24 Ekim 2007

SüperTeklif'ten Kazandıran Kampanyalar

SüperTeklif yaza “Yaz Kampanyasıyla” merhaba demiş, milyonlarca Puan SüperTeklif üyelerinin olmuştu. SüperTeklif şimdi de 4 yeni kampanya ile 2007’yi uğurluyor. Peki 2007’ye güle güle derken neler kazanacaksınız?

  • SüperTeklif'e davetinizle üye olan her bir üye için 100 Puan sizin olacak. Daha çok üye kazanmak için tıklayın!
  • Her hafta, 1. seviyeden en fazla üye kazandırarak haftanın birincisi olan SüperTeklif üyesi 2.500.000 Puan karşılığı 2.500 YTL kazanacak.
  • 10. haftanın sonunda 1. seviyeden en fazla üyeyi kazandıran SüperTeklif üyesine bir Otomobil hediye edilecek.
  • Getirdiğin üyelerden profil ve tercih bilgilerini dolduran her 100 üye için bir iPod.
  • SüperTeklif'ten kampanya süresince her gün yeni bir üyeye bir iPod!
  • Yeni üyeler için ilk haftalarına 10.000 Puanla başlama şansı.


Kampanyalar 22 Ekim 2007 – 30 Aralık 2007 tarihleri arasında geçerli. 10 hafta boyunca bol üyeler, bol puanlar ve hediyeler sizleri bekliyor olacak.

SüperTeklif bol üyeler, bol Puanlar diler.

40 yorum:

NazeniN dedi ki...

uzun süredir reklam gelmiyor, 12 ytl de takıldım kaldım, 5. seviyedeyim, yeni kampanyalarınızda yeni üyelere şimdi bu ne demek oluyor bir yere kadar gelipte tıkananlara," sizden kazanacağımızı kazandık işte kapı çekilebilirsiniz mi diyorsunuz..?

Adsız dedi ki...

hiç mail gelmiyor, puanlar artmıyor bu nedir şimdi, niye bir açıklama yapmıyorsun süperteklif...
bi açıklama gelmesse fos cıktın demektir kimsede üye falan olmasın gereksiz bi olay bu superpalavra...

Adsız dedi ki...

yine yanlış yine yanlış bu uye yapma kampanyaları bitmeli bence bu kampanyalar yerine reklamdan gelen gelirler artsa daha iyi olmazmı 900 alt uyem var buhnu şimdi bmillet duyunca bişi zannetcek ama bu hiç bişi 900 alt uye bi işe yaramıyor 50 ytl kaldım bu donemler az reklam geliyor reklamlar çok gelse bile kazansam kazansam gunde 1 ytl anca kazanıyorum adletsizlik bu bence

Adsız dedi ki...

Kampanya başlangıç tarihi 22 Ekim olarak belirtilmiş.Fakat üye yaptığımız kişilerden bize puan gelmiyor birde günlük listeyi göremedim.Sistemde bir sorun mu var?

Adsız dedi ki...

benim anlamadıgım üye getirme basına 100 puan yazıyor ama kampanya başladıktan sonra ilk getirdiğim üyeden 100 puan aldım ama geriye kalan 10 üyeden puan gelmedi mail de attık ama cevap veren yok

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Üyelerimiz;

Sitemizde her bölümde farklı gruplar çalışmakta. Şu anda kampanyalar yapıyoruz diye mail gönderimlerini önemsemiyoruz gibi bir durum yok. O konu ile ilgilenen farklı arkadaşlarımız var. Onların da çalışmalarıyla gönderimlerimiz devam etmekte.
Ayrıca bildiğiniz gibi sitemizde yakın zamanda bir güncelleme çalışması yapıldı. Güncelleme ile ortaya çıkan sorunların en kısa zamanda çözümlenmesi için çalışmalar durmaksızın sürüyor.Bu konuda sizler de bizlere karşılaştığınız problemleri bize ulaşın sayfasından ileterek yardımcı olabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

3 gündür yaklaşık 1000 e yakın kişiye davet gönderdim, tek bir kişi üye olmadı halen, ya hiç biri mailine bakmadı.. :)
ya daveti gördü ciddiye almadı.. :))
ya gönderdiğim mailler başka kişiye kanalize edildi :)))))
çalışmalarım devam ediyor 2000 kişiye davet gönereceğim arabadan vazgectim 100 ytl ve ipod bari almassam burada bunu yazacağım

Adsız dedi ki...

bize ulaşın bolumunde mail attın 2-3 soru sordum 2 gun geçti cevap gelmedi ardından 3-5 tane mail attım anca 1-2 gun sonra cevap geldi tüm sorulada cevap vermiyorsunuz birine cevap verip geçiyorsunuz

Adsız dedi ki...

