03 Temmuz 2007

Self Servis Davet Linki


Uzun süredir beklenen “Link ve banner oluştur” sayfamız artık hizmetinizde. SüperÜye sayfanızın üyelik işlemleri menüsünden “Link ve banner oluştur” linkini tıklayarak kendi davet linkinizi veya bannerınızı oluşturabilirsiniz.

Link oluştururken sizin için hazırladığımız metni kullanabileceğiniz gibi, metin üzerinde değişiklik yaparak kendi metninizi de oluşturabilirsiniz. Güncelleyerek bu linkin web sitesinde nasıl görüneceğini inceleyebilir, dilerseniz metinde tekrar değişiklik yapabilirsiniz. Metin linkinizi hem kopyalayıp yapıştırarak hem de HTML kodu ile istediğiniz yerde kullanabilirsiniz. Yine aynı sayfada yer alan banner oluştur bölümünden istediğiniz banner boyutunu seçtikten sonra üzerine tıklayıp HTML kodunu görüntüleyebilir; bu HTML kodunu web sitenizde dilediğiniz alanlara yerleştirip bannerını kullanmaya başlayabilirsiniz.

Yalnız unutmayın ki SüperTeklif te spam’in yeri yok. Davet linkinizi tanımadığınız kişilere izinsiz olarak göndermeyin.

SüperTeklif bol üyeli spamsiz günler diler;

SüperTeklif Ailesi

36 yorum:

Osman dedi ki...

Sayın SüperTeklif yetkilileri,
Bu hizmetiniz çok güzel, teşekkür ederiz. Fakat ben açıkcası en büyük sıkıntıyı üyelerimi süperteklif'e inandırma konusunda çekiyorum. Son 3-4 haftadır sizin gönderdiğiniz 2 anket dışında ne bana ne de görüştüğüm üyelerime ulaşan mail falan yok. Dolayısıyla insanlar boşuna üye olduklarını düşünüp üye bulma konusunda en ufak bir çaba göstermiyorlar. Tahmin ediyorum ki bu aralar vaktinizin büyük kısmı kampanyadan kaynaklanan sahte üyeleri ayıklamakla geçiyor. Yarışma süreci tamamlandığında üye sayısındaki hızlı artış da yavaşlayacak gibi görünüyor. Reklamların neden bu kadar az olduğu hatta olmadığı konusunda da bizlere açıklama yaparsanız sevinirim. Sonuçta üye sayısı çok yüksek olmayan kişilerin kazanacağı rakamlar çok komik olacak ve yavaş yavaş sistemden uzaklaşmalar başlayacaktır. Başınızı ağrıttığım için özür dilerim, sadece sıkıntılarımı belirtmek istedim.
İyi çalışmalar dilerim.

http://www.superteklif.com/redirect.aspx?rid=PFTzoJEyI5w_____eql____

Rıfat BULUT dedi ki...

Sadece Üyelik İle
Her Hafta 2.500 YTL Kazanın Yaz Tatiliniz Bedavaya Gelsin

Adsız dedi ki...

çok güzel bir uygulama inşallah bannerler daha çeşitli olur

cetinz dedi ki...

SüperTeklif'e üye ol, sen de kazan!

başlamak için acele et, yukarıdaki bağlantıya tıkla :D

iu mühendis blog

Adsız dedi ki...

Cafer Ü. ile Gülnur Ü. nün arasındaki bağlantı nedir acaba yakın arkadaşlar galiba ya da aralarında tröst gibi bi bağlantı var sanırım bunu açıklarsanız sevinirim yoksa millet işkilleniyo haberiniz olsun

Adsız dedi ki...

https://www.superteklif.com/super-uye-formu.aspx?rid=PMDzv7nKtiQ_____eql____

Unknown dedi ki...

TIKLA ANINDA KAZAN

Unknown dedi ki...

TIKLA ANINDA KAZAN....

Unknown dedi ki...

tıkla anında kazan....

mevlut dedi ki...

sayın süper teklif yetkilileri ben şu anda kimseyi üye yaptıramadım kimse bana inanmıyor.Ayrıca ben üye yapmayınca puan kazanamayacakmıyım.sizden reklamlarını bekliyorum.

yağmur dedi ki...

