18 Mart 2008

SüperTeklif’te neler oluyor?

Sevgililer günü kampanyamız bittiğinden beri blogumuz biraz sessiz kaldı. Blog belki sessizdi ancak işin mutfağında tabii ki boş durmadık.
Sizlerden gelen geri dönüşlerle birlikte sitenin geliştirilmesi için ilk adımı dün akşam atmış bulunuyoruz. Birçoğunuzun farketmiş olacağı gibi artık sitemiz çok daha hızlı çalışıyor. Ayrıca profil ve tercih bilgilerinin doldurulması da yine aynı şekilde hızlandırıldı ve daha kolay hale getirildi. Blogumuzu okuyanların profil bilgilerini zaten doldurmuş kişiler olduğunu düşünüyorum ancak yine de henüz doldurmamışlar varsa SüperÜye sayfanıza bir göz atmanızı tavsiye ederim. Sitenin kullanıcı dostu hale getirilmesi yönünde bu ilk adımımızı yakın zamanda daha başka geliştirmeler de takip ediyor olacak. Bu süreçte hepinizin fikirleri bizim için önemli. Yapıcı eleştirilerinizi, çözüm önerilerinizi ve sitede görmek istediklerinizi bu başlık altına yorum olarak yazabilirsiniz.

29 yorum:

Adsız dedi ki...

ızlandı diyonuzda allah bilirr 1 ayın puanları daha hesaba geçmedi kınıyorum sizi

Cihan Bakacak dedi ki...

Teşekkürler süperteklif, hep beraber daha iyiye gideceğimize inanıyorum. iki noktaya değinmek istiyorum; ilki kazandığımız puanlar hesabımıza hemen geçsede bizde onun verdiği heyecanla çalışmalarımıza devam etsek çok iyi olur diye düşünüyorum, puanı kazanıyoruz son okuma tarihinden 15 gün sonraya yani yaklaşık 1 ay sonra geçiyor hesabımıza her ne kadar o puanların hesabıma geçeceğini bilsemde geç olması olumsuz etki uyandırıyor bende ve üyelerimde. bunu yeni üyelerime anlatamıyorum, çünkü güvenemiyorlar. birde gönderdiğimiz tekliflerin önemsizler yerine gelen kutusuna düşmesi üye kazandırma açısından çok büyük kolaylık sağlayacak teşekkürler süperteklif...

SüperTeklif dedi ki...

Konu başlığı altında da dediğimiz gibi bu değişiklik ilk adımdı. Bundan sonraki geliştirmeler çok daha hızlı gerçekleşiyor olacak. Planlanan bu geliştirmelere örnek vermek gerekirse otomatik; dolayısıyla mailin okunduğu gibi Puan yüklenmesinin yapılması listedeki önceliklerimizden.
Manuel Puan yüklemelerinde ise farketmiş olduğunuz üzere bir gecikme söz konusu. Bu hafta içerisinde bekleyen yüklemelerin hepsini gerçekleştireceğimizi belirtmek isterim.

Adsız dedi ki...

Benim 300 Küsür Üyem Var Bunun İçin Çok Uğraştım Hala'da Uğraşıyorum Süper Teklif Reklamları Geliyor Mail Olarak Ama, Şahsen Bana Ayda En Fazla 5 Tane, Buda Demek Oluyorki Reklamlardan Para Kazanmak Biraz Zor Zaman Gerektiren Bişey, 100 Ytl Gibi Bir Sınırlama Koyuldu, Şimdi Bahat İndirimi Var 50 Ytl, Bence Şöyle Birşey Olsa, Üyeler İstedikleri Miktarları Banka Hesaplarına Göndermelerini İsteyebilirler En Az 20 Bin Puanı Olanlar 20 Ytl'yi Alabilse Bu Siteye Olacak İlgiyi Görün O Zaman Siz, Tabi Bu Sadece Bir Öngörü Yürürlüğe Geçmesi Tabikide Zor, Ama SüperTeklif Durmak Bilmiyor Her Zaman Yeniliklerle Karşımıza Çıkıyor, Bu Yöndende Tebrik Etmek Lazım Tabi

Mehmet Ali dedi ki...

ben linkinizi www.akvaryumcenneti.com a koyunca sitemden girenleri ben davet etmiş mi sayılacam

Adsız dedi ki...

valla bende yeni tanıştım burayla umarım puan ve para kazanbilirim

Adsız dedi ki...

buraya yeni katıldım umarım para ve puan kazanabilirm

SüperTeklif dedi ki...