SüperÜye No: 79283133

Kampanya kapsamında, birinci seviyeden kazandırdığım üyeler için elde etmem gereken puanlar puan bilgilerimde görünmüyor, şu ana kadar 100'e yakın birinci seviyeden üye kazandırdım , kazanmam gereken puanların hesabıma geçirilmesini talep ediyorum.
Ayrıca bu talebimi "Bize Ulaşın" bölümünden defalarca iletmeme rağmen hiçbir şekilde ilgilenmediniz. Artık ilgileneceğinizi düşünüyorum.
Saygılar...

Adsız dedi ki...

maillerime 1 hafta sonra anca cvp geliyor herhalde kafalarına esince geliyorlar sitenin maillerini okumaya vberbat bir sistem

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Üyelerimiz;

Kampanyalarımız fazlasıyla ilgi görüyor. Haliyle bize gelen sorularda oldukça fazla. Bu yüzden maillere cevap vermekte gecikmeler olabiliyor. Bu konuda sizlerden anlayış bekliyoruz.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

1. seviyeden getirdiğin üyeler için alınacak 100 Puanlar konusunda bir kaç sorunla karşılaştık. Bu sorunlar giderildikten sonra herkesin hakettiği puanlar hesaplarına yatırılacak. Endişelenmenize gerek yok.

Adsız dedi ki...

bende de üye ol 5000 puan kazan yazıyordu. Ben üye oldum ama 5000 puan falan vermedi...

Adsız dedi ki...

son kampanyada her 1. seviyeye eklediğimiz üye için 100 puan verilecekti, dikkat ettim site içinden davet yollayıp üye yaptıklarımdan 100 puan hemen geldi, ama kendime özel davet linkimi mail yoluyla gönderdiğim kişi üye olduğunda 100 puan gelmedi, halbuki her 2 şekılde de 1. seviyeden eklenmiş oluyor kişiler. Sadece site içi davetiye ile gelendenmi 100 puan alıyoruz, linkime tıklayıp üye olan bana birşey kazandırmıyormu, akşam üstü linkimle üye olan bir kişiden 100 puan gelmediğini görünce bunu öğrenmek istedim...

Adsız dedi ki...

20 gun oldu haa okuduğum reklamın puan nı hesabıma yatmadııııııı

Adsız dedi ki...

Bizede puanlar eklenecek sonradan dendi ama eklendiği yok, nerdeyse 40-50 üyemizin puanını alamadık.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

Daha öncede belirttiğimiz gibi sitemizde hala güncelleme çalışmaları devam etmekte. Bu çalışmaları sizleri SüperTeklif kullanımınızı etkilemeden gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Bütün bu çalışmalar nedeniyle Puan yüklemelerinde malasef gecikmeler oluyor. Getirdiğiniz üyeler veya gördüğünüz reklamlar unutulmuş değil. Hakkettiğiniz tüm Puanlar hesabınıza mümkün olan en kısa zamanda yatırılacak.

Adsız dedi ki...

yaa 1 hafta oldu üye olalı hiç bir reklam gelmedi.5 tane mail attım cvb gelmedi.bune kardeşim siz bizi oyalıyormusunuz.bizi çocuk yerine koyuyorsunuz..artık yeter bi cvb bekliyorum.yoksa şikayet edicem sizii.....

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz

Daha öncede belirttiğimiz gibi kampanyalar dolayısıyla müşteri servislerimizde yoğunluk sözkonusu. Cevap dönüşlerinde gecikmeler yaşanabiliyor. Reklam gelmiyor yorumuna yönelik ise mail ayarlarını kontrol etmeni tavsiye edicem.Geçtiğimiz hafta Profillenerek gönderilmiş maillerin yanında herkese gönderilmiş en az 1-2 gönderi oldu. Onlardan birini almış olman lazım.

