06 Ağustos 2007

Blog ve Kullanım Amaçları

Blog nedir ile başlayalım. Wikipedia’daki tanımı ile blog, teknik bilgi gerektirmeden; kendi istediklerini, kendi istedikleri şekilde yazan insanların oluşturduğu, günlüğe benzeyen web siteleridir. Kısaca online günlük de diyebiliriz. Bu günlükte yer alan yazılara okuyucular yorumda bulunabilirler ki bu yorumlar, blog kültürünün çok önemli bir parçasıdır. Bu sayede yazar ve okuyucular arasında iletişim sağlanır. Biz blogumuzu bizimle ilgili olan konuları ya da haberleri sizlerle daha samimi bir ortamda paylaşmak için kullanıyoruz. Bu bağlamda side gelecek yorumların da yazdığımız başlıkla ilgili olmasını bekliyoruz. Yorumlarınız bizler için ayrı bir önem taşıyor. Yapıcı yorumlar ve eleştiriler sizlere daha iyi hizmet vermek için çalışmalarımıza yön verebiliyor.

Şimdi gelelim blogun ne olmadığına. Herşeyden önce blog müsteri servisleri değildir. Çoğu okuyucu, şu anda kendi problemlerini yorumlarında anlatıyor ve cevap bulamadığı için memnun olamıyor. Her ne kadar her yoruma cevap vermeye çalışsak da bizler burda üyelik bilgilerinizi göremediğimizden tüm sorularınıza cevap veremeyebiliyoruz. İleride ise sizlerden de gelecek yazıları yayınlayabilir ve onlar hakkında tartışarak yorumlarınıza yer verebiliriz.


Lütfen bu ayrıntıları unutmayalım; problemlerimizi “Bize Ulaşın” sayfasına saklayalım. Böylece size daha iyi hizmet vermemizi sağlayabilirsiniz.

Bol Puanlı günler...


SüperTeklif Ailesi

11 yorum:

yilen34 dedi ki...

Ben Farklı Bir Hesaba Paramı Yatırmak İstiorum Farklı Bir İsime Nasıl Yapıcam ???

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili yilen34

Talebin malasef mümkün değil. Ancak ödemen hesabına yattıktan sonra paranı dilediğince kullanabilirsin. (havale gibi :))

Adsız dedi ki...

---Talebin malasef mümkün değil. Ancak ödemen hesabına yattıktan sonra paranı dilediğince kullanabilirsin. (havale gibi :))---
bu bence önemli bir sorun bu sorunu tam olarak bilmiyorsan neden dalga geçer gibi hesabına yattıktan sonra havale gibi saçma sapan bir cvp veriyorsunuz bende aynı sorunu yaşıyorum ismimi yanlış yazmışım yok ödemeyi sadece kayıt olduğunuz isme yapıyoruz diyorlar böle saçmalık olur mu?Ben ödememi istediğim hesaptan almak istiyorum ben tam 1600 üye getirdim size sizde hakkım olan o 100 ytl nin üstüne yatamazsınız

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz;

Eğer ismini yanlış girdiysen bize uaşın sayfasından talep geçerek bunu düzelttirebilirsin. Ödemelere gelince bize verdiğin T.C. Kimlik no ile hesap bilgilerin birbirini tutmak zorunda. Bu böyle olmazsa sahte kayıtlara kim dur diyecek?

Adsız dedi ki...

burda neler oluyor.bütün yazıları okudum ama hiç birşey anlamadım biri bana öz olarak anlatabilirmi.msn yada cepe msj geliyor onlarımı cevaplayacağız.yoksa sadece üye yapmak içinmi burdayız.
saygılarımla

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Emisen;

Mesajlar geldiği kısmı doğru ancak bunlara cevap vermen gerekmiyor. E-mail hesabına veya telefonuna gelen bu mesajları okuyarak Puan kazanabiliyorsun ve bu Puanları nakte çevirebiliyosun. Üye yapıp yapmamak senin elinde. Ama alt üyen ne kadar çok olursa o kadar çok Puan kazanırsın.

Adsız dedi ki...

blog sayfalarının bize ulaşın sayfası gibi kullanılmaması gerektiğini söylemişsiniz ancak bize ulaşın sayfanıza attığımız talep mesajlarının tamamı cevapsız kalıyor. Yaklaşık 10 defadır deniyorum size ulaşmayı ama ulaşabilene aşkolsun yani.. puanlarım tam 169150,88 oldu önceden aldığım 50 ytl yi hesaptan çıkaralım şu an yaklaşık 120 ytl karşılığı puan sahibiyim. 2 aydır paramı yatırın diye uğraşıyorum ama en ufak bir cevap gelmiyor taleplerime. eskiden işleminiz yetkiliye ulaştı size döneceğiz diye mesaj geliyordu ama şimdi o da yok. Sesimzi size blogdan ve bize ulaşın sayfasından daha kolay duyurmamızın bir yolunu bulmalısınız. en azından bir online destek hattına ya da telefonla müşteri hizmetleri grubuna ihtiyacınız var ki bunu kaldırabilecek nitelikte bir firmasınız. bize bir yol gösterin ki hakettiğimiz parayı hesabımızda görelim..

SüperTeklif dedi ki...

Puan gösterimleriyle dolayısıyla da ödemelerle ilgili bir kaç problemimiz vardı ancak bunların bu hafta içerinde çözülmesini bekliyoruz. Ödemeleriniz yine eskisi gibi geciktirilmeden yapılmaya devam edecek.
Online destek hattı yakın zaman planlarımız arasında olmasa da sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına yapmak istediklerimiz arasında bulunuyor. Bu bağlamda önerin için teşekkür ediyoruz.

Adsız dedi ki...

ben 3 gün önce üye oldum... 3 gün içinde 1 tane mail aldım sadece... bize ulaşın bölümüne de yazdım günlerdir mail ve mesaj gelmiyor diye ... acaba sorun nedir?

SüperTeklif dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SüperTeklif dedi ki...

Size gönderilen mesajlar profilinize uygun şekilde reklamverenin hedef kitlesine bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Profil ve tercih bilgilerinizi tam olarak doldurduğunuzdan emin olun. Eğer dolu ise profilinize uygun reklamlar email yada SMS yolu ile size gönderilecektir.