Sevgili Ali;
Kendin üye aileni oluşturmak için kendi linkini kullanman gerekiyor. Linkine üye sayfanda "Link ve Banner Oluştur" başlığı altından ulaşabilirsin. Bu Link aracılığı ile üye olanlar senin 1. seviye alt üyen olarak kaydedilir.

Adsız dedi ki...

Bahar kampanyası ile hesabımdaki 65bin puanın 50 ytl si hesabıma yatırıldı bunun için teşekkürler, dyorumki 10-20 bin puanı olan, 10YTL yada 20 YTL alabilse cok iyi olur o zaman herkes kısa sürede azda olsa para kazanmış olma heyecanını yaşar sitenin inandırıcılığı artar diye düşünüyorum...

Cihan Bakacak dedi ki...

iyi günler ben daha öncede sormuştum puan kısmında ama cevabını alamadım. ben süperteklife üye olalı 2 ayı geçti, kendimi çok çabuk kaptırdım ve üye ailemi genişletiyorum, siteyi incelerken puan kısmında 2. seviyeden 6. seviyeye kadar olan alt üyelerimizdende azalan oranlarda puan kazandığımız yazıyordu fakat oran yazmıyordu. bize ulaşın kısmından 2 kere maille oranı sordum cevap puan kısmını inceleyin oldu fakat ben orada orana dair bişey bulamadım. birkaç network sitesine daha üyeyim orada oranlar veriliyor neden süperteklifte oranları öğrenemiyoruz, bu birazda şevkimi kırıyor... teşekkürler kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

Bence de hesaba yatacak para 20 ytl ve katları olsun, bu şekilde site bişey kaybetmez aksine insanlar para kazandıkça daha çok heveslenirler tabi buda daha çok üye demektir.
Bilgilerinize...

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba ben de yeni üye oldum süper teklife.Daha önce üye olanların yorumlarını bekliyorum o yorumlar çok önemli bence! Hepinize bol puanlı günler diliyorum. Kolay gelsin arkadaşlar. Birde reklam hiç okumadım nasıl okunuyor? bu konuyla ilgili bigilendirirseniz sevinirim.Hepinize şimdiden teşekkürler.

miss_rock_princess dedi ki...

Teşekkürler süperteklif.Cihan Bakacak'a katılıyorum ve hep beraber daha iyiye gideceğimize bende katılıyorum.Ben daha yeni sayılırım.İlk puanları kazandığımda ie çok heyecanlıydım.Bence burası çok güzel bir site.Beni böyle eğlendirdiğin için teşekkürler süperteklif!

leyla dedi ki...

Ben yeni üye sayılırım.Küçük bir şehirde yaşadığım için arkadaş kitlem oldukça az ve bu konularda da çekingen.Televizyonlara reklam vermeyi düşündünüz mü acaba?Bu öneriyi daha önce sordum ama şu ana kadar herhangi bir cevap alamadım.Ayrıca neden hafta sonları mail gelmiyor?Bu arada çok daha önce yazan arkadaşlara katılıyorum.Bence de 20.000 puana ulaştıktan sonra paraları yatırılabilsin.Bu gerçekten de süper teklif kitlesini arttıacaktır.İlginize şimdiden teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

arkadaşlara katılıyorum 100 ytl limiti 20 ytl ye cekilirse sitenin uyelik ertısında cok buyuk farklılıklar görceksiniz buna inanın bazı arkdaslarım benle aynı görğşte oluduuna inanıyorum

aykuttt dedi ki...