SAYIN SÜPERTEKLİF YETKİLİLERİ,
BUGÜN İLK DEFA OLARK ÜYELİK YAPTIRDIM VE HİÇ BİR KONUDA BİR BİLGİM YOK BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDEN SAYGILARIMLA...

Adsız dedi ki...

ya bunda bir kazik var; neden hep ayni kisiler 1 ci oluyor. ve 3 günde bi mi. siz haftalik yapioyorsunuz saniyordum ama öyle degil. herhalde. yada tanidiklarinizmi birinci oluyor. anlamadim.

Adsız dedi ki...

cafer ü. ve gülnur ü. kim, onlar ne yapipta birinci oluyor?? her hafta ayni kisiler birinci olmus? burda sanki bir hilelik var

Adsız dedi ki...

superteklif calisanlari lütfen bu konularla bizi bilgilendirseniz iyi olur. tsk.ler

Adsız dedi ki...

hem yaz kampanyasinda 9 - 15 temmuza kadar yaziyor ve siz bugün haftanin birincisini seciyorsunuz?, ve o listede gülnur ü. hep 3-4 gözüküyordu nasilda hemen birinci oldu?? bu konularla ilgilenseniz iyi olur

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili anonim,

Şu anda sitede yayınlanan haftanın birincisi 2-8 Temmuz haftasının birincisidir. Birinciler her hafta Pazar gününün bitiminde belirlenir. Sonrasında birincinin getirdiği üyelerin gerçekliği vb. kontroller yapılarak sitede yayınlanır. Kontroler bazen uzun sürebildiği için geç yayınlanma sözkonusu olabilmektedir.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili anonim,
Yaz kampanyası kapsamında 1 hafta boyunca 1.seviyeden 6.seviyeye kadar en fazla üye kazandıran SüperÜye haftanın birincisi olmaktadır. http://www.superteklif.com/yazkampanyasi.aspx sayfasında da belirttiğimiz gibi 1 üye en fazla 2 defa haftanın birincisi olarak ödül kazanabilir. Dolayısıyla kazandırılan üyelerle doğru orantılı olarak üst üste iki hafta birinci olan üyelerimiz olmuştur. Birinciler her hafta Pazar gününün bitiminde belirlenir ve birincinin getirdiği üyelerin gerçeklik vb. kontrolleri yapılır. Sonrasında sitede duyurulur.
SüperTeklif çalışanları ve onların yakınlarının yarışmaya katılma hakkı bulunmamaktadır.

SüperTeklif’ “Yaz Kampanyası”nda her zaman olduğu gibi hakedenler kazanıyor.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Yağmur,

SüperTeklif anasayfasındaki demodan başlangıç için ihtiyacın olan tüm bilgilere ulaşabilirsin. Aklına takılan sorular için ise Sıkça Sorunlar sayfasını okuyabilirsin.


Aramıza hoşgeldin,
Bol kazançlar

Adsız dedi ki...

selam süperteklif calisanlari, insallah zamanla siteden bicok insan kolaylikla para kazana bilir. herkez bosuna üye oldugunu düsünecek.. saygilarla

Adsız dedi ki...

ben davet bannerı oluşturmaya çalıştım ama [banner].zip yazan yere tıkladığımda böyle sayfa yok diye sisteminiz hata veriyor sorun bende mi acaba?

bide bi önerim olcak blogunuz için mail ile takip gibi bişey yapsanız yeni yazılarınız maille gelse de daha kolay takip edebilsek olabilir mi?
iyi çalışmalar...

