forum açılmasında fayda var.Bu iş bence blogla olmuyor.Her sorununa kesin çözümler forumda düzgün şekilde yer alırsa herkes rahatlar.Mesela bir kişinin bir sorunu olduğunda bize ulaşın kısmında mesaj yazması gerekir veya sıkça sorulanları incelemesi gerekir.Mesaj yazan kişiye cevabın gelmesi baya zaman alabilir.Bu nedenden dolayı yoğuluk oluşur.Bir çok insanı bu işin gerçek olduğunu inandırmak içinde kolay olur.Hatta kulanıcılar arasında bilgi akışını sağlamayıda kolaylaştırabilir.İşi şekillendirmek tabi size kalmış."

Arkadaşın fikirlerine bende katılıyorum bir forum olsa ve herkes bu forumda bilgi alışverişinde bulunsa bu işten hem SUPER TEKLİF hem de bizler kazançlı çıkarız ve sağlıklı bilgi alışverişi olur.

Saygılar...

Adsız dedi ki...

ne yaptıysam mail adresime reklam gelmiyor
sitede önerilenleri yaptım ama hala reklam falan gelmiiyor
yardımcı olursanız sevinirim

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz,

Eğer bize ulaşın sayfasından üye numaranla sorununu iletirsen arkadaşlarımız telefonda arayarak yardımcı olmaya çalışabilir yada bu sorunu çözmek için farklı bir yol gösterebilirler.

Adsız dedi ki...

Merhaba
sevgili süperteklif bize ulaşın bölümünden size bir önerim oldu ama sanırım karakter sınırlaması yüzünden yazımın büyük bölümü size ulaşmadı burdan da arkadaşlarla paylaşmak adına yazmak istiyorum.
Önerim şu:çeşitli hediye dağıtımlarını gönderdiğiniz maillerin içine saklamanız yani vereceğiniz hediyeler gönderdiğiniz mailleri okuyan üyeleriniz tarafından kazanılsın böylece maillerde hediye olabileceğini bilen üyeler bütün mailleri açacaklardır .Hediyeler rastlantısal olarak gönderilen maillerin içine yerleştirilirse bundan sonra alacağımız tüm reklam maillerimizi ayrı bir heyecanla açarız.Şöyle düşünelim açtığımız mailin içinde hem puanımız var hem de bir hediye bulabiliriz.
Bu hediyeler reklamını verdiğiniz şirketle anlaşmalı olabilir hatta buna hem o reklam veren şirket hem de siz ayrıca hediyeler verebilirsiniz.Örnekler:
Pegasus havayollarından 5 süperteklif üyesine istanbul-izmir gidiş-dönüş uçak bileti
Digitürkten 1 kişiye 1er yıllık maç paketi
Turkcellden 25 kişiye 100er kontör
Burgerkingten 30 kişiye bedava menü
Gold bilgisayardan 20 kişiye webcam ya da 1 kişiye digital fotoğraf makinası
tatil.comdan 2 kişiye 3er gün tatil
Colinsten 3 kişiye X ytl hediye çeki
bunlardanistiyorum.comdan 10 kişiye X hediye
Gibi her gönderilen reklam mailine bunlardan ayrı ayrı konabileceği gibi aylık hediyeler de verilebilir örnek
kasım ayı boyunca süpertekliften gönderilen tüm reklam maillerinin içinde 1 adet lcd tv 1 adet sonyvaio X adet şu hediye X adet bu hediye kampanyası vardır gibi aylık hediye kampanyaları da düzenlenebilir .Verdiğim tüm rakamlar örnektir bunlar daha çok ya da az olabilir tabi.Bence bu yöntemle gönderilen maillerin okunma oranı çok yükselecektir ayrıca tek başına mail okuyarak fazla kazanılamayacağını düşünen ve üye olmayan kişiler enazından bu hediyelerin verildiğini görünce üye olmak isteyeceklerdir çünkü heran ilginç bişi kazanabilirler.
Aklıma böyle bişi geldi hem sizle hem üye arkadaşlarla paylaşayım dedim.
Yeni kampanyalarınızı bekliyoruz ve biran önce hangi reklamdan ne kazanılmış bunu da halledebilirseniz herkes daha mutlu olacak bilginize...
İyi günler herkese

Adsız dedi ki...

merhaba tekrar
yazımın üstüne kimse yazmadan verdiğim örneklere devam edeyim :)
bu hediye kampanyalarını puan hediyeleri olarakta yapabilirsiniz.Örnekler:
X firması ile anlaştınız ve 100bin mail göndereceksiniz X firması reklamı olarak diyelim.Bu 100bin mail içine 500bin puanlık hediye koyabilirsiniz.mesela 1 kişiye 50000+10 kişiye 20000+10kişiye 10000+30 kişiye 5000 puan=500bin ya da 1 kişiye 100bin+5 kişiye 50000+15 kişiye 10000=500bin ya da 1 kişiye 100bin +40 kişiye 10bin=500bin
Bu örnekler çoğaltılabilir dağıtacağınız puanlar toplamı daha çok ya da az olabileceği gibi az kişiye çok puan ya da çok kişiye az puan gibi de dağıtılıp toplam gene 500bin puana erişilir
verdiğim tüm rakamlar özellikle de 500bin puan örnek tabi
Bu puanlar maillerin içine konur ve mailin açılıp okunması halinde üyenin hesabına işlenir ve kazananlar açıklanır.
Böylece mailinde puan=para ve hediyeler olabileceğini bilen üyelerin çoğu gönderilen maillerini açacaktır ayrıca üye olmakta tereddüt edenlerin de çoğu üye olacaktır diye düşünüyorum.Çünkü ilk gün üye olanlarda son gün üye olanlarda sadece süperteklife üye oldukları için hediyelerden eşit şekilde yararlanma şansı olacaktır.
Aklıma fikir geldikçe yazıyorum. biran önce 1 milyon üyeye ulaşalım ve ayda 100-200 mail+ sms görelim umuyorum.

Adsız dedi ki...

size çok daha yeni ve yaratıcı bir fikir verebilirim. ben bunu nettekazan.com domaini ile yapacaktım ama finansör bulamadım. ayrıca yeterli teknik bilgim de yok. ilgilenirseniz...

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Serkan;

Yaratıcı fikre sahip projelerini https://www.embrio.com.tr/basvuru.aspx adresinden bizlere ulaştırabilirsin. Gizlilik içerisinde değerlendirilen bu projeler sonucunda kim bilir belki de embrio'nun bir sonraki projesi seninki olur.

Adsız dedi ki...

evet ben arkadaşlara katılıyorum kuru kuru burda reklam okuyoruz heycan verici bir gercekliği yok bence olsa daha iyi olur ben o kadar arkadasıma davet gonderdim ne varki orda diyorlar ama ufakda olsa hediye verilirse dahaçok hediye dahaok üye getirir saygılarımla