Merhaba Superteklif Ailesi

Süperteklif e yeni başladım büyük bir web adresim oldugu için suanda 680 üyem var ve hızla artıyor. 3. seviyedeyim 100.000 yani 100 ytl hesabımda bulunmaktadır. Limitlerinizi asın kampanyası bu cuma sonlanıyor. Ondan da 100 üye yaptım en az ve toplam puanım ini 200.000 olucak. Süperteklife yeni üye olanlara duyuru superteklifte emekleriniz boşa gitmez.

Sevgili süperteklif Sizden süperortak programı değilde yeni bir paralı üyelik acmanızı istiyorum yani ;

Örneğin benimgibi üyeler şirketinizi yıllık bir miktar ödicek bu ödeme bizlere ayrı avantajlar getiricek mesela her yaptıgım üyeden 100 puan kazansam hiçte fena olmaz ilgilenirseniz sevinirim tşkrler

Blog süpermiş Saygılar

aykuttt dedi ki...

Merhaba Superteklif Ailesi

Süperteklif e yeni başladım büyük bir web adresim oldugu için suanda 680 üyem var ve hızla artıyor. 3. seviyedeyim 100.000 yani 100 ytl hesabımda bulunmaktadır. Limitlerinizi asın kampanyası bu cuma sonlanıyor. Ondan da 100 üye yaptım en az ve toplam puanım ini 200.000 olucak. Süperteklife yeni üye olanlara duyuru superteklifte emekleriniz boşa gitmez.

Sevgili süperteklif Sizden süperortak programı değilde yeni bir paralı üyelik acmanızı istiyorum yani ;

Örneğin benimgibi üyeler şirketinizi yıllık bir miktar ödicek bu ödeme bizlere ayrı avantajlar getiricek mesela her yaptıgım üyeden 100 puan kazansam hiçte fena olmaz ilgilenirseniz sevinirim tşkrler

Blog süpermiş Saygılar

Adsız dedi ki...

Öneriniz için teşekkür ederiz. Öneriniz değerlendirilmek üzere ilgili ekibimiz ile paylaşılmıştır.

meryem dedi ki...

tesekkürler süperteklif bende henüz üye oldum bir düsüncem var süper teklifi yurt disinda yasayan türklerede tanitalim böylece ithalat ve ihracatcilarinda dikkatini cekmis olabilir ve avrupadada reklam yapma sansina kavusabiliriz böylece reklam vermek isteyen firmalar yurt disinada reklam verme sansina sahip olabileceklerinden daha fazla talepte bulunabilirler sadece kücük capli firmalarla calisilmiyor zanettigim kadariyla yine de bu bir fikir saygilar...

Adsız dedi ki...

tesekkürler süper teklif bende henüz cok yeniyim ama güzel bir uygulama oldugunu düsünüyorum bir önerim yurt disindaki türkleride bu kampanyaya dahil edip oralardada reklam yapma sansina sahip olma yönünde bu durumda ithalat ve ihracatcilarida tetiklemis oluruz diye düsünüyorum böylelikle reklam vermek isteyen firmalarda daha fazla reklam vererk satislarini toptan bazindada yapma olanagi bulabilirler sadece kücük capli sirketlerle calisilmiyor anladigim kadariyla... ama yine bu bir fikirdi saygilar

Adsız dedi ki...

bana gelen reklamları tıklıyorum okuyorum ancak hesabıma puan felan gectiği yok, bunun yalan dolandan ibaret oldugunu düşünmeye basladım haberiniz olsun

Adsız dedi ki...

merhabalar bana gelen reklam maillerini okusamda puanlar hesabıma gecmiyor 15 gün içerisindemi gecicek tam olarak anlamadım bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim

SüperTeklif dedi ki...

http://www.superteklif.com/Giris/GorusOneri.aspx bize ulaşın sayfamızdan bilgilerinizi iletirseniz hemen gerekli kontrolleri yapabiliriz.