Adsız dedi ki...

30 gün öncenin gelen reklamından sadece 17,5puan geldi aptal mı sanıyosunuz siz bizi!!
o kadar reklam geldi,insan bu kadar sürede nası puan eklenmez!
hani en geç 15 gün içinde eklenecekti,yalan dolan yalan dolan gene yalan dolan...
benim 260 uyem var ve kazandığım reklam puanım 950 sizce de bu bi çelişki değilmi cevap lütfen herkesin gözü önüne yazın ki bu dediklerimi cesaretiniz görünsün!!!

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

Alt üyelerinin sayıca fazla olması elbette Puan kazanma hızını ekliycek ama şunuda unutma ki SüperTeklif profilleme yaparak reklam gönderimi yapıyor. Bu da demekki belkide bazı alt üyelerin senin gördüğün reklamı görmeyecek. Veya mail alacak ancak mailı açmadığından Puan kazanmış sayılmayacak. Yinede Puanının yanlış olduğunu düşünüyorsan Bize Ulaşın sayfasından bize yazarak durumun incelenmesini isteyebilirsin.

Adsız dedi ki...

süperteklif ilk başlarda iyidide bu aralar puanları cebe atıyolar galiba herkez puanlarının hesaba geçmediğinden şikayetçi bende şikayetçiyim 15 gun oldu puan gelmedi bize ulaşından mesaj attık kampanyalardan dolayı aksaklık var dedi 30 gun oldu yine aynı bu kadari nsanın hakkına giriyorsunuz utanın yaptıklarınızdan 1000 kusur alt uyem var bunların hiçbirimi reklam okumadıda bana sadece0.200.00 puan geliyor berbat bir sisteminiz vAR YAPTIĞIM UYELERE YANIYORUM inş duzelir sanmıyor ama..

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

Puanların yatırılmasında yavaşlık olduğunun farkındayız. Emin olabilirsinki hızlandırılması için elimizden geleni yapıyoruz. Yakın zamanda hersey rayına oturmasını bekliyoruz. Kim bilir ileride belki de Puanlarınız mailleri okuduğunuz an hesabınıza yatıyor olucak :). Bu konuda sizlerden anlayış ve birazda sabır bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

100 profili dolu üye getirdiğimiz taktirde ipod nano 4gb kazancağımız söyleniyor fakat kazandığımızda nasıl haberimiz olacak

Adsız dedi ki...

Son kampanyanız ilaç gibi geldi. Haftanın birincisi olup 2.500 YTL kazanmanın ötesinde, üye yaptığım alt grubumdan uzun vadede para kazanacak olmam da işin cabası. kaliteli reklamlar geliyor ama reklam sayısının artması lazım. Başarılarınızın devamını diliyorum.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

iPod kazanan üyelerimizi sitede ilan etmenin yanında, mail ile kendilerine kazandıklarını bildiriyoruz. Ayrıca sonrasında arkadaşlarımız telefonla da arayıp adres bilgilerini teyit ediyorlar. Bahsettiğin kampanya kapsamında henüz kazanan ilan etmedik. Şu anda kesin birşey söylemek yanlış olabilir ama büyük ihtimalle kampanya bitiminde toplu olarak kazananları ilan edeceğiz.

Adsız dedi ki...

sevgili superteklif,
acikcasi size inaniyorum. 600 civarinda uyem var ve simdiye kadar 55 ytl birikti hesabimda, yani yakinda ben de ilk parami muhtemelen alacagim. Dogru seyler yapoyorsunuz ama veremeyeceginiz taahutlerin de altina girmeyin lutfen. Puanlar 15 gunde yatacak diyorsaniz 16. Gün yatiein lutfen yoksA 21 gün deyip oyle yatirin. Davetlerimden gelen kisi sayisi da azaldi. Sanirim sitenizdeki son guncelleme basarisiz zira site cok yavasladi. Lutfen fazla ute getirmemizi istiyorsaniz siteyi de hizlandirin.
tesekkurler

Adsız dedi ki...

MAİL AMADIGIM KİSİLERE MAİL ATIYORUM...AMA YUKARDA BİR KULLANICIYA SADECE BİR MAİL ATABİLİRSİNİZ DİYOR...SAÇMALIK TAMAMEN...NE OLDUĞUNU BANA ANLATABİLİR MİSİNİZ...ÜSTELİK MAİL GELDİĞİ FALANDA YOK ...