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar herşey süper de ben banner ları yerleştiremiyorum (HTML biliyorum :) ) görüntülenmiyor sitede :(

Adsız dedi ki...

ilk olarak diğer arkaşlaara katılıyorum üye bulmakda çok zorlanıyoruz kimse inanmıyor hani ordan be bu devirde kim kime mail okuyunca para veriri diyolar ama şuana kadar 60 üyem oldu yanlız canım çıktı tek tek bir saaat boyunca anlattım siteyi gelelim sorunuma bannerı bloguma yerleştiriyorum ama çalışmıyor ne yapmam gerek

yasin dedi ki...

ya ark lar. bu iş yalan olur bence. uye olduk uye yaptık tık yok. ne reklam geliyor ne bişey. ayrıca sitenin çogu yeri kullanılamıyor buda firmanın gayri ciddi oldunu gosterir. kameraya el sallayalım biz en iyisi. yine keklendik gibi geliyor :D

Adsız dedi ki...

mesajın altına bi editör notu diye cevap veremiyomusunuz ayıp ya 15 gün olmuş soralı hala cevap yok nolcak bu [Banner].zip ?

semin dedi ki...

sevgili isimsiz,

[banner].zip yerine seçtiğin boyut bilgisi ( örn: 120x200.zip ) yazması gerekiyor. sende yazmamasının sebebi kullandığın tarayıcının javascript yorumlayıcısı ile ilgili. muhtemelen mozilla firefox kullanıyorsunuz. internet explorer ile giriş yapasanız sorununuz çözülür. tekrar çözülmezse aşağıdaki bağlantılara tıklayarak indirebilirsin.

banner120x200
banner120x300

adres satırında 120x200 yerinde diğer boyutları yazarak indirebilirsin.

ayrıca http://superteklif.blogspot.com/atom.xml
adresini reader'lar ile üye olarak haber alabilirsin.

Adsız dedi ki...

SüperÜye Listenizdeki Toplam Üye Sayısı : 8 Kişi

diyor ama neden üye olanları göremiyorum buna ihtiyacım var ?

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Ahmet;

Üye sayfanda sadece 1. derece üyelerinin isimlerini görebilirsin. 2.dereceden 6. dereceye kadar üyelerinin isim bilgileri ise gizli tutulmaktadır. Bu üyelerinin sadece adet bilgilerine ulaşabilirsin.

Adsız dedi ki...

Selam bende banner kodunu şablonuma ekledim fakat görünmüyor. Semin verdiğin banner dosyalarıda açılamıyor. yardım lütfennn

Adsız dedi ki...

ben 1 . dereceden daha asagidaki uyelerimi goremezsem onlari nasil motive edip uye sayimi yukseltebilirim ki onlarin gizli olmasi cok sacma sonucta ben sizden daha mi az guvenilir biriyim ki bu adresler sizde var da bende yok ???

Adsız dedi ki...

son günlerde normal üye girişini gerçkeleştiriyorum ancak üye sayfama giremiyorum.sadece sitenin kendi sayfasına giriş yapabiliyorum.üye yaptığım kişilerden üye olan var mı yok mu göremiyorum bu yüzden.problem nedir?

Adsız dedi ki...

bloggerda banneri eklememize rağmen banner gözükmüyor. Nedeni ne olabilir.

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili İsimsiz

Pop-up blocker ın açık kalmış olabilir. Üyelik sayfası pop up pencere olduğundan öncelikle bunu kontrol edip tekrar denemeni tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

süper teklifte param 100 ytl oldu bunu çekmek için kime mesaj atacam.üye sayfamda ödeme al para çek gibi bir şey yok.
bize ulaşın bölümünden mi göndereceğiz yardımcı olursanız sevinirimç

SüperTeklif dedi ki...

Ödeme talebini bize ulaşın sayfasından talep edebilirsin. Bilgilerinin teyidinden sonra 100 YTL en kısa sürede hesabına yatacaktır. SüperTeklif'le daha çok kazanman dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Ben 50 kişiyi üye yaptım toplanm üye sayım bi baktım 1465 olmuş. ilk 100 YTL HESABIMA mail attıktan 5 gün sonra geçti. İnanmayanlara duyurulur. :)))
teşekkürler süpersüperteklif.
Ayrıntılar blog sayfamda
http://superteklifediyorum.blogcu.com/
ÜYE OLMAK İSTEYEN VARSA
http://www.superteklif.com/Main/Link.aspx?smlid=620da586-a8af-4358-b1da-8cd544f27f12

Adsız dedi ki...

yazmayı unuttum. blog sayfasında banka bilgileri ve puan bilgileri mevcuttur.
http://superteklifediyorum.blogcu.com/