Size gönderilen emaillerde Puan kazanabilmeniz için mutlaka resimleri görüntülemeniz gerekmektedir. http://www.superteklif.com/images/mail.html sayfamızdan da resimleri nasıl yükleyebileceğinizi görebilirsiniz.

aykuttt dedi ki...

Bravo süperteklif mükemmelsiniz 200.000 puanım carsamba günü hesabıma gecicekti. ama geçicekti geçmedi son zamanlarda cıkan haberlerden işkillenmiştim paralar ödenmiyor diyorlardı inanmıyordum. inş bi hata falan olmustur ödenir puanlar superteklife cok güveniyodum güvenim sarsıldı inş yatırırlar bu hafta ve ben size bişey sorcak tım şimdi 3 tane kampanya cıktı hepsi birbirine benzer 100 üye getir falan hepsi icin ayrı ayrı mı üye getircez yoksa 100 üye getirdikmi iki 2 kampanyadandamı kazancaz.? Eger imajınız sarsılcaksa bu mesajı yayınlamayın cünkü param yattı diyen arkadaslarda var inş bi hatadır

SAYGILAR
Fehmi M.

Adsız dedi ki...

İlk ödemeniz 100 YTL olarak hesabınıza yatırıldı, ikinci ödemeniz önümüzdeki çarşamba hesabınıza geçmiş olacak.

Aynı zamanda yayınladığımız kampanyalardan sadece bir tanesinden faydalanabilirsiniz. Kampanyalar arasında hangisinden daha fazla kazanmayı hakkettiğiniz kriterine göre kazancınız belirlenir.

Adsız dedi ki...

bu 20.000 puana geldiği zaman hesaba yatırma taleplerimiz unutuldu galiba.azten fazla mail de gelmiyor bana.yani yok 'ticaretle uğraşanlar için onunla ilgili reklamlar' göndermeniz palavra.üye yaptığm 3 5 kişi vardı hevese geldm ve getirdim.şimdi de onların güvenini kaybettim sizin yüzünüzden.nasıl bir işsizlik problemine çözümdür yaptığnız tartışılır.işsiz insanlara vermek istedğniz sadece umutsa o zaten işsizlern hepsinde var ve benim gibi işsizlerin umuttan daha fazlasına ihtiyacı var.bu şekilde reklam gelmemeye devam ederse üyeliğimi iptal ettiricem.artık ayda belki 1 mail gelmeye başladı ve bu kanıma dokunuyor.sadece 1 kişi mi ilgilenio bu maillerle nedir anlamadm.yetişemediyseniz mail göndermeye sözde iyi para kazananlardan ya da üyesi fazla olanlardan yardım isteyn.

SüperTeklif dedi ki...

SüperTeklif mailleri profil bilgilerinize göre göndermektedir. 1 ayda gönderdiğimiz email sayısı 40'ın üzerindedir, ayrıca gönderdiğimiz SMS reklamlarıda var. SüperTeklif'ten alacağınız reklam sayısını artırmak için profil bilgilerinizin dolu olduğundan emin olun. Ayrıca mesaj ayarlarım bölümünde herhangi bir kısıtlama getirmediğinizi de kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

SüperTeklif'ten düzenli gelir elde etmek için düzenli olarak SüperTeklif'e üye kazandırmanızı, kampanyalarımıza katılmanızı, sitemizi takip etmenizi öneririz.

aykuttt dedi ki...

Tşkr edrim param yatmıs saolun. Ben şimdi *1000 kampanyasından yararlanmak istiyorum gercekten iyi çalışıyorum 2 günde 60 üye yaptım 1 ayda cok kişiyi üye yaparım çarpı 1000 kampanyasından inş yararlanırım kampanyaya katılımı kim belirliyor anlamadım.

Saygılar
Fehmi M.

SüperTeklif dedi ki...

Eğer bütün kampanyalara uygun sayıda üye getirdiyseniz hangi kampanyadan daha fazla Puan alacaksanız ondan faydalanıyor olacaksınız.

Başarılar, bol üyeler...