SüperTeklif dedi ki...

Yeni başlattığımız 10 davete 100 Puan kampanyasında dediğin gibi tek kişiye tek bir mail gönderebilirsin. Kampanya dışında ise mail gönderdiğin bir kişiye mailin geçerlilik süresi doluncaya kadar tekrar mail gönderemezsin. Bu gibi durumlarda bu uyarıyı alman normal gibi duruyor. Ancak sorunun bu sebeplerden olmadığından eminsen bize ulaşından üye numaranla beraber mail atmanı rica edicem.

Unknown dedi ki...

kampanyadan beklediğim kadar olmasa da bir sürü puan kazandım, atalık sonunda biteceğine de çok üzülüyorum yeni yeni üye getirmeye ve puan kazanmaya başlamıştım.
umarım yeni kampanyalar da yaparsınız...

Adsız dedi ki...

süper teklife yeni üyelerdenim arkadaşım üye olur olmaz hesabına 100 ytl yattı hiç bir işlem bile yapmadı ben habire davet göderiyom 5.5 ytl'yi geçmedi daha nasıl oluyor bu

SüperTeklif dedi ki...

Davetlerinden üye olunduğuna eminmisin peki? Kampanyada Puan kazanabilmen için gönderdiğin davetlerin kabul edilmesi veya tek seferde 10 davet göndermiş olman gerekiyor.
Kampanyamız sona ermek üzere ancak zamanın bitmiş sayılmaz. Davetlerini sitede açıkladığımız şekilde göndermeye dikkat edersen sende bu kampanyanın fırsatlarından yararlanmış olursun.

Adsız dedi ki...

süperteklife teşekkürler kampanyadan ipod kazandım birazda şans ama neyse gönderilen reklamlardan azda olsa para kazanabiliyorum
Başarılarınızın devamını dilerim

tecgusis dedi ki...

süperteklife bir aydır üyeyim fazla reklam gelmiyor ve reklamlardan alınan puanlar yüklenmiyor süpertekliften para kazanmak için ne yapmalıyım. bir öneriniz var mı

SüperTeklif dedi ki...

SüperTeklif'te kendi başına çalışırsan 100YTL'ye ulaşman uzun zaman alacaktır. O yüzden sana ilk tavsiyem alt üye sayını artırman olacak. Ayrıca kendi profilini doldurup, alt üyelerinide profillerini doldurmaya teşvik edersen mail alamama olasılığını ortadan kaldırmış olursun. Bu iki tavsiyemi uyguladığında Puanlarındaki artışı sende farkediceksin.

Adsız dedi ki...

Süper Teklif yorumlarını cevaplayan kişiyi şiddetle ayıplıyorum. Bu yorum cevaplama işini acilen Türkçe'yi düzgün kullanan birisine devredin. Farkediceksin, edicem, olucak, ekliycek... Biraz özen lütfen.. Yaptığınız işin ciddiyeti kalmıyor..

SüperTeklif dedi ki...

SüperTeklif Blog'unda yorumlara verdiğim cevaplar, sıcak ve samimi bir ortam yaratabilmek için konuşma dilinde kullandığımız Türkçeye kayabiliyor. Bu konuda daha dikkatli olmaya çalışacağım. Herhangi bir hatam olduysa lütfen özürlerimi kabul edin.

BY dedi ki...

gelen reklamlardaki resimler acılıyor hatta tıklıyorum fakat hesabıma puan eklenmiyor

SüperTeklif dedi ki...

Puan kazandıran maillerimizde resim dosyalarının görüntülenmesi mailin okunmuş sayılması için yeterli aslında. Yani Puan kazanıyor olman gerekiyor. Bize Ulaşın sayfasından süperüye numaranla durumu anlatmanı isteyeceğim senden. Arkadaşlarımız inceleyerek geri dönüş yapacaklardır.

Adsız dedi ki...

cok guzel bı seıte yaa ellerınıze saglık boyle bı sıteyı yaptıgınız ıcın henuz yenı uye oldum ama cok begendım umarım zamanla daha cok alısırız sıteye